Wij (de crew) hebben gezien dat er de laatste tijd wat contests in aanmaak zijn, Dit vinden we echt super gaaf dat jullie zoiets willen organiseren
Maar om het leuk te houden zullen jullie vanaf heden eerst een aanvraag moeten indienen bij een van de crewleden. Dit kan Raymond zijn maar je kunt ook bij mij, Laraatje, thom en erry terecht.
We doen dit zodat er niet ineens 50 topics met contests worden aangemaakt en het een beetje overzichtelijk blijft.
Datum: Zaterdag, 31 Dec 2011, 13:49 | Bericht # 21
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (krieke668)
?? hoe kan een contest nu de werelden nog inactiever maken?? en ja als het niet werkt om et een beetje actiever te maken, je kon het toch gewoon proberen??je hebt niets te verliezen!!
Ja, ik vind ik ook dat we het gewoon moeten proberen, dit soort dingen maken werelddelen weer actief. Maar dan moet alles wel goed geregeld zijn, dat niet iedereen in de loop van het contest afhaakt, dus het moet uitdagend zijn om het te doen.
Maar wie hebben jullie dan ik gedachten om dit te organiseren??
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Quote (NielsGuchelaar)
het moet uitdagend zijn om het te doen.
misschien iets, dat als je het beste hebt van die ronde van jou werelddeel, dat je zoiets krijgt dat je de volgende ronden niet kan afvallen... maar hiervoor heb je uiteraard wel wat tonden voor nodig, dan moet je er toch al minstens 6 hebben of zo...
Quote (NielsGuchelaar)
Maar wie hebben jullie dan ik gedachten om dit te organiseren??
ik wil me er mee bezig houden, maar alleen is het teveel denk ik....(kan ook niet garanderen om op vaste tijdstippen online te komen...)
zoals ik eerder al zei is het misschien een goed idee om de deelnemers zelf te laten stemmen, dit zorgt voor veel minder werk... doordat de deelnemers binnen hun eigen werelddeel stemmen, zal er (volgens mij) eerlijk gestemd worden om in de finale( als alle 5 finale zoo's samenkomen) het meeste kans te maken...
dus eigenlijk is er vooral werk aan wat je moet maken in je zo, tegen wanneer en de uitslagen van de ronde die iedereen kan lezen in een 'POLL' eigenlijk, moet er dus niet zoveel gedaan worden..., gewoon het begin maken en dan gaat het vanzelf
ik denk dat er best van ieder werelddeel een organisator zijn kan... maar ik wil dit wel voor Azie doen
Bericht veranderd door: krieke668 - Zondag, 01 Jan 2012, 21:50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ krieke668, @ NielsGuchelaar, mij lijkt het niet slim om met werelddelen te gaan werken wij hebben met afrika ook ooit zon soort contest te doen met rondes en dat lag na de 1e ronde stil... je neemt dus een groooot risico, ik denk dat je het beter niet in de werelddelen kunt doen en gewoon algemeen zodat iedereen zelf kan weten wanneer hij meedoet
Curator
@ timo13,
Quote (timo13)
wij hebben met afrika ook ooit zon soort contest te doen met rondes en dat lag na de 1e ronde stil...
wat heb je juist gedaan?...
verder blijf ik bij mijn standpunt:
Quote (krieke668)
?? hoe kan een contest nu de werelden nog inactiever maken?? en ja als het niet werkt om et een beetje actiever te maken, je kon het toch gewoon proberen??je hebt niets te verliezen!!
natuurlijk is het een risico, maar het is zeker het proberen waard.
ik denk dat het leuke aan deze contest is dat je zelf bepaalt wie de winnaar is, iets wat (volgens mij) nog in geen andere contest gedaan werd...
ik zie (persoonlijk) het punt niet waarom het wel moet werken als we het niet met de wereld doen, zowat alle deelnemers zullen in de wereld zitten...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ krieke668, ja alleen als je het in werelden doet slaan veel mensen over als ik eerlijk ben kijk ik ook nooit meer in afrika ik denk dat werelddelen op andere manieren actief moeten worden misschien wel contest maar dan een contest waar werelden tegen elkaar stijden
en toen met dat contest hadden we een doorloop contest dat de winnaar weer een andere opdracht moest geven
Curator
@ timo13, op het einde van de wedstrijd strijden de werelddelen ook tegen elkaar, 1 zoo' van ieder werelddeel
Quote (timo13)
als ik eerlijk ben kijk ik ook nooit meer in afrika
Me 2 je moet er gewoon voor zorgen dat ze kijken, en dit doe je heel simpel... je stuurt ze gewoon allemaal een pb dat ze kunnen deelnemen aan de contest...
Quote (timo13)
ja alleen als je het in werelden doet slaan veel mensen over
er zijn inderdaad mensen die niet zijn aangemeld, maar als ik de contesten doorloop heb ik nog maar 1 lid gevonden dat niet is ingeschreven... ik wil hem natuurlijk niet uitsluiten, hij kan zich uiteraard ook aanmelden...
als jij nu een afrika contest organiseerd is dat er toch één binnen afrika... dit is een wereld contest, dan is het toch binnen de wereld?!?? dus eigenlijk slaag ik niemand over...
@ Terdo, het lijkt me wel leuk als er een artis contest is wand als er een blijdorp contest is dan kan er ook een artis contest zijn als je meer info wil pb me dan een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Curator
Er is al een tijdje geen contest meer geweest en die maandelijkse contesten hebben niet erg veel succes, ondanks het leuke idee... misschien tijd voor een nieuwe? ik heb alvast een ideetje...
Ik dacht aan een soort "samenwerkings contest". Dan bedoel ik dat je per 2 (of ... ) deelneemt aan de contesten...
Verder zat ik dan te denken aan een soort "mini-zoo" contest. Ontwerp een ingang en 2 à 3 verblijven. Of zoiets in die zin. Dan is het wel de bedoeling dat alles "samen" gemaakt wordt. Dan bedoel ik niet dat ieder zijn "deel" doet, maar eigenlijk een zoomap die onderling wordt uitgewisseld,
Het enige "theoretische" probleem dat ik zo direct weet, is het aantal deelnemers, wat doe je als je met ..., 11, 13, 17,... (ondeelbare getallen) deelnemers bent...