ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Nee, ik vind Beekse Bergen een mooie dierentuin, daar heb je namelijk verschillende mogelijkheden op de dieren te zien en dat vind ik wel mooi. Of de zoo van Antwerpen, dat ligt voor mij net over de grens en ik vind niet dat elke meeting in dezelfde dierentuin moet plaatsvinden. Dus, ik stem niet voor Blijdorp en als ik moet stemmen op de zoo van Antwerpen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Als ik alles goed gevolgd heb zou deze tussenstand moeten kloppen: Antwerpen 2 (dodo1995, Laraatje2008) Beekse Bergen 1 (Timo13) Blijdorp 4 (Erry2000, Jeweetwelwie, Ik, Diertjee) Burgers zoo 1 (Timo13) Ouwdehands 2 (Catfreako, Timo13)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik stem voor blijdorp als iemand me kan brengen en terugbrengen of met mij meekan met trein naar daar gaan ofzo. maar anders weet ik het pas in de vakantie. of ik naar blijdorp kan gaan. want zoo antwerpen blijft voor mij het handigste, en misschien zijn er nog Belgen die naar Antwerpen willen aub zeg dat dan is er meer kans dat ik mee kan. En Nederlanders kunnen daar ook makkelijk geraken met de trein.
dus mijn stem blijft voorlopig nog Antwerpen tot dat iemand me hier of via pb iets heeft laten weten. Dat hij/zei mij kan vergezellen want van mijn ouders mag ik niet alleen naar daar gaan, misschien dat mijn ouders hun mening verandert tegen de vakantie. Maar ze zijn gescheiden dus, ik betwijfel het.
Iemand die in Belgie of Nederland woont en kan me komen halen en terugbrengen met auto of met trein gaat wat niet te ver van hasselt is, bv Nederlands Belgische grens laat me dan iets weten
ALVAST BEDANKT.
Bericht veranderd door: dodo1995 - Dinsdag, 07 Jun 2011, 19:19
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik ga niet mee, maar ik kan jullie de zoo van antwerpen heel erg aanbevelen, echt een geweldige dierentuin, al was emmen ook erg leuk, maar antwerpen, is echt geweldig een heel erge aanrader!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Ik stem ook voor blijdorp of een andere dierentuin die makkelijk bereikbaar is vanuit Leiden. (Avifauna, amersfoort) Ik heb ook een abbo voor blijdorp dus dat zou mooi uitkomen . Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik ga ook niet mee(zit ongeveer 500 km westelijk XD)maar ik zou stemmen op antwerp. hij is makkelijk bereikbaar en een goede zoo toen ik 5 jaar geleden ben geweest en toen was er nog wat in de her/aanbouw dus... Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt