Wij (de crew) hebben gezien dat er de laatste tijd wat contests in aanmaak zijn, Dit vinden we echt super gaaf dat jullie zoiets willen organiseren
Maar om het leuk te houden zullen jullie vanaf heden eerst een aanvraag moeten indienen bij een van de crewleden. Dit kan Raymond zijn maar je kunt ook bij mij, Laraatje, thom en erry terecht.
We doen dit zodat er niet ineens 50 topics met contests worden aangemaakt en het een beetje overzichtelijk blijft.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ff een vraagje, kan je het ook op dit topic aanvragen? en het zou handig zijn als er een topic was waar je alle contesten die bezig zijn kunt zien +link ik wil dit eventueel wel doen hoor....
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Nouja, het is momenteel uberhaut niet handig als we allemaal tegelijk een contest starten... Want fijn dat er zoveel contest starters zijn, maar wie gaan allemaal deelnemen aan de contests?? Denk daar eens over na. Ik raad iedereen dan ook aan in plaats van zelf een contest te starten, je contest ideeën per PB/mail te sturen naar 1 van de crew leden. Dan kunnen wij dit voorbereiden en een goed georganiseerde contest voor jullie maken.
@ Aurlord, Aangezien er al een tijd geen contest is geweest zal je contest goedgekeurd worden tenminste als je eerst even duidelijk de regels van je contest wilt opstellen? Waar het verblijf aan moet voldoen enzo. Dan kunnen we kijken of je contest potentie heeft Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik heb iets heel leuks bedacht!
De bedoeling van deze wedstrijd is om aan het einde van de wedstrijd (de winnaar) een klein parkje te hebben. Al de andere vallen één voor één af , je word beoordeelt over heel je park , hoe verblijven of hetgene wat je moet bouwen in je park staat en natuurlijk realisme en de natuur. Voorbeeld opdracht : Kandidaten , hier jullie eerste opdracht...verzin een naam voor jullie parken , een thema en bouw een leuke ingang.Jullie krijgen hiervoor 2 weken de tijd.
Bestaande parken gebruiken is niet toegestaan! Iedereen moet van 0 Is dit leuk?
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Woensdag, 28 Dec 2011, 13:40
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ik vind het wel een goed idee... maar ik vrees wel dat de deadlines lang moeten zijn doordat het een zeer lange contest is, ik bedoel dan....: ik ga op vakantie, die dagen kan ik niet op de pc, school,... dus met zulke zaken moet dan wel rekening worden gehouden...
ik zou er op de ene of andere manier de werelddelen bij betrekken... ik, bedoel dan qua thema
ik ben voor
Bericht veranderd door: krieke668 - Woensdag, 28 Dec 2011, 14:45
@ NielsGuchelaar, of gewoon wat later beginnen? dan hebben we ook meer tijd om ons voor te berijden, en zijn de meeste mensen terug van vakantie bijvoorbeeld! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam