Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina
 

Avatar en Banner topic (showen/oordelen)
Aurlord
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 15:20 | Bericht # 231   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 696
Prijzenkast: 0

Onderdirecteur

@ wollykonijn, zoals die vogels?
Wat dacht je van Internet?
Plaatje kopieëren en plakken. ^_^
Je kan ik Picnik gebruiken, daar staan ze ook op.

Aurlord
Bericht@ wollykonijn, zoals die vogels?
Wat dacht je van Internet?
Plaatje kopieëren en plakken. ^_^
Je kan ik Picnik gebruiken, daar staan ze ook op.

Aurlord

Bericht getypt door - Aurlord
Toegevoegd op 30 Nov 2011 om 15:20
wollykonijn
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 15:21 | Bericht # 232   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 809
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ Aurlord, oke dat wist ik nog niet.


Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam


Bericht veranderd door: wollykonijn - Woensdag, 30 Nov 2011, 15:22
Bericht@ Aurlord, oke dat wist ik nog niet.

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 30 Nov 2011 om 15:21
McCamel
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 17:08 | Bericht # 233   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 295
Prijzenkast: 2

Curator

@ Aurlord, misschien geloof je het niet, maar ik gebruik ook Paint. Ook gebruik ik Word voor de teksten. Op internet zoek ik plaatjes en ook teksten ^_^



~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht@ Aurlord, misschien geloof je het niet, maar ik gebruik ook Paint. Ook gebruik ik Word voor de teksten. Op internet zoek ik plaatjes en ook teksten ^_^

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 30 Nov 2011 om 17:08
Aurlord
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 17:22 | Bericht # 234   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 696
Prijzenkast: 0

Onderdirecteur

@ McCamel, ik gebruik alleen paint.
Met word voor die grote teksten?

Aurlord

Added (30 Nov 2011, 16:22)
---------------------------------------------
@ McCamel, waar haal je die dieren vandaan die ook op Real_Thomas z'n banner staat?
Want dat lijkt eerder op photoshop.

Aurlord

Bericht@ McCamel, ik gebruik alleen paint.
Met word voor die grote teksten?

Aurlord

Added (30 Nov 2011, 16:22)
---------------------------------------------
@ McCamel, waar haal je die dieren vandaan die ook op Real_Thomas z'n banner staat?
Want dat lijkt eerder op photoshop.

Aurlord


Bericht getypt door - Aurlord
Toegevoegd op 30 Nov 2011 om 17:22
ZooM
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 17:38 | Bericht # 235   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 469
Prijzenkast: 2

Curator

Wat vinden jullie van mijn nieuwe banner? (het is mijn eerste)
Het is een simpele, maarja.....
BerichtWat vinden jullie van mijn nieuwe banner? (het is mijn eerste)
Het is een simpele, maarja.....

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 30 Nov 2011 om 17:38
wollykonijn
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 17:48 | Bericht # 236   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 809
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ ZooM, vind hem er mooi uitzien maar inderdaad simpel.


Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ ZooM, vind hem er mooi uitzien maar inderdaad simpel.

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 30 Nov 2011 om 17:48
ZooM
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 17:54 | Bericht # 237   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 469
Prijzenkast: 2

Curator

@ wollykonijn, ja het was meer om uit te proberen ;)
Bericht@ wollykonijn, ja het was meer om uit te proberen ;)

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 30 Nov 2011 om 17:54
Aurlord
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 17:56 | Bericht # 238   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 696
Prijzenkast: 0

Onderdirecteur

@ ZooM, ik vind hem wel leuk.
Misschien leuk met ronde randen in plaats van vierkant?

Ik heb ook een nieuw voorproefje!



Hij is niet van internet geplukt, ik heb hem helemaal zelf gemaakt. ^_^

Aurlord
Bericht@ ZooM, ik vind hem wel leuk.
Misschien leuk met ronde randen in plaats van vierkant?

Ik heb ook een nieuw voorproefje!



Hij is niet van internet geplukt, ik heb hem helemaal zelf gemaakt. ^_^

Aurlord

Bericht getypt door - Aurlord
Toegevoegd op 30 Nov 2011 om 17:56
wollykonijn
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 18:29 | Bericht # 239   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 809
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ ZooM, toch vind ik hem mooi.


Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ ZooM, toch vind ik hem mooi.

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 30 Nov 2011 om 18:29
McCamel
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 18:42 | Bericht # 240   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 295
Prijzenkast: 2

Curator

Aurlord, ik weet dat het moeilijk is om zo'n banner te maken, en ik ben ook onder de indruk. Alleen zeg jij dat je alleen paint gebruikt, maar daar moet jij dan erg goed mee zijn, want de panter die je erop hebt staan is echt geweldig mooi uitgesneden. Hoe doe je dat zo mooi?

David ;)




~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
BerichtAurlord, ik weet dat het moeilijk is om zo'n banner te maken, en ik ben ook onder de indruk. Alleen zeg jij dat je alleen paint gebruikt, maar daar moet jij dan erg goed mee zijn, want de panter die je erop hebt staan is echt geweldig mooi uitgesneden. Hoe doe je dat zo mooi?

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 30 Nov 2011 om 18:42
Search:


Hosted by uCoz