Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Jonas' Tekeningen
JowJonas
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 20:21 | Bericht # 91   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

@ Michelaar, Bedankt!

Hier is een volgende tekening, namelijk de kemphaan, een combinatie van aquarel en kleurpotlood.

Vrouw

Man (Blijkbaar wordt hij nogal verkleind, dus ziet hij er wat groezelig uit)

Groetjes, Jonas B)

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan

Bericht veranderd door: JowJonas - Maandag, 08 Apr 2013, 20:23
Bericht@ Michelaar, Bedankt!

Hier is een volgende tekening, namelijk de kemphaan, een combinatie van aquarel en kleurpotlood.

Vrouw

Man (Blijkbaar wordt hij nogal verkleind, dus ziet hij er wat groezelig uit)

Groetjes, Jonas B)

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 20:21
Cheeta7
Datum: Dinsdag, 09 Apr 2013, 10:54 | Bericht # 92   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ JowJonas, wohow! Prachtig man! Hoe maak je deze tekeningen eigenlijk: teken je ze over van een foto of zet je je gewoon neer aan een oever en de eerste de beste vogel teken je over? Maar het is echt heel mooi, zeer gedetailleerd.   

Groetjes
Bart

Bericht@ JowJonas, wohow! Prachtig man! Hoe maak je deze tekeningen eigenlijk: teken je ze over van een foto of zet je je gewoon neer aan een oever en de eerste de beste vogel teken je over? Maar het is echt heel mooi, zeer gedetailleerd.   

Groetjes
Bart

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 09 Apr 2013 om 10:54
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 09 Apr 2013, 12:44 | Bericht # 93   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ JowJonas
Mooi gemaakt!
Jij zegt dat die groezelig wordt omdat die verkleind is, maar ik vind dit wel meevallen. 

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ JowJonas
Mooi gemaakt!
Jij zegt dat die groezelig wordt omdat die verkleind is, maar ik vind dit wel meevallen. 

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 09 Apr 2013 om 12:44
Remeo
Datum: Dinsdag, 09 Apr 2013, 16:03 | Bericht # 94   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

@ JowJonas, Ik ben het met jeweetwelwie eens. Die groezeligheid, zoals jij dat noemt, vind ik ook erg meevallen.
Ik heb al eens kenbaar gemaakt, dat het mij een genot lijkt om zo te kunnen tekenen!
Ik zie voornamelijk vogels op je tekeningen. Teken je soms ook andere dier soorten? (ik bedoel niet je rivierkreeft)
Zo ja, die zou ik dan ook wel eens willen zien!
Zo nee, misschien word het dan tijd  :)

Groet, Remeo

Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht@ JowJonas, Ik ben het met jeweetwelwie eens. Die groezeligheid, zoals jij dat noemt, vind ik ook erg meevallen.
Ik heb al eens kenbaar gemaakt, dat het mij een genot lijkt om zo te kunnen tekenen!
Ik zie voornamelijk vogels op je tekeningen. Teken je soms ook andere dier soorten? (ik bedoel niet je rivierkreeft)
Zo ja, die zou ik dan ook wel eens willen zien!
Zo nee, misschien word het dan tijd  :)

Groet, Remeo

Bericht getypt door - Remeo
Toegevoegd op 09 Apr 2013 om 16:03
JowJonas
Datum: Dinsdag, 09 Apr 2013, 20:37 | Bericht # 95   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ Cheeta7, Meestal gewoon van een foto hoor :) Maar morgen ga ik nog eens naar de dierentuin, dus ga ik nog eens proberen om levende beesten te tekenen.

@ Jeweetwelwie, Bedankt :)

@ Remeo, Ik teken eigenlijk vanalles, maar die vogels teken ik om in een boek te zetten als een soort studieboek van Europese vogels. Anders moet je eens op mijn site kijken voor meer tekeningen. Maar ik vind vogels gewoon heel tof om te tekenen!

Bericht@ Cheeta7, Meestal gewoon van een foto hoor :) Maar morgen ga ik nog eens naar de dierentuin, dus ga ik nog eens proberen om levende beesten te tekenen.

