ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Het zou toch gewoon één verbetering op de Werelddelen kunnen zijn?? Want de Werelddelen liggen gewoon stil, en ik weet niet of daar nog leven ik kan worden geblazen. En het is ook leuk om met mensen één groep te vormen. Het gaat niet alleen om hoe je bouwt. Maar ook om de gezelligheid.
En je hoeft het niet samen te doen hoor! Kijk, je kan bijvoorbeeld dit doen:
-Diergaarde Blijdorp - Door McCamel -Burgers' Zoo - Door Timo13 -Dierenpark Emmen - Door Krieke668
En dan maakt iedereen één ander park, maar dit is wel één eis waar elk park zich aan moet houden: Bijv. Natuurbehoud.
En het wordt gezellig, en je kan zoo's maken. En dan je zoo's onderschijden per groep. En dan kan er onderling per groep ook iets gebeuren.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Dat is een goed voorbeeld hoe het kan. Je kan bijv. ook een ZTAO voorbeeld hebben:
-NielGuchelaar: 'Ik heb Afrikaanse vogels nodig! -Timo13: 'Ik wil je wel twee koppeltjes secretarisvogels gratis geven. Ik heb credits nodig. Heeft iemand wat voor mij? -Krieke668: Hier heb je 1400 credits.
Dat is een goede ZTAO-groep..! Je helpt elkaar gratis en voor niets, maar uiteindelijk verdien je er ook aan.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik ben er niet voor om het in ztao te gaan voegen dat lijkt me een slecht idee... en door dat van die werelden snap ik niet meer. je kan ook aan raymond vragen om bij het algemeen zt2 showtopic een apart gedeelte te maken en dat dan iedere groep/organisatie daar een topic kan aanmaken?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ NielsGuchelaar,
Quote (NielsGuchelaar)
En dan maakt iedereen één ander park, maar dit is wel één eis waar elk park zich aan moet houden: Bijv. Natuurbehoud.
dit snap ik eigenlijk ook niet. dit id toch een normale ztao zoo, het natuur behoudt zijn deel van de fokprogramma's...
Quote (NielsGuchelaar)
En het wordt gezellig, en je kan zoo's maken. En dan je zoo's onderschijden per groep. En dan kan er onderling per groep ook iets gebeuren.
dat was de bedoeling van de wereld...
@ McCamel,
Quote (McCamel)
Dat is een goede ZTAO-groep..! Je helpt elkaar gratis en voor niets, maar uiteindelijk verdien je er ook aan.
dit werd toch ook eerder n de werelden gedaan, de dieren werden er gewoon goedkoper of gratis weggegeven... maar als je credits gaat weggeven, sorry, dat loopt fout!!(maar toch bedankt voor de cr )
ik heb eigenlijk gewoon de indruk dat je wereld in een nieuw jasje wilt stoppen..., alleen verandert er niets.... het enige wat dit qua activiteit en de wereld/groep gaat geven(in een grafiekje) is dit: /\ je frist alles even op: activiteit gaat omhoog: / , maar er komt niet echt iets nieuws bij:wat zorgt voor dit: \ en ooit al gedacht wat de leden van ztao die niet in zo'n groep zitten, of er toe willen behoren...
dus ik snap totaal niet wat het gene is dat dit niet ten onder laat gaan!
ikzelf heb ook al en hele tijd plannen om de wereld activer temaken, maar niet door gewoon de naam de naam te veranderen! bijvoorbeeld die contest waar we al een paar dagen over aan het discuteren, en door dat er vele niet entousiast klinken weet ik niet of het iets gaat worden...
laatst was ik aan het denk om iets met de trade's te doen, als je een dier van azie naar eu stuurt dat het (bv) 12u duurt voor het dier aankomt, (een vliegtuigtijd)
ik vind zo ook het inteelt idee van timo13 zeer goed bedacht, zoiets kan je ook perfect in de wereld brengen... door zeg maar 'inteelt topic's' te maken in de wereld,je ruilt de dieren dan via zo'n toopic zodat je dan me je werelddeel inteelt tegen gaan
zo van die dingen ben ik nu aan het bedenken, zodat je al begint te zien naar de wereld... dat de wereld een nut krijgt buiten 1000 cr!(ik vind het eerlijk gezegd zelf raar dat je deze iet krijgt bij aanmelding bij ztao zelf)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
bedoel je dit:
De openingspost De openingspost is erg belangrijk voor het werven van de leden. Zorg daardoor dat deze goed is opgebouwd en er netjes uitziet. Het is het visitekaartje van de parkengroep en daarmee moet je meer mensen trekken en laten zien waarom de groep zo goed is. Hieronder staan een aantal eisen die zeker in de openingspost moeten staan: - Zorg voor een pakkende naam van de parkengroep. - Zet erbij om welke soort Zoo Tycoon deel het gaat + Uitbredingspakketen. - Zorg ervoor dat je parkengroep is voorzien van een logo. Je begint een soort van bedrijf en een logo hoort daar bij. - Wat is de huisstijl van de parkengroep. - Welke visie heeft de parkengroep/ - Wat maakt jullie parkengroep zo uniek? - Wat zijn de kwaliteitseisen vanuit de parkengroep? - Aan welke eisen moeten de leden voldoen? - Hoe en waar moeten ze zich inschrijven? - Wat moet er bij de inschrijving vermeldt worden? - Waar moeten de topics van de parken aan voldoen? - Ledenlijst, e.v.t. met functie
dit is geen verschil, maar een lijstje met wat je moet vermelden in je soliciatie brief...
als je dit bedoelt: Dus een parkgroep is een groep leden die parken maken in een Zoo Tycoon vorm en daarin een groepsmening hebben.
dit woord snap ik niet zo goed: een groepsmening... ik versta hieronder dat je met een hele groep mensen ophemelt --> vriendjespolitiek of dat je met een hele groep mensen begint af te kraken... (dit is wel een beetje overdreven genomen, maar het komt er wel op neer)
dit is een grote bullsh*t!! hiermee zorg je voor ruzies en help je het hele forum mee omzeep! dus eigenlijk hoop ik dat ik er nu even volledig naast zit...