Het word toch echt tijd voor de 2e officiele ZTSF meeting, want er is enorm veel vraag naar. Maar de meningen waar zijn enorm verschillend. Laat dus in dit topic achter waar jij graag zou willen dat de ZTSF meeting plaats vind.
LET OP!! Plaats alleen een bericht waar je heen wilt, als je ook wilt komen en/of dit van plan bent.
Hehe, eindelijk weer een ZTSF meeting. De laatste is alweer meer dan een jaar geleden! Mijn stem gaat uit naar Blijdorp. Doordat veel mensen een abbonnement hebben, kan voor bijna iedereen zonder abbo wel korting geregeld worden, het is makkelijk bereikbaar (vanaf het station loop je er zo naartoe), Ray en ik kennen de weg in de zoo bovendien is het samen met Burgers' de mooiste dierentuin van Nederland. Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
liefst een dierentuin in Belgie: dierentuin van Antwerpen is wel leuk en goed bereikbaar met de trein. Maar blijdorp zou ik ook niet erg vinden. Maar het liefste niet ergens ver weg van Belgie een dierentuin die iets korter ligt bij Belgie zou het beste zijn. ik kan 4,5,6,7 juli. tussen 11 en 31 juli / 11 en 31 kan ik ook dat er geen misverstand is tussen 15 en 31 augustus / 15 kan ik ook maar 31ste niet ik hoop dat ik er eens bij kan zijn. ik ben 15/16 jaar en als het in Nederland wordt gehouden moet ik van mijn ouders een reisgezel hebben voor naar Nederland te kunnen gaan.
dus als het in België ligt en ergens een datum die ik kan. Dan kan ik zeker komen Maar als het in Nederland ligt( wat waarschijnlijk gebeurt want dit is een Nederlandse site) dan moet ik een reisgezel hebben. en als ik reisgezel heb kan ik mee en anders weet ik dit pas in de vakantie zelf te zeggen. Dus als het blijdorp wordt zou ik een reisgezel nodig hebben
Bericht veranderd door: dodo1995 - Maandag, 06 Jun 2011, 18:55
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik zou wel mee willen, voor de eerste keer maar ik zou liever naar burger's zoo, ouwehands dierenpark of beekse bergen gaan omdat dit meer in de buurt ligt van waar ik woon (noord brabant) blijdorp is ook heel leuk alleen weet ik dan niet zeker of ik dan kan
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@raymondhoek ja maar dat ligt toch wel iets dichterbij als blijdorp snapje ik woon dicht aan de grens met gelderland dus dat is dan nog wel te doen maar als het blijdorp word zal ik er alles aan proberen te doen om te komen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
Ik stem ook voor Blijdorp, Het is namelijk een erg mooie zoo, Niet al te prijzig en zoals al eerder genoemd kan er korting geregeld worden door mensen met een abbo. Ook is het lekker dichtbij, Dus ik zal bijna zeker kunnen komen. Ik weet zelf ook goed de weg, Dus dan zouden we zoiezo 3 gidsen hebben.