Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Hoe ben jij op het ZTSF gekomen?
Hoe oh hoe, antwoord nu!
1. Door een andere site [ 5 ] [10.64%]
2. Door vrienden [ 2 ] [4.26%]
3. Gewoon, door ZT1 of ZT2 te googelen [ 26 ] [55.32%]
4. Ik plaats een bericht voor mijn verhaal [ 14 ] [29.79%]
Answers total: 47
hananas59
Datum: Woensdag, 25 Apr 2012, 07:59 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

ik kwam hier via een site weet niet precies meer welke

Berichtik kwam hier via een site weet niet precies meer welke

Bericht getypt door - hananas59
Toegevoegd op 25 Apr 2012 om 07:59
Olaf2000
Datum: Zondag, 01 Jul 2012, 16:46 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Ah, mah story. Bereid je voor.

Ik was een paar jaar geleden toen ik nog jong en onschuldig was, aan het zoeken naar ZT2-dierentuinen op het internet. Daar vond ik een showroom-topic op Zoo Tycoon Wereld. 'Huh?' dacht ik. 'Al die dieren en objecten zitten niet in het spel!' Nieuwsgierig zocht ik verder en vond nog veel meer dierentuinen, allemaal met downloads. Ik vond het echt heel raar, want hoe kwamen die mensen aan alle dieren die ik niet had? Toen vond ik de downloadssectie van Zoo Tycoon Wereld. 'Aha!' dacht ik en ik probeerde iets te downloaden, maar dat mislukte op mijn Vista-computer. Ik wist niet dat het op een speciale manier moest voor Vista, dus ik was heel erg teleurgesteld. Maandenlang dwaalde ik dromend door alle showroomtopics op Zoo Tycoon Wereld, tot ik ontdekte dat er nog zo'n forum was... het Zoo Tycoon Super Forum! Meteen ging ik daar ook alle showroomtopics bekijken en ik werd alsmaar teleurgestelder dat ik dat niet kon plaatsen. Op een gegeven moment, ik weet niet hoe, legde ik Zoo Tycoon weg. Een aantal jaar later kreeg ik mijn eigen, nieuwe laptop... een Windows-7 laptop. Ik ontdekte dat ik bij Rollercoaster Tycoon 3 wél objecten kon downloaden, en na een bezoek aan Blijdorp begon het Zoo Tycoon 2-gevoel weer te kriebelen. Met mijn nieuwe laptop kon ik al die downloads er toch gewoon in zetten?
Zo gezegd, zo gedaan. Nadat ik het spel (was het kwijtgeraakt) opnieuw had gekocht (lang leve Bol.com! :D) heb ik meteen een hele rits downloads erin gezet. Ik besloot dat ik mijn ervaringen wel wilde delen en zocht mijn vroegere favoriete site op: het Super Forum. Nou, toen meldde ik me aan en de rest weten jullie.

Pfoe, best een lap tekst. xD

Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
BerichtAh, mah story. Bereid je voor.

Ik was een paar jaar geleden toen ik nog jong en onschuldig was, aan het zoeken naar ZT2-dierentuinen op het internet. Daar vond ik een showroom-topic op Zoo Tycoon Wereld. 'Huh?' dacht ik. 'Al die dieren en objecten zitten niet in het spel!' Nieuwsgierig zocht ik verder en vond nog veel meer dierentuinen, allemaal met downloads. Ik vond het echt heel raar, want hoe kwamen die mensen aan alle dieren die ik niet had? Toen vond ik de downloadssectie van Zoo Tycoon Wereld. 'Aha!' dacht ik en ik probeerde iets te downloaden, maar dat mislukte op mijn Vista-computer. Ik wist niet dat het op een speciale manier moest voor Vista, dus ik was heel erg teleurgesteld. Maandenlang dwaalde ik dromend door alle showroomtopics op Zoo Tycoon Wereld, tot ik ontdekte dat er nog zo'n forum was... het Zoo Tycoon Super Forum! Meteen ging ik daar ook alle showroomtopics bekijken en ik werd alsmaar teleurgestelder dat ik dat niet kon plaatsen. Op een gegeven moment, ik weet niet hoe, legde ik Zoo Tycoon weg. Een aantal jaar later kreeg ik mijn eigen, nieuwe laptop... een Windows-7 laptop. Ik ontdekte dat ik bij Rollercoaster Tycoon 3 wél objecten kon downloaden, en na een bezoek aan Blijdorp begon het Zoo Tycoon 2-gevoel weer te kriebelen. Met mijn nieuwe laptop kon ik al die downloads er toch gewoon in zetten?
Zo gezegd, zo gedaan. Nadat ik het spel (was het kwijtgeraakt) opnieuw had gekocht (lang leve Bol.com! :D) heb ik meteen een hele rits downloads erin gezet. Ik besloot dat ik mijn ervaringen wel wilde delen en zocht mijn vroegere favoriete site op: het Super Forum. Nou, toen meldde ik me aan en de rest weten jullie.

