ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
@ krieke668, kan je al de foto,s plaatsen of is het nog niet over??? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ krieke668, ziet er leuk uit ben benieuwd naar de nieuwen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 12 Dec 2011, 18:35 | Bericht # 119
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Wow!! Je hebt er vast veel werk in gestoken. Vooral dat blokjespatroon!! Ik zou zeggen: Ga zo door!!!! Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Datum: Woensdag, 14 Dec 2011, 13:02 | Bericht # 120
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ thyrone2003, ja werk heb ik er zeker ingestoken, maar het blokjes patroon zal er bij het nieuwe ontwerp(normaal) niet komen omdat het problemen geeft met het glas dat de verschillende hoogtes verbind...
effe nog iets ter info... het niewe gebouw is +- 2X groter dan het boven staande... en de totale opp van het volledige projct is 2500 blokjes (50X50)