@ Jeweetwelwie, Bedankt :)

@ Remeo, Ik teken eigenlijk vanalles, maar die vogels teken ik om in een boek te zetten als een soort studieboek van Europese vogels. Anders moet je eens op mijn site kijken voor meer tekeningen. Maar ik vind vogels gewoon heel tof om te tekenen!

Toegevoegd op 09 Apr 2013 om 20:37
steeling13
Datum: Dinsdag, 09 Apr 2013, 20:48 | Bericht # 96   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

jonas echt weer eens lekker getekent maar gewoon een random vraag maar teken je ook wel is op verzoek ?

Berichtjonas echt weer eens lekker getekent maar gewoon een random vraag maar teken je ook wel is op verzoek ?

Bericht getypt door - steeling13
Toegevoegd op 09 Apr 2013 om 20:48
Remeo
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 16:11 | Bericht # 97   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

@ JowJonas, He Rembrant, jij bent goed bezig  :)
Ik heb je site uiteraard bekeken (MET VEEL PLEZIER) en heb natuurlijk een comment voor je achter gelaten.

Groet, Remeo

Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht@ JowJonas, He Rembrant, jij bent goed bezig  :)
Ik heb je site uiteraard bekeken (MET VEEL PLEZIER) en heb natuurlijk een comment voor je achter gelaten.

Groet, Remeo

Bericht getypt door - Remeo
Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 16:11
Michelaar
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 16:42 | Bericht # 98   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

@ JowJonas, zoalsw ik al eerder zei, jij tekent geweldig. ik wou dat ik zo goed kon tekenen. ik vind die gans nu het mooiste project

Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht@ JowJonas, zoalsw ik al eerder zei, jij tekent geweldig. ik wou dat ik zo goed kon tekenen. ik vind die gans nu het mooiste project

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 16:42
JowJonas
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 19:55 | Bericht # 99   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ steeling13, Bedankt! Ik teken niet echt op verzoek, maar je kan altijd wel iets vragen hoor :)

@ Remeo, Haha, bedankt :) En om even te reageren op je bericht op m'n site: Nu doe ik dat niet meer echt, uitknippen en apart opkleven. Die kikkers zijn intussen ook al van een halfjaar geleden. Ik doe dit eigenlijk nu alleen nog maar als het echt een mooi effect geeft op een gekleurde achtergrond.

@ Michelaar, Bedankt! Alleen weet ik niet over welke gans je het hebt... Ik heb er nog geen getekend?

Heeft er trouwens iemand een voorstel voor een volgende vogel ofzo?

Groetjes, Jonas ^_^

Bericht@ steeling13, Bedankt! Ik teken niet echt op verzoek, maar je kan altijd wel iets vragen hoor :)

@ Remeo, Haha, bedankt :) En om even te reageren op je bericht op m'n site: Nu doe ik dat niet meer echt, uitknippen en apart opkleven. Die kikkers zijn intussen ook al van een halfjaar geleden. Ik doe dit eigenlijk nu alleen nog maar als het echt een mooi effect geeft op een gekleurde achtergrond.

@ Michelaar, Bedankt! Alleen weet ik niet over welke gans je het hebt... Ik heb er nog geen getekend?

Heeft er trouwens iemand een voorstel voor een volgende vogel ofzo?

Groetjes, Jonas ^_^

Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 19:55
jeffrey
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 20:09 | Bericht # 100   
ZTSF Gegevens

Curator

Geen idee hoe je dit doet maar ik vind het geweldig! Echt super mooi!
Zou je een Ooievaar kunnen tekenen?

Ik heb trouwens een vraagje want het is me nog niet echt duidelijk, teken je iets na of echt zelf?
(Niet dat het mij veel uitmaakt want het blijft super!)

Always look on the bright side of life!
BerichtGeen idee hoe je dit doet maar ik vind het geweldig! Echt super mooi!
Zou je een Ooievaar kunnen tekenen?

Ik heb trouwens een vraagje want het is me nog niet echt duidelijk, teken je iets na of echt zelf?
(Niet dat het mij veel uitmaakt want het blijft super!)

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 20:09
Search:

Hosted by uCoz