ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 21:57 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Wat een geweldige dierentuin alleen jammer dat er nog geen dieren zijn. Maar dat glazen dak, geweldig mooi en die vormen van het dak, daar ben je lang mee bezig geweest!!! Ook de bussen idee vind ik geweldig alleen niet zo geweldig dat ze binnen het park staan. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 17 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Wow, echt.. ongelooflijk dat gebouw heel knap gedaan. ook de glazen constructie in het begin vergt een boel inspiratie, ben zeker benieuwd naar meer. Our perfect companions never have fewer than four feet
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
BIG NEWS ICZ is momenteel bezig aa een nieuw project .... het project zal uiteindelijk 3 volieres bevatten waarvan 1 half overdekt. het project zal een prijs rond de $550 000$ kosten maar zal het geld hopelijk waart zijn