ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 20:12 | Bericht # 102
Curator
nou ik zal wat screems laten zien, een klein beetje geduld want mijn zt2 was gecrasht... dus moet ztsf fm helaas afzetten ik ga proberen dit weekend een update uit te brengen( hangt van mijn schoolwerk af)... dus zo meteen (normaal)een paar foto's!!!!
oke ben benieuwd wist niet eens dat je computer gecrasht was. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
mooi gedaan zeg super!! wist niet dat het een kleine crash was gebeurt bij mij nooit of maak jij downloads??? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Ondanks de moeilijkheden die je hebt met je Zoo Tycoon 2, vind ik dat je perfect in je verhaal blijft. Bovendien vind ik dat je erg mooi en vooral ook verzorgd bouwt. Complimenten!
Datum: Maandag, 28 Nov 2011, 18:28 | Bericht # 110
Curator
de update zal wat worden verplaatst met schoolredenen en omdat ik nog wat aan de buitenkant aan het werken ben...
maar effe een vraagje heeft er iemand misschien zin om het eerste (Afgekeurde) ontwerp te zien?? want dat lukt "hopelijk" nog wel zonder al te veel werk, (zal dan wel zonder uitlg zijn want zo heel veel is er niet...)