Wat is jouw favoriete dierentuin?
ChrissievdP
Datum: Zaterdag, 23 Jan 2010, 12:19 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Verzorger
Wat is jouw Favoriete dierentuin en waarom? Ik zelf ben helemaal gek van Blijdorp, vanwege het Oceanium en de grote verblijven. Het park oogt goed en verzorgt en de entree is nog betaalbaar ook, voor een hele dag plezier!
Wat is de jouwe?
[b]World Zoo Showroom
Bericht Wat is jouw Favoriete dierentuin en waarom? Ik zelf ben helemaal gek van Blijdorp, vanwege het Oceanium en de grote verblijven. Het park oogt goed en verzorgt en de entree is nog betaalbaar ook, voor een hele dag plezier!
Wat is de jouwe?
Bericht getypt door - ChrissievdP Toegevoegd op 23 Jan 2010 om 12:19
Gordeldiertje22
Datum: Zaterdag, 23 Jan 2010, 15:14 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Stagiaire
Ik vindt Artis en Van Blanckendael Park heel mooi vanwege de oude gebouwen. Maar Burgers vindt ik het mooist omdat hij mooie ecodisplays heeft en dat is best wel natuurlijk.
Kijk eens in mijn design topic.
Bericht Ik vindt Artis en Van Blanckendael Park heel mooi vanwege de oude gebouwen. Maar Burgers vindt ik het mooist omdat hij mooie ecodisplays heeft en dat is best wel natuurlijk. Bericht getypt door - Gordeldiertje22 Toegevoegd op 23 Jan 2010 om 15:14
ChrissievdP
Datum: Zaterdag, 23 Jan 2010, 15:38 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Verzorger
Oké! Ik heb zelf nog nooit gehoord van Van Blanckendael Park..?? Kun je er iets meer over vertellen?
[b]World Zoo Showroom
Bericht Oké! Ik heb zelf nog nooit gehoord van Van Blanckendael Park..?? Kun je er iets meer over vertellen? Bericht getypt door - ChrissievdP Toegevoegd op 23 Jan 2010 om 15:38
Gordeldiertje22
Datum: Zaterdag, 23 Jan 2010, 15:49 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Stagiaire
Van Blanckendaell park ligt in Tuitjenhorn, Noord Holland. Het is geen echt groot park maar wel hebben ze otters, zebra's, lama's, pinguins en dat soort dieren. Het is echt een park met oude huzien enzo. De site: Van Blanckendaell Park
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Kijk eens in mijn design topic.
Bericht Van Blanckendaell park ligt in Tuitjenhorn, Noord Holland. Het is geen echt groot park maar wel hebben ze otters, zebra's, lama's, pinguins en dat soort dieren. Het is echt een park met oude huzien enzo. De site: Van Blanckendaell Park
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Bericht getypt door - Gordeldiertje22 Toegevoegd op 23 Jan 2010 om 15:49
robinnijhof
Datum: Zaterdag, 23 Jan 2010, 17:05 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mijn favoriete dierentuin is Burgers Zoo. Ik vind het mooi hoe ze de bush en de desert hebben gemaakt. Natuurlijk vind ik de rimba ook heel mooi.
Bericht Mijn favoriete dierentuin is Burgers Zoo. Ik vind het mooi hoe ze de bush en de desert hebben gemaakt. Natuurlijk vind ik de rimba ook heel mooi. Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 23 Jan 2010 om 17:05
ChrissievdP
Datum: Zondag, 24 Jan 2010, 13:22 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Verzorger
Ik ben nog nooit in Bush geweest terwijl het me een hele leuke dierentuin lijkt. Alleen lijkt Burgers Ocean kleiner dan het Oceanium van Blijdorp, is dit ook echt zo? Groetjes ChrissievdP
[b]World Zoo Showroom
Bericht Ik ben nog nooit in Bush geweest terwijl het me een hele leuke dierentuin lijkt. Alleen lijkt Burgers Ocean kleiner dan het Oceanium van Blijdorp, is dit ook echt zo? Groetjes ChrissievdP Bericht getypt door - ChrissievdP Toegevoegd op 24 Jan 2010 om 13:22
killerwhale
Datum: Donderdag, 18 Feb 2010, 17:15 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Burgers zoo vanwege de ecodisplays,M Maar het dolfinarium omdat ik helemaal gek ben van zeezoogdieren. Killerwhale
Rip Sharkan Orka van Marineland LOST!
Bericht Burgers zoo vanwege de ecodisplays,M Maar het dolfinarium omdat ik helemaal gek ben van zeezoogdieren. Killerwhale
Bericht getypt door - killerwhale Toegevoegd op 18 Feb 2010 om 17:15
Co
Datum: Zondag, 21 Feb 2010, 15:04 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@ChrissievdP, Burgers Ocean is inderdaad kleiner dan het Oceanium, maar dat komt omdat Burgers Ocean uitsluitend vissen huisvest, terwijl in het Oceanium ook Pinguïns, Zeeleeuwen, Zeeotters en verschillende landdieren te vinden zijn
Bericht @ChrissievdP, Burgers Ocean is inderdaad kleiner dan het Oceanium, maar dat komt omdat Burgers Ocean uitsluitend vissen huisvest, terwijl in het Oceanium ook Pinguïns, Zeeleeuwen, Zeeotters en verschillende landdieren te vinden zijn Bericht getypt door - Co Toegevoegd op 21 Feb 2010 om 15:04
zoolion
Datum: Maandag, 12 Apr 2010, 17:34 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind alle dierentuinen mooi maar de antwerpse zoo vind ik nog steeds het mooist
Bericht ik vind alle dierentuinen mooi maar de antwerpse zoo vind ik nog steeds het mooist Bericht getypt door - zoolion Toegevoegd op 12 Apr 2010 om 17:34
casey
Datum: Maandag, 12 Apr 2010, 18:27 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind Blijdorp de beste dierentuin, en Seaworld in San Diego het beste voor de zeedieren
Bericht veranderd door: casey - Maandag, 12 Apr 2010, 18:28
Bericht Ik vind Blijdorp de beste dierentuin, en Seaworld in San Diego het beste voor de zeedieren Bericht getypt door - casey Toegevoegd op 12 Apr 2010 om 18:27