Wij (de crew) hebben gezien dat er de laatste tijd wat contests in aanmaak zijn, Dit vinden we echt super gaaf dat jullie zoiets willen organiseren
Maar om het leuk te houden zullen jullie vanaf heden eerst een aanvraag moeten indienen bij een van de crewleden. Dit kan Raymond zijn maar je kunt ook bij mij, Laraatje, thom en erry terecht.
We doen dit zodat er niet ineens 50 topics met contests worden aangemaakt en het een beetje overzichtelijk blijft.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ wollykonijn, ik zou sowieso nog even wachten tot de blijdorp contest af is...
@ NielsGuchelaar, maar even misschien een klein probleem, wie gaat dit allemaal beoordelen? want ik denk niet dat de crew iedere zoveel weken een berg zooo's kan beoordelen...
ik heb een idee! nu we toch over de wereld delen bezig zijn kan deze beoordeling misschien ook binnen de wereld vallen... aangezien je dan ze zoo's met thema's hebt, moet die niet door iemand buiten de contest beoordelen.... ieder werelddeel beoordeeld zichzelf eigenlijk met behulp van een poll-topic, je stemt dan binnen je werelddeel welke zoo (van je eigen werelddeel) je het mooist/ slechts vind... vervolgens valt de gene met minste/meeste stemmen af... dan heb je de volgende ronde.... wanneer je dan van ieder werelddeel nog maar een zo hebt, heb je dan zogezegd de finale.van 5 zoo's een van ieder werelddeel. maar dan moet je wel een soort 'eurosong' stemming houden, zodat iedereen binnen de contest eigenlijk, mee stemt....
het enige probleem is, het aantal zoo's; ieder werelddeel moet met evenveel zoo's beginnen, om op het einde dan tegelijk met 1 zoo over te blijven....(maar hier kan denk ik wel een opl gevonden worden...) voordeel: raymond en bepaalde andere leden kunnen zo ook nog eens meedoen aan een contest...
weet niet of je het een goed idee vind, maar ik probeer gewoon de wereld een beetje actiever te maken, want er is naar mijn weten nog nooit iets daar gebeurt...
@ krieke668, Sommige werelden zijn een beetje dood maar ik denk dus niet we een goed systeem kunnen maken zoals jij bedoeld dat iedereen actief op de werelden blijft
Niet iedereen heeft zin/tijd om met een contest mee te doen en de leden zijn ongelijk verdeeld over de delen dus ik denk niet dat het gaat werken helaas Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik vind dit idee ook wel goed, alleen misschien dan met een net ander systeem. Zoals bij holland's got talent of zo..... Veel deelnemers, een jury die bepaalt of je doorgaat. En vanaf dan mag iedereen stemmen.
Curator
@ NielsGuchelaar, maar dan mag je waarschijnlijk zelf niet meedoen en ik wil echt wel eens een zoo van je zien
@ Terdo,
Quote (Terdo)
Niet iedereen heeft zin/tijd om met een contest mee te doen ...
dat is waar, maar de leden die hier zin in hebben zijn dan vooral actievere leden, die vaak tot de wereld behoren... de leden van wereld zijn er dus wel... maar het is normaal dat de wereld stil ligt, er valt gewoon niets te doen momenteel. ik denk dat de meeste (zoals ik ) wel actief willen zijn in de wereld, maar wat doe je?? ik dus dat de wereld met dit soort contesten juist actiever zal worden natuurlijk niet iedereen zal er iets mee doen maar vele wel (denk ik)...
@ catfreako, je bedoelt dan eerst zo'n soort audities of zo, want ik ken dat programma niet( ben van Belgie)
Bericht veranderd door: krieke668 - Vrijdag, 30 Dec 2011, 20:23
@ krieke668, Maar ik zit bijvoorbeeld in europa en de rest van de leden van dit werelddeel is vrijwel inactief bij australie hetzelfde volgens mij. Het enige deel waar veel actieve leden zitten is volgens mij afrika. Azie en Amerika ook wel een aantal maar niet zoveel geloof ik. Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ krieke668, Dan moet je eens in het toekomsttopic kijken! @ Terdo, Nou, ik zit in Australie, en wij worden wel weer actief hoor! Maar er moet wel iets gebeuren bij die werelddelen...
Datum: Zaterdag, 31 Dec 2011, 12:10 | Bericht # 18
Curator
@ Terdo, als er niets gebeurt is het normaal dat (bijna) niemand iets doet.... dit zou dan juist een contest zijn die de wereld weer wat actiever maakt je doet er zo pecimischtisch (of hoe je het ook schrijft) over, alsof de wereld gewoon verloren is en als het echt zo zou zijn, vind ik het raar dat deze nog bestaat...
ik ben en blijf er (redelijk) zeker van dat de wereld door zo'n contest actiever wordt, ?? hoe kan een contest nu de werelden nog inactiever maken?? en ja als het niet werkt om et een beetje actiever te maken, je kon het toch gewoon proberen??je hebt niets te verliezen!!
ik denk nu ook wel dat A en F niet zo speciaal actief zijn, er staan gewoon zo van die klets-topics die andere niet hebben, voor de rest gebeurt er niet echt iets....
@ krieke668, Ja maar we hadden al zo'n soort contest (de olympische werelddelen ofzoiets) en dat was in het begin ook heel actief en daarna stierf het ook af. Maar misschien heb je ook wel gelijk en gaat het weer lopen maar ik verwacht van niet Always look on the bright side of life!
Datum: Zaterdag, 31 Dec 2011, 12:27 | Bericht # 20
Curator
@ Terdo, ja dat van het afsterven van de olympische contest kan wel(was toen nog niet geregistreerd), je heb altijd afhakers... maar als ik het zo lees moet 1 iemand van heel het werelddeel iets maken, dit is uiteraad wel saai voor sommige leden, ze hebben niets te doen, en of ze winnen hang van andere leden af (zo lees ik het toch in het topic van Azie) en dat zou hier niet het geval zijn, omdat iedereen zelf iets maakt, en betere worden dan geselcteerd voor de volgende ronde (of toch zoiets) dus deze contesten lijken mij totaal verschillend en dus niet te vergelijken, maar afhakers heb je altijd, maar dit zullen hier dan de afvallers worden...