ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
@ wollykonijn,
Bedankt. Het kost ook gigantisch veel moeite, maar dan heb je ook wat. En je moet sowieso niet denken dat het niet kan, want niet geschoten is altijd mis
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik heb het ook geprobeerd zelf te doen, maar het is ontzettend veel moeite. Dus heb ik er een van AD genomen. Hij leek me wel mooi, en deze past ook bij mijn forumnaam.
PS: @ wollykonijn, Zou je dat konijn in het driehoekje niet gebruiken als avatar?
@ catfreako, het is inderdaad moeilijk maar je moet het kunnen.
Quote (catfreako)
PS: @ wollykonijn, Zou je dat konijn in het driehoekje niet gebruiken als avatar?
ja dat ben ik ook een keer van plan maar hou deze avatar even tot dat ik hem op deze pc/laptop heb. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Quote (catfreako)
Ik heb het ook geprobeerd zelf te doen, maar het is ontzettend veel moeite. Dus heb ik er een van AD genomen. Hij leek me wel mooi, en deze past ook bij mijn forumnaam.
PS: @ wollykonijn, Zou je dat konijn in het driehoekje niet gebruiken als avatar?
Tja... Ik begon ook met niks, maar (niet eigendunk bedoelt) ik krijg nu veel complimenten. Ik ga niet naast mijn schoenen lopen want het is ook heel moeilijk. Maar je moet gewoon even door het begin bijten. Na een paar keer proberen, lukt het wel een beetje. Ik begon ook slecht, maar ben nu veel beter. Kijk maar naar mijn eerste resultaat en mijn twee laatste.
Eerste:
Twee laatste:
En over die banner van wollykonijn. Dat had ik ook al gezegd, maar ze wilde niet luisteren
@ McCamel, Niet alles gebeurt natuurlijk vanzelf.. Mensen zeggen ook niet voor niets, van oefenen wordt je beter.. Je ziet het!
Op de avatar contest bij deze site heb ik veel hulp gehad van andere, en zo ben ik tot een goed resultaat gekomen, maar je moet zelf ontdekken waar jij goed in bent. Daar komt wel veel tijd in te zitten.
@ McCamel, heb net geprobeerd die banner te uploaden als avatar die jij voor me hebt gemaakt maar dat lukte niet hij was te groot op had te veel KB. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 22:13 | Bericht # 218
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Hmmm, het lukt om kleiner te krijgen, en hij is 46 KB. Ik snap niet wat er mis is. Het spijt me. Ik kan het nog even aan Raymond vragen. Misschien weet hij het.