Datum: Woensdag, 08 Jun 2011, 12:50 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Quote (Jeweetwelwie)
Ik denk dat het wel een beetje om de zoo gaat, maar meer om de gezelligheid, het weer en de dieren of niet dan?
dat is ook waar, maar de dierentuin van Antwerpen is een zeer mooie dierentuin, het weer is hetzelfde als in Nederland, en de gezelligheid : blijft hetzelfde waarschijnlijk, als iedereen een goed humeur meebrengt.
ik zou zeer graag mee gaan naar blijdorp, dan moet Antwerpen ook niet voor mij. als ik met iemand mee kan naar daar. want ik ben maar 15/16 jaar en mag niet alleen naar Nederland gaan van mijn ouders. als iemand van Nederland met de trein gaat van een treinstation wat niet te ver is van Belgisch limburg dan kan ik mee, want ik mag niet alleen gaan en volgens regels hier in Belgie mag dat ook niet omdat mijn ouders gescheiden zijn moet er iemand bij zijn als ik naar het buitenland wil.
Datum: Woensdag, 08 Jun 2011, 14:25 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik denk dat ik neutraal blijf qua dierentuin, maar ik tip zeker Dierenpark Emmen, maar ook Dierenpark Amersfoort is leuk. Maar ik denk dat er zeker 95% is dat ik wéér kom, ik was erg overtuigd van de gezelligheid vorig jaar.... Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
0
Parkeerhulp
is er nu al nieuws van waar of wanneer want ik moet dat op voorhand weten dan kan ik me daarnaar toe regelen en niet iets plannen dat ik later dan zou moeten verschuiven ofzo
Ik ga jullie nu vragen. Wie zou er mee gaan naar blijdorp?? Maak hieronder een lijstje, en voeg jezelf toe als je denkt dat je komt als we naar Diergaarde Blijdorp zouden gaan:
0
Parkeerhulp
Wie zou er mee gaan naar Diergaarde Blijdorp?? - Raymond - Terdo - Jeweetwelwie - Vernon - Errol -dodo1995 ( ik ben pas zeker na datum en na school rapport) ( en ik heb liefst ook een beschrijving hoe je naar daar geraakt vanuit Hasselt/Belgie)
Bericht veranderd door: dodo1995 - Maandag, 13 Jun 2011, 21:44