Wij (de crew) hebben gezien dat er de laatste tijd wat contests in aanmaak zijn, Dit vinden we echt super gaaf dat jullie zoiets willen organiseren
Maar om het leuk te houden zullen jullie vanaf heden eerst een aanvraag moeten indienen bij een van de crewleden. Dit kan Raymond zijn maar je kunt ook bij mij, Laraatje, thom en erry terecht.
We doen dit zodat er niet ineens 50 topics met contests worden aangemaakt en het een beetje overzichtelijk blijft.
@ krieke668, Ik ben nu bezig met een contest van hananas die morgen online komt maar ik houd jouw ideeen zeker in het achterhoofd Always look on the bright side of life!
Ja ik zal hem ook op een lijstje zetten. Als jij dan naar mij wilt pm'en wat de regels zijn en de precieze opdracht komt het goed. Want ik ben er eigenlijk alleen om te keuren Always look on the bright side of life!
meschien een idee een ouwehandierenpark contest de regels zijn het zelfde als de andere dierentuin contesten een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Waarom komen er tegenwoordig alleen maar dierentuin contests?? Ik vind het wel weer leuk om een keer iets anders toen doen, dan verblijven na te bouwen..
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik had nog een idee van een contest. Een downloadloze contest! Want iedereen hier gebruikt enorm veel downloads (ik ook ^^) en ik vraag me wel af hoe we het doen zonder downloads. Dus dan zou de winnaar degene zijn die het mooiste verblijf zou bouwen zonder downloads. En dan tellen reskins, Radical Remake enzo even niet mee als downloads ^^. Leuk? Of niet leuk? Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D