Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Wat is jouw favoriete dierentuin?
zebraatje
Datum: Maandag, 12 Apr 2010, 19:44 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

ik vind zelf sfaripark beeksebergen en burgers zoo wel leuk omdat de verblijven mooi zijn gemaakt en ook realistisch zoals in de mnatuur zijn gemaakt

ruben ;)

Berichtik vind zelf sfaripark beeksebergen en burgers zoo wel leuk omdat de verblijven mooi zijn gemaakt en ook realistisch zoals in de mnatuur zijn gemaakt

ruben ;)

Bericht getypt door - zebraatje
Toegevoegd op 12 Apr 2010 om 19:44
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 23 Apr 2010, 17:21 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Tegenwoordig van ik de Oliemeulen in Tilburg heel erg leuk!! Daar zou ik nog wel een keertje naar toe willen. Ik woon erachter toen ik in Tilburg nog woonde. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtTegenwoordig van ik de Oliemeulen in Tilburg heel erg leuk!! Daar zou ik nog wel een keertje naar toe willen. Ik woon erachter toen ik in Tilburg nog woonde. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 23 Apr 2010 om 17:21
TehDancingKitteh
Datum: Zondag, 09 Mei 2010, 15:36 | Bericht # 13   
TehDancingKitteh 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Mijn favoriete dieren tuis is Burgers zoo.
Vanwege de desert, bush & ocean. Kom daar al van kleins af aan met me opa en oma. Maar sinds een jaar of 5 niet meer. ^_^
BerichtMijn favoriete dieren tuis is Burgers zoo.
Vanwege de desert, bush & ocean. Kom daar al van kleins af aan met me opa en oma. Maar sinds een jaar of 5 niet meer. ^_^

Bericht getypt door - TehDancingKitteh
Toegevoegd op 09 Mei 2010 om 15:36
thomvonder
Datum: Zondag, 09 Mei 2010, 17:52 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

ik ben een grote fan van burgers zoo aangezien die allerlei schitterende themahallen hebben. vooral de tropen vind ik echt geweldig, je loopt daar gewoon tussen de dieren! echt een aanrader
Berichtik ben een grote fan van burgers zoo aangezien die allerlei schitterende themahallen hebben. vooral de tropen vind ik echt geweldig, je loopt daar gewoon tussen de dieren! echt een aanrader

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 09 Mei 2010 om 17:52
catfreako
Datum: Vrijdag, 15 Okt 2010, 20:49 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

ik ben helemaal fan van dieren/safari park Beekse bergen in Hilvarenbeek

Added (15 Okt 2010, 20:49)
---------------------------------------------
vooral omdat de roofvogels over je hoofd vliegen met de demonstratie.
ook lammergieren B) B) B) B) B) B)

Berichtik ben helemaal fan van dieren/safari park Beekse bergen in Hilvarenbeek

Added (15 Okt 2010, 20:49)
---------------------------------------------
vooral omdat de roofvogels over je hoofd vliegen met de demonstratie.
ook lammergieren B) B) B) B) B) B)

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 15 Okt 2010 om 20:49
Maxiejj
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 20:43 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Burgers!!!!

Ben er gister nog geweest, ik vind dit mijn favozoo omdat het allemaal zo mooi is, en realistisch! De planten en dieren in de bush, en rotspartijen in de desert, de mooie stranden en zeeën van de ocean... Ik wil weer! :p

Edit:
Laraatje? Oliemeulen in Tilburg? Effe kijken!

Groetjes Max

Bericht veranderd door: Maxiejj - Dinsdag, 19 Okt 2010, 20:45
BerichtBurgers!!!!

Ben er gister nog geweest, ik vind dit mijn favozoo omdat het allemaal zo mooi is, en realistisch! De planten en dieren in de bush, en rotspartijen in de desert, de mooie stranden en zeeën van de ocean... Ik wil weer! :p

Edit:
Laraatje? Oliemeulen in Tilburg? Effe kijken!

