ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ krieke668, hoe bedoel je dat laatste? volgens mij snap je het voor geen meter want waarom zou iemand om dieren vragen?
en dit snap ik niet helemaal
in een ztao, moet je naar je dieren zien, in een showroom moet je dan al naar het park kijken... komaan, kan je nu niet ergens gewoon doen waar je zin in hebt!!!...
tuurlijk kun je in zon groep doen waar jij zelf zin in hebt alleen moet je rekening houden met de doelstelling van je park in de showroom kun je toch ook gewoon doen waar je zelf zin in hebt?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ NielsGuchelaar,
Quote (NielsGuchelaar)
ik schreef:maar eigenlijk is het een soort 2 wereld erbij (zo lijkt het volgens mij)
Omdat de Wereld zo stil is gevallen, zou dit het kunnen vervangen??
Maar je mag het doorsturen, maar je kan ook afspreken dat je zelf een zoo maakt, maar in dezelfde stijl als de rest.
waarom spreek je jezelf tegen??
je haalt eigenlijk gewoon iets van een andere site, je kopiert dingen!! als je zulke dingen wilt doen probeer dan aub een beetje origineel te zijn... nu ben ik er eigenlijk volledig tegen...
@ timo13, oja daar hat je even gelijk, ik had over het woord 'lol' gelezen
en je moet rekening houden met.... dan doe je och niet volledig wat je wilt...
Bericht veranderd door: krieke668 - Dinsdag, 03 Jan 2012, 19:50
4
Onderdirecteur
@ krieke668, uhm het is orgineel hoor hij heeft alleen inspiratie van daar opgedaan maar zeg nou zelf een dierentuin en een pretpark is iets totaal verschillends en gaat het over achtbanen bij dierentuinen over dieren maar je hoeft er ook niet aan mee te doen hoor
en anders probeer zelf iets te verzinnen dat nog noooooit ergens ook maar iets van op een andere site is geweest ookal gaat die site over prullenbakken
maar de showroom zelf is er toch al om vrij te zijn in bouwen anders zou je bijna 2 dezelfde dingen krijgen en dan word het toch saai als er geen uitdaging in zit ofzo
Bericht veranderd door: timo13 - Dinsdag, 03 Jan 2012, 19:52
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ timo13, aanmelden, voor zulke dinge wil ik zeker, maar niet als je het even knipt en plakt van een andere site en als je dan zegt dat je het zelf hebt bedacht, sorry zeg dan eerlijk dat je het van een andere site haalt!!
Quote (timo13)
en anders probeer zelf iets te verzinnen dat nog noooooit ergens ook maar iets van op een andere site is geweest
dit probeer ik, enkele pagina's terug staan enkele ideeen voor de wereld en ztao... maar waarom zou je iets totaal nieuw bedenken als er geen behoefte aan is??
4
Onderdirecteur
@ krieke668, hoe weet jij dat er geen behoefte aan is? en het is NIET geknipt en geplakt anders zouden we nu allemaal een pretpark gaan maken he alleen de naam en inspiratie heeft hij daar vandaan gehaald ik sprak net met m op msn en hebben het er veel over gehad en hij heeft mij ook verder dingen uitgelegd, en ookal is het van een site over pretparken dan is het nog een heel verschil, en het is toch maar de basis er kunnen toch heel veel dingen bij bedacht worden? maar waarom zou de wereld weer actief gemaakt moeten worden dat heeft volgens mij geen zin... het is al ooit geprobeerd en het lijkt of er nooit meer iemand omkijkt naar dat deel van het ztsf en eerlijk gezegd kijk ik er zelf ook niet meer zo na
4
Onderdirecteur
@ krieke668, ik snap je probleem niet hoor alleen de basis dus de groepen zijn van RCT holland gehaald de inhoud enzo is toch zelf bedacht? maar ik had dit ookal ooit willen invoeren in het crystal forum, maar toen werd ik niet begrepen en toen wist ik nog niet eens dat RCT holland dat ook had
nu heeft niels (die volgens mij niet wist dat ik dit ook ooit wilde doen) het helemaal uitgewerkt en toevoeginen gedaan en ik heb er nooit aangedacht om het op het ztsf te plaatsen dus het is niet mijn idee ofzo maar die van niels voordat er dalijk reacties komen dat ik het dus eigenlijk heb bedacht