ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Het ziet er heel goed uit, maar ik zou geen Olifant willen zijn als ik daaronder moest leven. Je ziet toch zelf wel dat zoiets onmogelijk is? Losse betonblokken, die alleen maar bij de hoeken elkaar aanraken. Houten panelen erboven, met een gelijksoortige constructie, en helemaal vanboven een gigantisch glazen dak dat nooit zou blijven staan. Als de Olifanten de vallende betonblokken zouden kunnen ontwijken, zou het hout en het glas ze wel een kopje kleiner maken. Sorry, ik vind het heel mooi, maar dit zou nooit blijven staan irl. Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Iedereen, bedankt voor je reactie!
@ timo13, ja, dat is wel de richting die ik uit ga gaan na mijn middelbaar...
@ tigerman, ik doe mijn best om de delen beter vast te maken alleen bestaan die objecten nog niet, het glas valt normaal irl niet naar beneden omdat het hout dik genoeg en zo voldoende steun geeft, maar het kan wel zijn dat de glazen muren waarop het hout steunt het begeeft...dus dat komt op het zelfde neer
die beton platen moet je meer zien als plastiek of geschilderd hout, hieraan ben ik nog bezig om het vast te maken aan het glazen dak...
Added (05 Feb 2012, 17:23) --------------------------------------------- misschien heb je het wel al gezien in mijn trade,(sowieso niet, niemand komt daar ) maar er is een nieuw olifantje bij gekomen... hier de pic! Available to users only
Bericht veranderd door: krieke668 - Zondag, 05 Feb 2012, 18:23
@ krieke668, Dat ziet er goed uit! Echt super, ben benieuwd naar meer! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 05 Feb 2012, 21:21
wow moooi gemaakt sorry ik vind het echt heeel mooi ik denk ook dat jij architect wil worden ik weet alleen niet of het supergoed blijft zitten zitten er ook dieren in het gebouw of heb ik iets gemist veel succes en groetjes van ZooZa