Jonas' Tekeningen
Michelaar
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 20:16 | Bericht # 101
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
@ JowJonas , ik bedoel die kemphaan!:(
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht @ JowJonas , ik bedoel die kemphaan!:(Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 20:16
JowJonas
Datum: Woensdag, 01 Mei 2013, 20:27 | Bericht # 102
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Na een tijdje laat ik nog eens een paar tekeningen zien. De kemphaan is intussen helemaal af en ik heb nu ook meer aandacht geschonken aan de compositie: (Als je wil kan ook wat foto's van meer dichterbij geven) Verder heb ik, zoals gevraagd, ook de ooievaar gedaan. Dit is alleen kleurpotlood, maar ook kleine dingen met aquarel, zoals de achtergrond en de paal. En dit is nog een fantasietekening van al bijna een maand geleden. Het is een combinatie van aquarel en potlood. Nu ben ik bezig met nog eens elfjes te tekenen, daar zal binnenkort ook wat van komen.
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht Na een tijdje laat ik nog eens een paar tekeningen zien. De kemphaan is intussen helemaal af en ik heb nu ook meer aandacht geschonken aan de compositie: (Als je wil kan ook wat foto's van meer dichterbij geven) Verder heb ik, zoals gevraagd, ook de ooievaar gedaan. Dit is alleen kleurpotlood, maar ook kleine dingen met aquarel, zoals de achtergrond en de paal. En dit is nog een fantasietekening van al bijna een maand geleden. Het is een combinatie van aquarel en potlood. Nu ben ik bezig met nog eens elfjes te tekenen, daar zal binnenkort ook wat van komen. Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 01 Mei 2013 om 20:27
boerroel545
Datum: Donderdag, 02 Mei 2013, 21:45 | Bericht # 103
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ JowJonas , leuk gedaan zo met dat knippen en plakken dus ga zo door
Bericht @ JowJonas , leuk gedaan zo met dat knippen en plakken dus ga zo door Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 02 Mei 2013 om 21:45
Bericht Hey, het is een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb Eigenlijk ga ik nu ook niks nieuw posten, maar hier zijn wat duidelijkere weergaven van de ooievaar en de kemphaan: Heeft iemand nog een voorkeur voor een vogel in het boek? Op dit moment ben ik trouwens bezig aan de torenvalk. Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 02 Jun 2013 om 16:37
Mark_23
Datum: Maandag, 03 Jun 2013, 16:42 | Bericht # 105
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Mooie tekeningen en goed bezig. En het is nog leerzaam ook! Een voorkeur... misschien de quetzal. Daar hoor je ook niet heel veel over. Groetjes, Mark
Bericht Mooie tekeningen en goed bezig. En het is nog leerzaam ook! Een voorkeur... misschien de quetzal. Daar hoor je ook niet heel veel over. Groetjes, Mark Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 03 Jun 2013 om 16:42
JowJonas
Datum: Donderdag, 10 Jul 2014, 16:22 | Bericht # 106
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Mark_23 , Eigenlijk doe ik Europese vogels... Maar toch bedankt!Added (10 Jul 2014, 16:22) --------------------------------------------- Opeens dacht ik terug aan dit topic dat ik had gemaakt en ik ga er nu opnieuw mee starten. Ik ga nu proberen regelmatig een tekening erop te zetten die ik in het afgelopen jaar heb gemaakt. Ik start met deze: Koningsgier Kleurpotloden Afgewerkt op 19/12/2013
Bericht @ Mark_23 , Eigenlijk doe ik Europese vogels... Maar toch bedankt!Added (10 Jul 2014, 16:22) --------------------------------------------- Opeens dacht ik terug aan dit topic dat ik had gemaakt en ik ga er nu opnieuw mee starten. Ik ga nu proberen regelmatig een tekening erop te zetten die ik in het afgelopen jaar heb gemaakt. Ik start met deze: Koningsgier Kleurpotloden Afgewerkt op 19/12/2013
Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 10 Jul 2014 om 16:22
Michelaar
Datum: Vrijdag, 11 Jul 2014, 11:18 | Bericht # 107
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
Erg mooi gemaakt!
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht Erg mooi gemaakt! Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 11 Jul 2014 om 11:18
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 11 Jul 2014, 13:11 | Bericht # 108
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
ik scrolde eerst even heel snel door deze pagina heen en toen dacht ik even: wow wat een mooie foto heb je gemaakt! maar toen kwam ik er achter dat het een tekening was en mijn reactie was: serieus echt heel mooi getekend! gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht ik scrolde eerst even heel snel door deze pagina heen en toen dacht ik even: wow wat een mooie foto heb je gemaakt! maar toen kwam ik er achter dat het een tekening was en mijn reactie was: serieus echt heel mooi getekend! gr. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 11 Jul 2014 om 13:11
JowJonas
Datum: Vrijdag, 11 Jul 2014, 20:48 | Bericht # 109
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Bedankt! -- Dit is een tekening van een bijeneter. Pastelkrijt -en potloden December 2013.
Bericht veranderd door: JowJonas - Vrijdag, 11 Jul 2014, 20:49
Bericht Bedankt! -- Dit is een tekening van een bijeneter. Pastelkrijt -en potloden December 2013. Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 11 Jul 2014 om 20:48
ZooZa
Datum: Zaterdag, 12 Jul 2014, 22:54 | Bericht # 110
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
wauw die is prachtig ik ga deze vakantie ook veel schilderen en je brengt me echt op ideeen ga zo door! groetjes van mij
Bericht wauw die is prachtig ik ga deze vakantie ook veel schilderen en je brengt me echt op ideeen ga zo door! groetjes van mij Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 12 Jul 2014 om 22:54