Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 17:00 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Hoe ben jij hier op het ZTSF gekomen? Ikzelf door ZT2 te googelen. Het was Nederlands dus ik registreerde me gelijk. Antwoord op de poll en laat natuurlijk ook een berichtje achter.
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 20:28 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ik ben hier via youtube gekomen, zocht filmjes over downloads en hierdoor kwam ik eerst op een andere site... dan ben ik naar meer gaan zoeken en toen kwam ik hier...
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 20:30 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik was gewoon op internet iets aanhet doen, Toen zag ik deze site, Ik vond hem welleuk, Later kon ik hem niet meer terugvinden, Maar iets voor de vorige vakantie vond ik hem weer en registreerde me.
Gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 21:04 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik googlede voor videos over zoos, en toen zag ik een pagina over Raymonds Projects. Die pagina heb ik iets van 10 keer bekeken. Daarna zag ik de rest van de site, en registreerde ik me.
Toen de site nog niet geopend was voor publiek, vroeg Raymond me lid te worden, en de hele site eens goed door te lopen op zoek naar foutjes of dingen die ik anders zou doen. Dat heb ik gedaan, en daarna ben ik eigenlijk nooit meer weggegaan. Forget the crew... Follow the rules!