Jonas' Tekeningen
Mark_23
Datum: Donderdag, 14 Feb 2013, 21:56 | Bericht # 81
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
WOW! Prachtig, geen worden voor! Groetjes Mark
Bericht WOW! Prachtig, geen worden voor! Groetjes Mark Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 14 Feb 2013 om 21:56
JowJonas
Datum: Woensdag, 06 Maa 2013, 21:24 | Bericht # 82
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Mark_23 , Bedankt! Na lange tijd laat ik maar liefst 2 nieuwe tekeningen zien. Deze is het volgende dier voor in mijn vogelboek: de kuifmees. En hier heb ik vandaag op de tekenacademie aan gewerkt: een rivierkreeftje. Laat maar weten wat je ervan vindt Groetjes, Jonas
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht @ Mark_23 , Bedankt! Na lange tijd laat ik maar liefst 2 nieuwe tekeningen zien. Deze is het volgende dier voor in mijn vogelboek: de kuifmees. En hier heb ik vandaag op de tekenacademie aan gewerkt: een rivierkreeftje. Laat maar weten wat je ervan vindt Groetjes, JonasBericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 06 Maa 2013 om 21:24
boerroel545
Datum: Donderdag, 07 Maa 2013, 17:50 | Bericht # 83
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
@ JowJonas , goed gedaan een leuke menging van kleuren ga zo door
Bericht @ JowJonas , goed gedaan een leuke menging van kleuren ga zo doorBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 07 Maa 2013 om 17:50
Remeo
Datum: Donderdag, 07 Maa 2013, 21:03 | Bericht # 84
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
Wat moet het een genot zijn om zo te kunnen tekenen! Wat prachtig heb je die gemaakt. Complimenten hoor! Groet, Remeo
Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht Wat moet het een genot zijn om zo te kunnen tekenen! Wat prachtig heb je die gemaakt. Complimenten hoor! Groet, Remeo Bericht getypt door - Remeo Toegevoegd op 07 Maa 2013 om 21:03
Mark_23
Datum: Zondag, 10 Maa 2013, 21:12 | Bericht # 85
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
De kuifmees is echt prachtig! Zoveel details zie je bij je tekeningen! En het rivierkreeftje: cool! Het wordt steeds mooier. Groetjes, Mark
Bericht De kuifmees is echt prachtig! Zoveel details zie je bij je tekeningen! En het rivierkreeftje: cool! Het wordt steeds mooier. Groetjes, Mark Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 10 Maa 2013 om 21:12
JowJonas
Datum: Woensdag, 13 Maa 2013, 22:19 | Bericht # 86
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Mark_23 , @ Remeo , @ boerroel545 , Bedankt! Hier is de afgewerkte kuifmees, met kuiken en in de vlucht. Hij zit op een tak maar dat is door het inscannen niet zo goed zichtbaar (het is in potlood) Groetjes, JonasAdded (13 Maa 2013, 21:19) --------------------------------------------- En hier is de afgewerkte rivierkreeft! Groetjes, Jonas
Mark_23
Datum: Donderdag, 14 Maa 2013, 16:13 | Bericht # 87
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik vind dat rivierkreeftje tot nu toe eigenlijk je allermooiste tekening. En de tak bij de kuifmees is wel wel te zien. Mooi gemaakt. Groetjes, Mark
Bericht Ik vind dat rivierkreeftje tot nu toe eigenlijk je allermooiste tekening. En de tak bij de kuifmees is wel wel te zien. Mooi gemaakt. Groetjes, Mark Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 14 Maa 2013 om 16:13
Remeo
Datum: Donderdag, 14 Maa 2013, 18:41 | Bericht # 88
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
Jonas ik vind je tekeningen heel mooi. Die kuifmees heeft iets waardoor het lijkt alsof hij leeft. De kreeft heeft prachtige kleuren, maar vind ik de achterkant (zijn staart) niet zo duidelijk naar voren komen. leuke woord speling eh) Uiteraard is dit geen kritiek of zo, slechts een gebrek aan mijn perspectieve inzicht Nogmaals, ik bewonder je voor jouw teken kunsten! Groet, Remeo
Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht veranderd door: Remeo - Donderdag, 14 Maa 2013, 18:41
Bericht Jonas ik vind je tekeningen heel mooi. Die kuifmees heeft iets waardoor het lijkt alsof hij leeft. De kreeft heeft prachtige kleuren, maar vind ik de achterkant (zijn staart) niet zo duidelijk naar voren komen. leuke woord speling eh) Uiteraard is dit geen kritiek of zo, slechts een gebrek aan mijn perspectieve inzicht Nogmaals, ik bewonder je voor jouw teken kunsten! Groet, Remeo Bericht getypt door - Remeo Toegevoegd op 14 Maa 2013 om 18:41
JowJonas
Datum: Dinsdag, 19 Maa 2013, 21:39 | Bericht # 89
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Remeo , @ Mark_23 , Allebei heel erg bedankt! Hier is de volgende vogel, de putter: Groetjes, Jonas
Bericht @ Remeo , @ Mark_23 , Allebei heel erg bedankt! Hier is de volgende vogel, de putter: Groetjes, JonasBericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 19 Maa 2013 om 21:39
Michelaar
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 20:08 | Bericht # 90
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
Dit is echt fantastisch! het lijkt wel of jij foto's maakt. ik ben dol op jou tekeningen:D
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht Dit is echt fantastisch! het lijkt wel of jij foto's maakt. ik ben dol op jou tekeningen:D Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 20:08