Hoe ben jij op het ZTSF gekomen?
raymondhoek
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 23:01 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Hoe ben ik er op gekomen?? Pfff, dat is wel een lastige... Die mogen jullie zelf invullen Raymond
Bericht Hoe ben ik er op gekomen?? Pfff, dat is wel een lastige... Die mogen jullie zelf invullen Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 24 Nov 2011 om 23:01
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 23:01 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Ik ben hier op een speciale manier gekomen. Eerst werd ik de hele tijd gek van mijn vriend die hier veel aanwezig was. - Ik wordt er nog steeds af en toe gek van - Daarna heeft hij mij in Januari 2011 aangestoken met het ZT2 - virus. Mijn ZTAO Zoo's zijn dan ook altijd mijn eerste zoo's geweest. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Ik ben hier op een speciale manier gekomen. Eerst werd ik de hele tijd gek van mijn vriend die hier veel aanwezig was. - Ik wordt er nog steeds af en toe gek van - Daarna heeft hij mij in Januari 2011 aangestoken met het ZT2 - virus. Mijn ZTAO Zoo's zijn dan ook altijd mijn eerste zoo's geweest. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 24 Nov 2011 om 23:01
Aurlord
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 13:19 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Allemaal leuk dat jullie hier gepost hebben. Maar natuurlijk is het het beste dat we hier gewoon zijn met z'n allen! Aurlord
Bericht Allemaal leuk dat jullie hier gepost hebben. Maar natuurlijk is het het beste dat we hier gewoon zijn met z'n allen! Aurlord Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 13:19
NielsG
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 17:00 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Aurlord , Ja zeker. En hopen dat er nog veel meer (gezellige en actieve) leden bij komen!
Bericht @ Aurlord , Ja zeker. En hopen dat er nog veel meer (gezellige en actieve) leden bij komen!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 17:00
Aurlord
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 19:08 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , gezellige is beter dan actief en lid zijn hoor! Zoals bijvoorbeeld die Pool. Aurlord
Bericht @ NielsGuchelaar , gezellige is beter dan actief en lid zijn hoor! Zoals bijvoorbeeld die Pool. AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 19:08
Terdo
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 19:11 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Ik ben hier ook via google gekomen. Dit is de eerste forumsite waarvan ik lid werd en de enige waar ik actief ben
Always look on the bright side of life!
Bericht Ik ben hier ook via google gekomen. Dit is de eerste forumsite waarvan ik lid werd en de enige waar ik actief ben Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 19:11
jesse2000
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 20:31 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik ben hier gekomen door Raymonds rotsmuren en zijn Dierenpark de Wonderen ik vond ze erg mooi . Toen dacht hé ik wil mijn zoo's ook wel laten zien dus zo ben ik hiergekomen Jesse
Bericht Ik ben hier gekomen door Raymonds rotsmuren en zijn Dierenpark de Wonderen ik vond ze erg mooi . Toen dacht hé ik wil mijn zoo's ook wel laten zien dus zo ben ik hiergekomen Jesse Bericht getypt door - jesse2000 Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 20:31
NielsG
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 22:36 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Het valt me toch op, dat veel mensen hier zijn gekomen door Google, eigenlijk dacht ik dat al.
Bericht Het valt me toch op, dat veel mensen hier zijn gekomen door Google, eigenlijk dacht ik dat al. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 22:36
Aurlord
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 09:17 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , ja inderdaad. Mijn broer houd niet van ZT2 dus hij zit er niet op. Als hij het wel leuk vond zou hij op NS gaan, maar dan zou het niet van mij mogen. Wel als hij hier ook actief gaat blijven. Aurlord
Bericht @ NielsGuchelaar , ja inderdaad. Mijn broer houd niet van ZT2 dus hij zit er niet op. Als hij het wel leuk vond zou hij op NS gaan, maar dan zou het niet van mij mogen. Wel als hij hier ook actief gaat blijven. AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 09:17
NielsG
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 09:20 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Aurlord , Heeft je broer dan al een account?
Bericht @ Aurlord , Heeft je broer dan al een account?Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 09:20