Pfoe, best een lap tekst. xD

Bericht getypt door - Olaf2000
Toegevoegd op 01 Jul 2012 om 16:46
harry
Datum: Dinsdag, 10 Jul 2012, 18:54 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Kassa Medewerker

ik ben op precies dezelfde manier als olaf2000 op het ztsf gekomen en ik ben heeel erg blij dat ik me hier heb aangemeld!

Berichtik ben op precies dezelfde manier als olaf2000 op het ztsf gekomen en ik ben heeel erg blij dat ik me hier heb aangemeld!

Bericht getypt door - harry
Toegevoegd op 10 Jul 2012 om 18:54
boerroel545
Datum: Zaterdag, 14 Jul 2012, 15:49 | Bericht # 34   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

ik was op internet aan het zoeken naar een plattegrond van een dierentuin om te kijken hoe
andere hun dierentuin hadden ingedeeld toen ik dat plaatje groter wilde maken kwam ik op deze
site maar omdat ik toen nog niet zoveel deed downloaden deed ik het niet maar later
had ik me toch aangemeld om te kijken of het mischien iets was en dat was het!

gr.boerroel545

Berichtik was op internet aan het zoeken naar een plattegrond van een dierentuin om te kijken hoe
andere hun dierentuin hadden ingedeeld toen ik dat plaatje groter wilde maken kwam ik op deze
site maar omdat ik toen nog niet zoveel deed downloaden deed ik het niet maar later
had ik me toch aangemeld om te kijken of het mischien iets was en dat was het!

gr.boerroel545

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 14 Jul 2012 om 15:49
keniafan
Datum: Woensdag, 25 Jul 2012, 14:37 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ik ben hier gekomen vanaf het oude vertrouwde zootycoon.nl toen er nog niet zo'n sites waren als NS of Gaia.
BerichtIk ben hier gekomen vanaf het oude vertrouwde zootycoon.nl toen er nog niet zo'n sites waren als NS of Gaia.

Bericht getypt door - keniafan
Toegevoegd op 25 Jul 2012 om 14:37
Marcelboy
Datum: Zondag, 29 Jul 2012, 12:04 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ik ben hier gekomen via het zoeken naar downloads een zootycoon nl begon me een beetje te vervelen dus ik gin meer sites zoeken en zo kwam ik hier.

Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
Berichtik ben hier gekomen via het zoeken naar downloads een zootycoon nl begon me een beetje te vervelen dus ik gin meer sites zoeken en zo kwam ik hier.

Bericht getypt door - Marcelboy
Toegevoegd op 29 Jul 2012 om 12:04
Marr13
Datum: Zaterdag, 04 Aug 2012, 14:36 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Ik zag een filmpje op je youtube en ik wilde ook graag meer downloads in mijn spel
dus ben ik gaan zoeken naar downloads op google en toen kwam ik hier ! :)
BerichtIk zag een filmpje op je youtube en ik wilde ook graag meer downloads in mijn spel
dus ben ik gaan zoeken naar downloads op google en toen kwam ik hier ! :)

Bericht getypt door - Marr13
Toegevoegd op 04 Aug 2012 om 14:36
kroko72
Datum: Maandag, 03 Sep 2012, 00:59 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

door veel te googelen over zoo tycoon 2 en door verschillende site's te bezoeken en moet zeggen deze sit bevalt mij het beste
groetjes kroko

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Berichtdoor veel te googelen over zoo tycoon 2 en door verschillende site's te bezoeken en moet zeggen deze sit bevalt mij het beste
groetjes kroko

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 03 Sep 2012 om 00:59
evi111
Datum: Maandag, 24 Sep 2012, 19:22 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 4

Kassa Medewerker

ik kwam er achter door dat ik google ik keek toen rond op de site en ik had nog geen dowloads maar al snel kreeg ik er zoveel en ook zoveel mooien dat de pc naar de haaien ging [niet letterlijk] toen ik de pc weer inoder kreeg was ik rustiger aan gaan doen nu heb ik zelfs meer dowloads en is de pc niet meer kapot [meschien was het een verkeerde dowload] toen ben ik pas weer super fanatiek gaan super forumen en nu zit ik er bijna elke dag achter

Berichtik kwam er achter door dat ik google ik keek toen rond op de site en ik had nog geen dowloads maar al snel kreeg ik er zoveel en ook zoveel mooien dat de pc naar de haaien ging [niet letterlijk] toen ik de pc weer inoder kreeg was ik rustiger aan gaan doen nu heb ik zelfs meer dowloads en is de pc niet meer kapot [meschien was het een verkeerde dowload] toen ben ik pas weer super fanatiek gaan super forumen en nu zit ik er bijna elke dag achter

Bericht getypt door - evi111
Toegevoegd op 24 Sep 2012 om 19:22
steeling13
Datum: Woensdag, 26 Sep 2012, 16:27 | Bericht # 40   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

ik ben hier gekomen door zt.nl waar een link stond naar deze site heb er op gedrukt en van het een kwam het ander

Berichtik ben hier gekomen door zt.nl waar een link stond naar deze site heb er op gedrukt en van het een kwam het ander

Bericht getypt door - steeling13
Toegevoegd op 26 Sep 2012 om 16:27
Search:

Hosted by uCoz