ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
Vind het er leuk uitzien! Misschien kan je er dieren in zetten, die juist in het donker willen leven, of reptielen ofzo. Ik vind het namelijk een beetje op de kelder lijken!
je had iets nodig om het te ondersteunen ik weet niet waar maar ik heb ergens van die dieren print palen gezien ik weet niet meer waar en sorry voor de misschien grote pic maar ik weet niet hoe ik heb verklein
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ krieke668, wat is het dan wel voor parking maar ik zie dat mijn ringstaartmaki's het goed hebben ik zou helemaal kriebelig worden van die daken van jou wat een architectuur echt heel knap gedaan !
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
de parking heeft veel te maken met die foto's die zijn verwijderd, maar meer kan ik er niet over vertellen( secret)behalven het woord 'reptielen' de update was hierdoor later omdat deze parking eerst af moest
en aan de daken heb ik heel veel werk, maar dat van de haaien duurde veel langer om te maken, het is soms wel ingewikkeld in de hoeken , maar voor de rest valt het wel mee en het is ook zowat men lievelingsdeel van ieder poject dus ik besteed er veel aandacht aan
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
wauw mooie update leuk met al die borden en goed gevromde verblijven vooral die daken zijn erg mooi(zoals altijd) leuke beplanting en realistisch gebouwd
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi gebouwen heb je veel werk in gestoken om die daken zo te krijgen!!! Mooi gedaan, jammer dat ik eigenlijk weinig dieren zie!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!