ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Wie zou er mee gaan naar Diergaarde Blijdorp?? - Raymond - Terdo - Jeweetwelwie - Vernon - Errol -dodo1995 ( ik ben pas zeker na datum en na school rapport) ( en ik heb liefst ook een beschrijving hoe je naar daar geraakt vanuit Hasselt/Belgie) - Catfreako (een beetje hetzelfde verhaal als dodo1995)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
IK sluit me wel aan, toch omdat dit zo gezellig was, vorige keer:
- Raymond - Terdo - Jeweetwelwie - Vernon - Errol - dodo1995 (pas zeker na datum en na school rapport) (liefst ook een beschrijving hoe je daar komt vanuit Hasselt/Belgie) - Catfreako (beetje hetzelfde verhaal als dodo1995) - TigerKeeper (Kan zich eventueel afmelden na het horen van een datum, die niet geschikt is)
Alleen hadden mijn ouders er de vorige keer er ook de pest aan om dat pokke-eind naar Rotterdam te rijden, but I will give it a try
Frank Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Dat vind ik gezellig genoeg. Hebben jullie voorstellen voor datums in aanstaande zomervakantie?? Ik zelf kan NIET in de volgende datums: - Tussen 02-07-2011 - 19-07-2011 - Tussen 24-07-2011 - 06-08-2011
Is het niet slimmer om gewoon een aantal datums te prikken, en dan te kijken wie er kunnen en niet? Nouja.. Ik kan niet tussen 23 Juli en 13 Augustus..
@ IK, De weken van de vakantie verschillen voor iedereen in verband met de verschillen tussen noord, zuid en midden. Misschien is het handiger om datums neer te zetten
Ik prik even snel een paar datums. Probeer er achter te zetten of je op die dag kan komen: - 21-07-2011 (donderdag) - 22-07-2011 (vrijdag) - 14-08-2011 (zondag) - 21-08-2011 (zondag) - 28-08-2011 (zondag)