ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
blijdorp blijft mijn favoriet ;)'
'dit komt mede door de jaarlijkse ledendagen en de afstand, maar ook door de verblijven. burger's zoo en rhenen vind ik ook super By dutchtimnl1 at 2011-11-07
@ rietman, Ik vind Antwerpen niet geweldig. Je ziet nog de hele oude bouwstijl van alle verblijven, de dieren hebben niet echt grote verblijven. Ik hoorde dat ze aan het vernieuwen waren, Binnenkort ga ik weer eens een kijkje nemen.
@ dutchtimNL1, Blijdorp vind ik ook heel leuk!
@ Real_thomas, Ik ben het met jou eens.. Burger's Zoo is vrij uniek met al die soorten bij elkaar in hun leefomgeving.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Jeweetwelwie, ja klopt ben ook heel benieuwd naar deze verbouwing alleen volgens mij is er iets met die tempel (olifanten en giraffen binnen verblijf) daar, die voldoet niet meer aan zijn eisen dus zullen de olifanten deels/helemaal verdwijnen dat is wel jammer, die gaaan dan naar pleanckendeal
het hele park word eigenlijk onder handen genomen volgens mij is het de grootste renovatie van de zoo en gaan zon 70 miljoen kosten volgens mij
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
100% zeker Diergaarde Blijdorp omdat er onwijs veel ruimte is voor de dieren en de omgevingen zijn ook echt natuurlijk, en ze zijn nog steeds niet klaar met de nieuwe plannen uit te voeren dus de volgende keer is het weer een verassing wat je te zien krijgt
Datum: Donderdag, 07 Feb 2013, 18:19 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Burgers dierentuin vind ik wel een mooi park. Ik woon zelf vlak bij ARTIS maar daar zou je nog niet gratis naar toe willen! (ouwe bende en de hokken/verblijven zijn mijnsinziens veeeeel te klein) Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!