Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina
 

Avatar en Banner topic (showen/oordelen)
McCamel
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 21:02 | Bericht # 211   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 295
Prijzenkast: 2

Curator

@ wollykonijn,

Bedankt. Het kost ook gigantisch veel moeite, maar dan heb je ook wat. En je moet sowieso niet denken dat het niet kan, want niet geschoten is altijd mis :D

David ;)




~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht@ wollykonijn,

Bedankt. Het kost ook gigantisch veel moeite, maar dan heb je ook wat. En je moet sowieso niet denken dat het niet kan, want niet geschoten is altijd mis :D

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 21:02
wollykonijn
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 21:08 | Bericht # 212   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 809
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ McCamel, ik denk ook niet dat het niet kan hoor :D


Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ McCamel, ik denk ook niet dat het niet kan hoor :D

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 21:08
catfreako
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 21:39 | Bericht # 213   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 344
Prijzenkast: 3

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

Ik heb het ook geprobeerd zelf te doen, maar het is ontzettend veel moeite.
Dus heb ik er een van AD genomen.
Hij leek me wel mooi, en deze past ook bij mijn forumnaam.

PS: @ wollykonijn, Zou je dat konijn in het driehoekje niet gebruiken als avatar?



BerichtIk heb het ook geprobeerd zelf te doen, maar het is ontzettend veel moeite.
Dus heb ik er een van AD genomen.
Hij leek me wel mooi, en deze past ook bij mijn forumnaam.

PS: @ wollykonijn, Zou je dat konijn in het driehoekje niet gebruiken als avatar?

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 21:39
wollykonijn
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 21:42 | Bericht # 214   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 809
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ catfreako, het is inderdaad moeilijk maar je moet het kunnen.
Quote (catfreako)
PS: @ wollykonijn, Zou je dat konijn in het driehoekje niet gebruiken als avatar?

ja dat ben ik ook een keer van plan maar hou deze avatar even tot dat ik hem op deze pc/laptop heb.



Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ catfreako, het is inderdaad moeilijk maar je moet het kunnen.
Quote (catfreako)
PS: @ wollykonijn, Zou je dat konijn in het driehoekje niet gebruiken als avatar?

ja dat ben ik ook een keer van plan maar hou deze avatar even tot dat ik hem op deze pc/laptop heb.

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 21:42
McCamel
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 22:18 | Bericht # 215   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 295
Prijzenkast: 2

Curator

Quote (catfreako)
Ik heb het ook geprobeerd zelf te doen, maar het is ontzettend veel moeite.
Dus heb ik er een van AD genomen.
Hij leek me wel mooi, en deze past ook bij mijn forumnaam.

PS: @ wollykonijn, Zou je dat konijn in het driehoekje niet gebruiken als avatar?


Tja... Ik begon ook met niks, maar (niet eigendunk bedoelt) ik krijg nu veel complimenten. Ik ga niet naast mijn schoenen lopen :D want het is ook heel moeilijk. Maar je moet gewoon even door het begin bijten. Na een paar keer proberen, lukt het wel een beetje. Ik begon ook slecht, maar ben nu veel beter. Kijk maar naar mijn eerste resultaat en mijn twee laatste.

Eerste:



Twee laatste:





En over die banner van wollykonijn. Dat had ik ook al gezegd, maar ze wilde niet luisteren ^_^

David ;)




~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht
Quote (catfreako)
Ik heb het ook geprobeerd zelf te doen, maar het is ontzettend veel moeite.
Dus heb ik er een van AD genomen.
Hij leek me wel mooi, en deze past ook bij mijn forumnaam.

PS: @ wollykonijn, Zou je dat konijn in het driehoekje niet gebruiken als avatar?


Tja... Ik begon ook met niks, maar (niet eigendunk bedoelt) ik krijg nu veel complimenten. Ik ga niet naast mijn schoenen lopen :D want het is ook heel moeilijk. Maar je moet gewoon even door het begin bijten. Na een paar keer proberen, lukt het wel een beetje. Ik begon ook slecht, maar ben nu veel beter. Kijk maar naar mijn eerste resultaat en mijn twee laatste.

Eerste:



Twee laatste:





En over die banner van wollykonijn. Dat had ik ook al gezegd, maar ze wilde niet luisteren ^_^

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 22:18
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 22:46 | Bericht # 216   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Berichten: 1149
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ McCamel,
Niet alles gebeurt natuurlijk vanzelf..
Mensen zeggen ook niet voor niets, van oefenen wordt je beter..
Je ziet het!

Op de avatar contest bij deze site heb ik veel hulp gehad van andere,
en zo ben ik tot een goed resultaat gekomen,
maar je moet zelf ontdekken waar jij goed in bent.
Daar komt wel veel tijd in te zitten.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^


Bericht@ McCamel,
Niet alles gebeurt natuurlijk vanzelf..
Mensen zeggen ook niet voor niets, van oefenen wordt je beter..
Je ziet het!

Op de avatar contest bij deze site heb ik veel hulp gehad van andere,
en zo ben ik tot een goed resultaat gekomen,
maar je moet zelf ontdekken waar jij goed in bent.
Daar komt wel veel tijd in te zitten.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 22:46
wollykonijn
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 17:16 | Bericht # 217   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 809
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ McCamel, heb net geprobeerd die banner te uploaden als avatar die jij voor me hebt gemaakt maar dat lukte niet hij was te groot op had te veel KB.


Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ McCamel, heb net geprobeerd die banner te uploaden als avatar die jij voor me hebt gemaakt maar dat lukte niet hij was te groot op had te veel KB.

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 28 Nov 2011 om 17:16
McCamel
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 22:13 | Bericht # 218   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 295
Prijzenkast: 2

Curator

Hmmm, het lukt om kleiner te krijgen, en hij is 46 KB. Ik snap niet wat er mis is. Het spijt me. Ik kan het nog even aan Raymond vragen. Misschien weet hij het.

David ;)




~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
BerichtHmmm, het lukt om kleiner te krijgen, en hij is 46 KB. Ik snap niet wat er mis is. Het spijt me. Ik kan het nog even aan Raymond vragen. Misschien weet hij het.

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 28 Nov 2011 om 22:13
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 08:23 | Bericht # 219   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 809
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ McCamel, ik kijk wel of ik hem kleiner krijg.


Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ McCamel, ik kijk wel of ik hem kleiner krijg.

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 29 Nov 2011 om 08:23
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 10:51 | Bericht # 220   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Berichten: 1802
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Je kunt hem ook uploaden op een andere site, zoals --> picturepush.com <--
En dan de directe link plakken in je profiel achter "Avatar (URL):"

Dan werkt hij ook.


Raymond (Site-admin) ;)


BerichtJe kunt hem ook uploaden op een andere site, zoals --> picturepush.com <--
En dan de directe link plakken in je profiel achter "Avatar (URL):"

Dan werkt hij ook.


Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 29 Nov 2011 om 10:51
Search:


Hosted by uCoz