Datum: Zaterdag, 18 Mei 2013, 17:08 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Nou mannen jullie worden bedankt! Na het lezen en zien van het youtube filmpje was mijn interesse gewekt. Ik heb eergisteren eerst de illegale versie gedownload. Na een uurtje spelen (ontdekken hoe de game nou gespeeld moest worden) heb ik de orginele gekocht. Ik ging eergisteren pas om 06:20 uur naar bed en gisteren om 02:45 uur. Ik moest er vanmorgen om half zeven uit, dus had ik best weinig geslapen (voor zo'n ouwe man als ik whahaha)
Conclusie: Erg verslavend, uitdagend en zo nu en dan spannend! Ik ga hem nu weer snel opstarten
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ rymafra, 1. Eerst download je de map 2. dan ga je naar je bureaublad en druk je het Windows teken en de R tegelijk in. 3. Als het klopt verschijnt er nu een soort zoek programma. 4. Vul in het typ balkje dit in: %appdata% 5. Er verschijnt een kadertje met meerdere documenten waaronder een document: minecraft. 6. Open het document en klik daarna op saves. 7. Plak hier de download in en als het goed is heb je dan de map in je spel staan. 8. Veel plezier Always look on the bright side of life!
Datum: Donderdag, 23 Mei 2013, 18:14 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 54 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
vandaag iets meegemaakt... ging ik op manticore, zat er de hele tijd iemand bij mij waar ik ook heen ging. hij deed niets. toen we bij water waren, heb ik hem in het water ingegooid.... Eigenaar van McCain Zoo!