ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Tegenwoordig van ik de Oliemeulen in Tilburg heel erg leuk!! Daar zou ik nog wel een keertje naar toe willen. Ik woon erachter toen ik in Tilburg nog woonde. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mijn favoriete dieren tuis is Burgers zoo. Vanwege de desert, bush & ocean. Kom daar al van kleins af aan met me opa en oma. Maar sinds een jaar of 5 niet meer.
ik ben een grote fan van burgers zoo aangezien die allerlei schitterende themahallen hebben. vooral de tropen vind ik echt geweldig, je loopt daar gewoon tussen de dieren! echt een aanrader
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik ben helemaal fan van dieren/safari park Beekse bergen in Hilvarenbeek
Added (15 Okt 2010, 20:49) --------------------------------------------- vooral omdat de roofvogels over je hoofd vliegen met de demonstratie. ook lammergieren
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Burgers!!!!
Ben er gister nog geweest, ik vind dit mijn favozoo omdat het allemaal zo mooi is, en realistisch! De planten en dieren in de bush, en rotspartijen in de desert, de mooie stranden en zeeën van de ocean... Ik wil weer! :p
Edit: Laraatje? Oliemeulen in Tilburg? Effe kijken! Groetjes Max
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
burgers zoo, natuurlijk, alles is zoo realistiche en prachtig, en ze hebben de MANGROVE!!!! mijn lievelings biome!
maar ook vind ik dierenpark amesfoort ook heeeel leuk! het licht vlak bij mij (utrecht) en ik kwam er heel vaak vroeger. heel veel goeie herinderingen uit mijn eerste levensjaren komen daar van dan, bovendien komt het door dat dierenpark dat ik zoo tycoon ben gaan spelen! laatst was ik er na 5 jaar weer met me zus en alles kwam weer naar boven! was echt geweldig! en het is zo'n leuk park, dat treintje, het eiland, de speeltuin, de savanne, en mijn lievelings HET NACHTGEDEELTE, dat is echt een aanrader!!!
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Tja, amersfoort is opzich best wel leuk ja, nu je het over het nachthuis hebt enzo. Maar mijn favorieten zijn toch echt:
Burger's zoo Prachtige dierentuin. De Desert, de bush, de ocean, de mangrove, de rimba en het savanne gedeelte, allemaal zo prachtig!
En natuurlijk Blijdorp Ook een prachtige dierentuin. Vooral het grote gebouw, het oceanium is heel mooi gemaakt. Er zijn gewoon geen minpuntjes aan het oceanium, vind ik. Maar, dan hebben we het nog niet over de krokodillenrivier gehad hoe mooi die is. Mijn lievelingsdier is de krokodil, en ik ben dan nu ook heel blij dat ze een krokodillenrivier hebben gemaakt. Je ziet ze zo dichtbij, en ik vind het zo'n vette beesten. xD
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mijn favoriete zoo is 100%
PLANKENDAEL
mooie omgeving ze hebben daar een Aziatischeserre een heeeeeeeel grote serre waar vogels vrij rondvliegen en -lopen in de serre zijn er ook apparte verblijven zoals het binnen verblijf van de gibbonns