ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ NielsGuchelaar, je bedoelt dan dat je samen met iemand een zoo maakt en die dan onderling naar elkaar door stuurt ofzo?? vandaar dat je uitbreidingspakketten vroeg...
maar eigenlijk is het een soort 2 wereld erbij (zo lijkt het volgens mij)
voor het contest of de park groepen? misschien voor de park groepen dat iedere zoo een soort dier heeft, die bedreigd is waar ze heel goed voor moeten zorgen? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ NielsGuchelaar, dan vrees ik een beetje dat hetzelfde gaat hebben, de eerste maand zeer actief en dan...
Quote (NielsGuchelaar)
maar in dezelfde stijl als de rest.
dat vind ik niet echt goed, ik ben (denk ik) ver de enige die van die gebouwen met aparte daken maakt..., ik ken niemand hier met die stijl...(indien ze er zijn, zeg het me dan even) je kan je niet laten gaan met je creativiteit...., omdat het "hetzelfde" moet zijn... dit vind ik dan eigenlijk meer een tegenvaller
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
@ krieke668, moet het persé hetzelfde? Nou, heb jij mazzel! Dat staat er namelijk helemaal niet. Het kan, maar het hoeft niet! Jij kan creatief zijn met daken, en de ander creërt de creatiefste ingang. Dan pas je bij elkaar. Een andere groep kan gaan voor de zeldzaamste dieren, de ander weer voor de realistische verblijven. Maar het hoeft niet hetzelfde... En ik weet zeker dat dit gaat lopen als er maar een goede start wordt gemaakt en eerst goed wordt nagedacht over de aanpak.
Met 'The Showroom' wordt een andere site bedoeld. Die van Iben Gerben en Ryan. Ga daar maar 's kijken. Een hele leuke site met veel realistische zoos en meer...!
En wollykonijn, dat vind ik geen goed idee. Ik zou niet echt zulke eisen stellen. Elke groep moet zijn eigen originaliteit hebben, die ze zelf kunnen verzinnen!
En ik vind ZTAO ook een rol kan krijgen. Je krijgt groepen die onderling makkelijk kunnen ruilen, voor een scherpe prijs kunnen verkopen aan elkaar, of gewoon gratis weggeven. Terwijl je moeilijker dieren kan krijgen van de andere groepen. Uiteindelijk is dit een soort verbetering van de 'Wereldedelen'. Ik vind dit een goed idee. Haal mij maar over waarom we dit niet zouden doen. Zal je niet lukken...
David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht veranderd door: McCamel - Dinsdag, 03 Jan 2012, 13:01