ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
Ik wil nog even zeggen dat ik je gebouw (hier rechts bovenin): erg gaaf vind!! Die puntdaken en al die verschillende hoogtes, het is enorm aantrekkelijk gemaakt. Goed gedaan echt complimenten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
wow, dat si echt superknap gemaakt die daken zijn cool je gebouwen zijn vernieuwend en je hebt er ook nog is een goeie dosis humor doorheen gegooid maare...... waar zijn mijn reeën? voor de rest niks dan respect voor jouw superzooskills grtjs Zebrazappo Hipsters 4ever
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
erg leuk gemaakt vooral hoe je het maakt al die vormen echt geweldig ontworpen jammer dat veel hokken nog leeg zijn, maar echt heel leuik ook goede beplanting. ook leuik om de kluten langs de verblijven te laten lopen
GA ZO DOOR hoop nog heel veel van zon ontwerpen te zien
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldige vormen van daken en geweldig hoeveel verschillende hekken je gebruikt. Het is jammer, ja vogels dat ik niet zie welke dieren er in de verblijven zitten. Dat is jammer, maar het is verder super mooie gemaakt met leuke vormen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ja ik weet het, de verblijven zijn nog leeg(2/3), maarja één zoek ik ik de steenuil, als iemend een link heeft?? het andere verblijf zie ik wel. bedank voor de reacties
en nu nog wat niews, er is een kleine wijziging gekomen in de pojecten, maar door een onverwachte situatie( die ik aan timo13 heb te danken) , wordt het gassland project tijdelijk stil gelegd, waarom???- ik heb bij timo, ringstaartmaki's gewonnen, en omdat ik ik ee idee had, heb ik zoiets waarom wachten, het gebouw zal een indoor eiland worden, en zal iets leuk van het dak maken,want ik heb al een idee!!!!alleen is het iets ingewikkeld dus kwet niet of t zal lukken