Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 11:39 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik kwam hier door Google, dat heb ik al gezegd. Maar wel op een vreemde manier, Ik Googelde op ray, maar ik wilde tay typen. Zo vond ik REY, en het ZTSF.
ik was op google rare dingen aan het typen dacht ik en toen typten ik ztsf en toen kwam ik hier ik zag dat het over zt2 zt1 ging dus melden me aan! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
eerst was ik lid op ZT.nl en die site heb ik ook via internet gezocht en later wou ik meer downloads zoeken en toen kwam ik hier terecht, sorry als dit bericht te laat is
Ik kwam hier toen ik een dier googelde, zo kwam ik bij een plaatje van een mooie download, en toen ik hier was, ging ik rondkijken en registreerde ik me al snel! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik verveelde me toen ik op de computer zat. dus dacht ik "ik tiep een van mijn zoo tycoon 2 parken in"en toen kwam ik bij dierenpark de wonderen van raymond. ik heb er heel erg lang naar zitten kijken en bestuuderen. en toen zag ik boven aan de site dat er registeren stond. en toen heb ik me snel geregistreed.
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 11 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik zocht op google naar burger's zoo nieuws. Ik verveelde me en klikte, toen google de zoekresultaten toonde, toevallig op de 4e pagina en zag daar burgers zoo nieuws topic op deze site Zoo geweldig!!!