ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Dat is niet zo mooi nieuws Vooral nu je net het maki huis hebt geshowt en ik eingelijk verwachte dat de volgende update nog beter zou worden Mischien ligt het er aan dat je te veel zoo hebt op-geslagen? Of een nieuwe download? Je kan natuurlijk ook wachten tot morgen en probeerd het opnieuw.
Curator
nou ja mijn zoo staat onder 2 namen, de 2 de waarop bijna alles stond is omzeep, alle dieren, allen de ingang heb ik nog... maar t is wel door op te slagen, mijn pc crashte op het moment dat ie het aan t opslaan was en dit komt denk ik door dat mijn pc over zijn geheugen gaat, ik krijg wel altijd een waarschuwing maar meestal volgt er niets hierdoor is het besand voor zt2 onleesbaar( dat zegt ie toch)
maarja ik ben nu eigenlijk van plan om alles hierdoor een apparte map te geven dus ben ben al terug begonnen met gebouwen ontwerpen... ik heb al plannen op papier gemaakt, voor het niewe water project; ik dank dat ik het 'new ocean' ga noemen of zo(o) over het project komt een van de volgende dagen wel meer info en foto's van de opbouw het gebouw krijgt wel hezelfde dak patroon door veel goede commentaar
Added (22 Okt 2011, 12:23) --------------------------------------------- zoals ik al eerder zei heb ik alleen nog de ingang van mijn vorige zoo, de rest is beschadigt en dus onbruikbaar, maar k heb nog geluk want je mag alleen maar de dieren waarvan je zeker bent terug plaatsen( heb ik ergens gelezen) in je nieuwe zoo en ik had 2 dagen er voor een dieren lijst op gesteld in mijn trade center, dus ik heb alles nog van dieren
het eerste project is dus new ocean het gebouw heeft de zelfde stijl als t vorige normaal zet ik mijn plannen voor gebouwen niet op het internet, maar k ga toch een een uitzondering maken
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ krieke668, mooie tekeningen zeg, word nu wel erg beniuewd het beloofd wel weer een daken spectacel te worden zo te zien als ik zo kijk is zo een tekening maken wel ongeloofelijk handig !! je kunt zo precies de vakjes enzo ook in zt maken, had er nooit aan gedacht het is denk ik zo een heel makkelijk hulpmiddel voor als je idee al in je hoofd zit
Curator
nou ja het ook heel handig vooral bij grote gebouwen zoals deze is het wel nodig, want anders lopen er heel snel dingen in het 100 en alles klopt als je het bouwt je hebt niet echt van die onverwachte dingen die niet kloppen...
maar ik maak altijd eerst mijn dak en vul ik zo de ruimte die ik er in heb ( op papier)->het geeft je verblijfen een aparte vorm dan moet je in zt2 niet heel de tijd alles liggen veranderen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er mooi uit, de daken worden denk in weer heel spectaculair. Jammer dat je ZTAO-zoo niet meer opstart . Maarja, dit gaat vast een zeker nog mooier worden. Niels
Curator
dat is het scenery pack III van zd je plaatst ze in alle mogenlijke richtingen tegelijk(4) en verwijder je de andere tot je alleen nog degene hebt die je wilt
maar er zit wel een kleine bug in ze liggen iets hoger dan de rest van het dak daarom komen die houte palen er zover boven uit(om te verbergen)
Bericht veranderd door: krieke668 - Dinsdag, 01 Nov 2011, 13:54