Jonas' Tekeningen
JowJonas
Datum: Vrijdag, 24 Aug 2012, 17:58 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Hallo, in deze topic ga ik mijn tekeningen laten zien Hier ben ik op dit moment aan bezig, een tekening van 2 jendaya parkieten. Het enige wat ik nog moet doen is de tak De foto is wel een beetje wazig Hopelijk vinden jullie het goed! Groetjes, Jonas
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht veranderd door: JowJonas - Vrijdag, 11 Jul 2014, 20:50
Bericht Hallo, in deze topic ga ik mijn tekeningen laten zien Hier ben ik op dit moment aan bezig, een tekening van 2 jendaya parkieten. Het enige wat ik nog moet doen is de tak De foto is wel een beetje wazig Hopelijk vinden jullie het goed! Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 24 Aug 2012 om 17:58
krieke668
Datum: Vrijdag, 24 Aug 2012, 19:34 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
Academisch xD , ik ken geen jendadinges parkieten, maar aangezien de detaillering goed zit, ga ik ervan uit dat de proporties ook wel in orde zijn Ik vind vooral die snavel van die linkse wel mooi... Je kan toch een aardig stukje tekenen!
Bericht Academisch xD , ik ken geen jendadinges parkieten, maar aangezien de detaillering goed zit, ga ik ervan uit dat de proporties ook wel in orde zijn Ik vind vooral die snavel van die linkse wel mooi... Je kan toch een aardig stukje tekenen! Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 24 Aug 2012 om 19:34
wollykonijn
Datum: Vrijdag, 24 Aug 2012, 20:26 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ JowJonas , Super je kan erg mooi tekenen!! Je hebt er net zoals mij een website over,xD
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ JowJonas , Super je kan erg mooi tekenen!! Je hebt er net zoals mij een website over,xDBericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 24 Aug 2012 om 20:26
Bericht @ krieke668 , Haha, ik kende ze ook niet Het is een foto op mijn kalender Bedankt, trouwens! @ wollykonijn , Bedankt!! Kan je even de link naar jouw website plaatsen? Ik wil hem wel eens zien Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 24 Aug 2012 om 20:57
Cheeta7
Datum: Vrijdag, 24 Aug 2012, 22:10 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Wow, wat ziet dat er goed uit! Even een vraagje: is dit daarna geschilderd of met wasco gedaan (want nu heb je van die wasco dat als je ermee kleurt het lijkt dat je hebt geschilderd xD) Groetjes Bart
Bericht Wow, wat ziet dat er goed uit! Even een vraagje: is dit daarna geschilderd of met wasco gedaan (want nu heb je van die wasco dat als je ermee kleurt het lijkt dat je hebt geschilderd xD) Groetjes Bart Bericht getypt door - Cheeta7 Toegevoegd op 24 Aug 2012 om 22:10
JowJonas
Datum: Zaterdag, 25 Aug 2012, 11:51 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Cheeta7 , Dit is gemaakt met pastelkrijt en pastelpotloden. Een soort wasco dus, ja Groetjes, Jonas PS: Zoals Wollykonijn al zei, dit is mijn site
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht @ Cheeta7 , Dit is gemaakt met pastelkrijt en pastelpotloden. Een soort wasco dus, ja Groetjes, Jonas PS: Zoals Wollykonijn al zei, dit is mijn site Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 25 Aug 2012 om 11:51
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 25 Aug 2012, 12:05 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ JowJonas , Hier is de link naar mijn website : Ik kan alleen echt niet zo mooi tekenen als jouw
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ JowJonas , Hier is de link naar mijn website : Ik kan alleen echt niet zo mooi tekenen als jouw Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 25 Aug 2012 om 12:05
hananas59
Datum: Zondag, 26 Aug 2012, 11:27 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ziet er erg mooi uit vind hem echt bet als de andere dieren op jouw website Heb je deze heverft??? Gr. Hans
Bericht Ziet er erg mooi uit vind hem echt bet als de andere dieren op jouw website Heb je deze heverft??? Gr. Hans Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 26 Aug 2012 om 11:27
wollykonijn
Datum: Zondag, 26 Aug 2012, 13:34 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Quote (hananas59 )
bet als de andere dieren op jouw website
Niet zo gemeen <_< Nee joh, je hebt heel veel gelijk,xD Ik wou dat ik zou kon tekenen
Bericht Quote (hananas59 )
bet als de andere dieren op jouw website
Niet zo gemeen <_< Nee joh, je hebt heel veel gelijk,xD Ik wou dat ik zou kon tekenen Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 26 Aug 2012 om 13:34
Cheeta7
Datum: Zondag, 26 Aug 2012, 20:49 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ JowJonas , Ik heb je website eens even bekeken... Ik viel even met mijn mond open Nee, echt zo mooi! Niet moeilijk dat je op een tekenschool ook zit! Ik dacht al dat het een van wasco soorten was
Bericht @ JowJonas , Ik heb je website eens even bekeken... Ik viel even met mijn mond open Nee, echt zo mooi! Niet moeilijk dat je op een tekenschool ook zit! Ik dacht al dat het een van wasco soorten was Bericht getypt door - Cheeta7 Toegevoegd op 26 Aug 2012 om 20:49