Datum: Woensdag, 19 Dec 2012, 13:19 | Bericht # 64
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Neuh, ik heb ze toevallig gisteren tegengekomen in een dierenwinkel
Added (19 Dec 2012, 12:19) --------------------------------------------- Oke, het is al lang geleden dat ik nog iets heb laten horen, sorry daarvoor. Intussen is de tekening van de roodrugparkieten af, hier is die:
Hij is een beetje donker en wazig, ik heb een klein beetje creatief moeten zijn bij het inscannen
Datum: Donderdag, 03 Jan 2013, 22:33 | Bericht # 66
0
Horeca Medewerker
Hier is mijn volgende tekeningen, een elf. Rond haar zullen roodborstjes komen. De tekening is héél onduidelijk, potloodlijnen verdwijnen grotendeels bij het inscannen.
Hopelijk is het al een beetje goed, voor wat je kan zien
Groetjes, Jonas
Added (22 Dec 2012, 15:56) --------------------------------------------- Oke, die vorige foto trok echt op niks. Nu het al ingekleurd is, is het een pak duidelijker. Het is gemaakt met aquarel.
Hope you'll like it
Groetjes, Jonas
Added (03 Jan 2013, 21:33) --------------------------------------------- En hier is de volledig afgewerkte tekening
Datum: Donderdag, 03 Jan 2013, 23:42 | Bericht # 67
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
wouw ziet er mooi uit echt alleen niet dat ik je wil afkraken maar zij heeft een nogal dode blik ze staart een beetje je ziet niet echt een uitstraling op haar gezicht maar verder is hij prachtig hoor het is niet echt een puntje waar je je aan hoort te ergeren hoor
Datum: Woensdag, 23 Jan 2013, 19:31 | Bericht # 70
0
Horeca Medewerker
@ boerroel545, Bedankt
Hier is de volledig afgewerkte waterhoen:
Groetjes, Jonas
Added (23 Jan 2013, 18:31) --------------------------------------------- Hier zijn nog 2 fantasietekeningen die ik heb gemaakt, die aansluiten bij de tekening van de elf. Ik ben ze vergeten te posten.
Princess
Forest Queen
In mijn vogelboek ben ik nu aan een hop bezig. Een eerste foto hiervan zal binnenkort verschijnen!
Even off-topic, binnenkort ga ik terug met een nieuw project in ZT2 beginnen...