ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
WOW! echt heel mooi, aan alles is gedacht! van quarantine verblijven tot nooduitgangen aan alles is gedacht! en een erg leuk idee om de daken in een piramide vorm te maken!
wow wow!! ik vind dat je het gebouw van binnen en van buiten echt mooi hebt gemaakt! het lijkt net echt! ik vind de buiten verblijven ook super maar soms vallen ze een beetje tegen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik kan altijd heel erg smullen van je update's! Zeker deze! Ik denk dat dit niveau ongeveer even hoog ligt als Dierenpark de Wonderen. (sorry als Raymond zich nu rot voelt ofzo....) Maar serieus, dit is gewoon geweldig! Hoe jij bouwt is bijna uniek.
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 13:16 | Bericht # 136
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
WOW!! dit is echt super!! je bouwt echt heel realistisch en ingewikkelt, ik ben gewoon sprakeloos! ik wou dat ik dat kon!! je gebruikt de palenhekken gewoon super!! ik zie geen minpunt! zo goed is het! Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Datum: Woensdag, 18 Jan 2012, 18:20 | Bericht # 138
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
allemaal badankt voor jullie "wow" reacties
@ wollykonijn, dat is waar er zijn inderdaad stukjes die hier en daar wat tegen vallen, dat vind ik zelf ook...
@ thyrone2003, dat scenery pack 3
reageren over deze update is uiteraard nog altijd mogelijk...
ik al eventjes wat info geven over het volgende Igoyg project: misschien hebben sommigen het al wel gezien dat ik sind kort aziatische olifanten bezit... naast olifanten kopen heb ik ook een oude boerderij gekocht/gemaakt/... of hoe je het noemt... de boerderij bestaat uit 2 kleine gebouwen waar geen olifanten in kunnen PROBLEEM! Igoyg gaat daarom deze kleine boerderij totaal renoveren tot een veel groter project dat wel voor olifanten geschikt is er komt een volledig gebouw van glas en hout bij (glaspack zd) van 20 X 16 dat tegen de delen van de oude boerderij aanleunt waardoor de boerderij een klein deel van het gebouw wordt de boerderij wordt dus niet volledig afgebroken, wel enkele delen omdat de in te slechte staat zijn... het dak van de glazen aanbow zal op zich niet zo'n speciaal dak hebben als de piramides van NO, maar dat zegt niets over het plafond... (oeh, klink best geheimzinnig hé )
hiervan zullen binnenkort enkele foto's van verschijnen!
Datum: Woensdag, 18 Jan 2012, 18:30 | Bericht # 139
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
Ziet er origineel uit, Aleen een minpuntje: Pauwoog ZOETWATERroggen leven in zoet water, en het is dus niet erg realistisch als je die met zoutwater haaien combineert in een zout water aquarium.
Bericht veranderd door: {Kevin} - Woensdag, 18 Jan 2012, 18:31