Bericht getypt door - Maxiejj
Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 20:43
caspar1995
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 20:52 | Bericht # 17   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

burgers zoo, natuurlijk, alles is zoo realistiche en prachtig, en ze hebben de MANGROVE!!!! mijn lievelings biome!

maar ook vind ik dierenpark amesfoort ook heeeel leuk! het licht vlak bij mij (utrecht) en ik kwam er heel vaak vroeger.
heel veel goeie herinderingen uit mijn eerste levensjaren komen daar van dan,
bovendien komt het door dat dierenpark dat ik zoo tycoon ben gaan spelen!
laatst was ik er na 5 jaar weer met me zus en alles kwam weer naar boven!
was echt geweldig! en het is zo'n leuk park, dat treintje, het eiland, de speeltuin, de savanne, en mijn lievelings HET NACHTGEDEELTE, dat is echt een aanrader!!!

caspar

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtburgers zoo, natuurlijk, alles is zoo realistiche en prachtig, en ze hebben de MANGROVE!!!! mijn lievelings biome!

maar ook vind ik dierenpark amesfoort ook heeeel leuk! het licht vlak bij mij (utrecht) en ik kwam er heel vaak vroeger.
heel veel goeie herinderingen uit mijn eerste levensjaren komen daar van dan,
bovendien komt het door dat dierenpark dat ik zoo tycoon ben gaan spelen!
laatst was ik er na 5 jaar weer met me zus en alles kwam weer naar boven!
was echt geweldig! en het is zo'n leuk park, dat treintje, het eiland, de speeltuin, de savanne, en mijn lievelings HET NACHTGEDEELTE, dat is echt een aanrader!!!

caspar

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 20:52
Jeroen-krokofreak
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 21:43 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Tja, amersfoort is opzich best wel leuk ja, nu je het over het nachthuis hebt enzo. :p
Maar mijn favorieten zijn toch echt:

Burger's zoo
Prachtige dierentuin. De Desert, de bush, de ocean, de mangrove, de rimba en het savanne gedeelte, allemaal zo prachtig!

En natuurlijk Blijdorp
Ook een prachtige dierentuin. Vooral het grote gebouw, het oceanium is heel mooi gemaakt. Er zijn gewoon geen minpuntjes aan het oceanium, vind ik. Maar, dan hebben we het nog niet over de krokodillenrivier gehad hoe mooi die is. Mijn lievelingsdier is de krokodil, en ik ben dan nu ook heel blij dat ze een krokodillenrivier hebben gemaakt. Je ziet ze zo dichtbij, en ik vind het zo'n vette beesten. xD

aldus, dit zijn mijn echte favo's.

Pokemon White team!
BerichtTja, amersfoort is opzich best wel leuk ja, nu je het over het nachthuis hebt enzo. :p
Maar mijn favorieten zijn toch echt:

Burger's zoo
Prachtige dierentuin. De Desert, de bush, de ocean, de mangrove, de rimba en het savanne gedeelte, allemaal zo prachtig!

En natuurlijk Blijdorp
Ook een prachtige dierentuin. Vooral het grote gebouw, het oceanium is heel mooi gemaakt. Er zijn gewoon geen minpuntjes aan het oceanium, vind ik. Maar, dan hebben we het nog niet over de krokodillenrivier gehad hoe mooi die is. Mijn lievelingsdier is de krokodil, en ik ben dan nu ook heel blij dat ze een krokodillenrivier hebben gemaakt. Je ziet ze zo dichtbij, en ik vind het zo'n vette beesten. xD

aldus, dit zijn mijn echte favo's.

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 21:43
Rolo
Datum: Zondag, 02 Jan 2011, 18:07 | Bericht # 19   
Rolo 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Mijn favoriete Dierentuin is Burgers Zoo, hoewel ik een abonnement op amersfoort heb.
BerichtMijn favoriete Dierentuin is Burgers Zoo, hoewel ik een abonnement op amersfoort heb.

Bericht getypt door - Rolo
Toegevoegd op 02 Jan 2011 om 18:07
ruben
Datum: Zaterdag, 09 Apr 2011, 14:16 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

mijn favoriete zoo is 100%

PLANKENDAEL

mooie omgeving
ze hebben daar een Aziatischeserre een heeeeeeeel grote serre waar vogels vrij rondvliegen en -lopen
in de serre zijn er ook apparte verblijven zoals het binnen verblijf van de gibbonns

Berichtmijn favoriete zoo is 100%

PLANKENDAEL

mooie omgeving
ze hebben daar een Aziatischeserre een heeeeeeeel grote serre waar vogels vrij rondvliegen en -lopen
in de serre zijn er ook apparte verblijven zoals het binnen verblijf van de gibbonns

Bericht getypt door - ruben
Toegevoegd op 09 Apr 2011 om 14:16
Search:

Hosted by uCoz