Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 14:50 | Bericht # 221
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Quote (raymondhoek)
Je kunt hem ook uploaden op een andere site, zoals --> picturepush.com <-- En dan de directe link plakken in je profiel achter "Avatar (URL):"
Dan werkt hij ook.
Raymond (Site-admin)
Hee bedankt man. Ik zal het even bij mezelf proberen en dan weet wollykonijn gelijk of het lukt.
David
Added (29 Nov 2011, 13:50) --------------------------------------------- Hij is nu klein genoeg, en als je de directe link pakt en plakt, zonder [img][/img] erbij, dan doet hij het.
Even een stappen plan voor jou, wollykonijn:
-Je drukt met je rechtermuisknop op dit plaatje: -Dan klik je op 'Afbeelding opslaan als...' -Je geeft hem een bestandsnaam, bij je afbeeldingen -Je drukt op 'Opslaan' -Je gaat naar: --->Imageshack<--- of --->Picturepush<--- -Upload je plaatje -Kopieër je directe link -Ga naar je 'Gebruikerdetails' -Plak hem en je hebt hem
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 17:47 | Bericht # 223
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Heey iedereen,
Ik heb besloten om na een paar opdrachten om een logo te maken, besloten om er mee verder te gaan. En dat in de zin van dat jullie voortaan mij kunnen vragen een banner te maken. Ik ben nog helemaal niet goed, maar verstand komt met de jaren zal ik maar zeggen... Ik heb mijn eigen logo gemaakt, en ik hoop dat mijn banners bij jullie in de smaak vallen. Vanaf nu kunnen jullie aanvragen doen. Dit is mijn logo, en ik zal het zo spoedig mogelijk in mijn onderschrift doen.
Ik ben op het moment nog even niet van plan om een eigen topic te maken, zodat jullie via PB moeten vragen.
David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht veranderd door: McCamel - Dinsdag, 29 Nov 2011, 18:02
@ Real_thomas, ziet er mooi uit, ben blij voor jouw dat McCamel dat voor je doet. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Aurlord, vind hem echt mooi gelukt met welk programa eigenlijk? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Aurlord, hoe kan je dan al die vormen van dieren maken? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam