ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
@ krieke668, Leuk dat je mijn idee goed vind. Ben benieuwd hoe het er uit komt te zien! Je preview 'wat je hebt verwijderd' zag er goed uit!
Over je update: Ik vind het leuk met dat dak natuurlijk nog steeds, maar ook dat ze echt op een eilandje leven. Heb je misschien een plattegrond van je zoo?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
het ziet er mooi uit goed beplant en best orgineel zitten er trouwens ook andere dieren in dat gebouw want anders is het wel heel groot voor de dieren die erin zitten
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
echt heel moooi je maki groep is al flink uitgegroeit zo te zien wel een tip voor het maken van foto's zorg dat de smileys van de dieren uitstaan dat is realistischer
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dieren die Ringstaartmaki's!!!! En een leuk verblijf, lekker ruim en groen, maar ik zou wel de palen van het overdekt pad weg doen, dat maakt het toch een beetje realistischer!!! Maart verder rest mooie plaatjes van die ringstaartmaki's!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Real_thomas, momenteel zitten er maki's en zwartwitte vari's in, het is eigenlijk de bedoeling dat er later(misschien) nog apen bijkomen, maar dan zie ik dan wel... verder is hun verblijf niet heel reuzachtig, maar de dieren zijn niet zo groot, zo lijkt de 1e foto (bv) heel groot maar dat is niet zo, het is gewoon zo'een voedertrap(of hoe het ook mag noemen), met een pas geboren maki erop
@ timo13, t'is inderdaad realistischer, maar ik vind het wel iets hebben zo smili's( laat zien dat de dieren het leuk hebben), maar k zet ze wel uit bij die boze gezichten maar t' is misschien wel wat mooier zonder, k zal eraan (proberen te) denken om ze bij de volgende uit te zetten
@ Laraatje2008, k denk dat je het speeltuig bedoeld( zoals thomas zei)