ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik vind het erg goede gelukt, echt het ziet er allemaal erg jverzorgt uit, ik ben vooral fan van de ingang, echt lekker zomers! jammer dat er geen tekstjes bij staan, maar dat maakt niet echt uit hoor! het is wel wat druk en kleurijk in je park, maar dat is maar net wat je leuk vind. al me al erg goed gedaan, klasse!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Het gebouw heeft rare vormen, maar is wel leuk. Een plattegrond doe je zo: Linksonderin klik je op de plattegrond, je klikt op exporteren naar HTML, dan kopieer je hem, plakt hem in paint en dan uploaden en hem hiereop zetten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
waaaajoooo! die ingang is echt geweldig, helemaal mijn steil, die tafeltjes, en dat watervalletje, en dat dak zo in die eftelingsteil! super vet! ooh, je bent nu echt officieel mijn idool!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik zie dat mij zandbankhaaien het goed maken met de overzichts foto's kun je goed zien dat je heeeel goed verschillende planten gebruikt het ziet er goed en groen uit