ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik heb zoveel favoriete Dierentuinen. maar het mooiste vond ik toch emme ze hebben een hele grote dierentuin. Burger zoo heeft weer meer realistische dingen. Artis is een leuk stads dierentuin net als Blijdorp. Kerkrade zoo is een leuke zoo van zo 5 a 6 jaar oud maar hij is wel klein. en ze willen volgesmij wel veel uitbreiden. Brullende Leeuwen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Die van mij is burgers zoo omdat hij leuke dieren heeft en ik vind de busch en ocean echt helemaal fantastisch. Ook vind ik de verblijven erg mooi en erg natuurlijk.
Datum: Donderdag, 05 Mei 2011, 13:33 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik wijk weer saai af door blijdorp te zeggen, ik vind het zo mooi met oa: .De nieuwe gierenrots .De savanne .De krokodillenrivier .Het oceanium .Taman Inda .Ijsberenverblijf en ga zo maar door
Added (05 Mei 2011, 13:33) --------------------------------------------- Ik weet trouwens niet of jullie het weten, maar de nieuwe top 10 van dierentuinen in NL is: 1) Blijdorp 2) Emmen 3) Van Blanckendaell 4) SBB 5) Burgers' 6) Apenheul 7) Amersfoort 8) Gaiapark 9) Ouwehands 10) Overloon
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Donderdag, 05 Mei 2011, 13:33
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik vind dat burgers zoo in die lijst toch echt wel wat hoger mag echt een geweldige zoo met al die eco displays ik vind wel dat blijdorp verdiend eerste staat dat is ook een geweldige zoo
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 11 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Burgers' is ook mijn favoriet. Het is zo cool om door zulke ecodisplays te lopen, en het is bij mij om de hoek Maar Emmen vind ik toch ook geweldig. Vooral die mooie vlindertuin en het pinguinverblijf waar je door heen kunt lopen! Zoo geweldig!!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik vindt Diergaarde Blijdorp en dierenpark Emmen de mooiste dierenparken van Nederland. Blijdorp vanwege het Ocianium, de rivierahal, en de overdekte tropische gebouwen. Bovendien hebben ze daar erg veel reptielen waaronder slangen .
Dierenpark Emmen is ook erg mooi, vanwege de vlindertuin, overdekte tropische gebouwen en ook zij hebben een aardig aantal slangen, maar niet zoveel als Blijdorp.
Burgers Zoo staat ook hoog in mijn lijstje vanwege de ecodisplay's.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik vind diergaarde blijdorp het leukst omdat ze de dieren in werelddelen onderscheid en safaripark beekse bergen om dat je de schoonheid van Afrika kan zien en burgers zoo wegens de safari