Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Igoyg City Zoo
krieke668
Datum: Vrijdag, 19 Aug 2011, 10:43 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members
-
-
-

-

Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan.
Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.

Updates

-

-

-

Zoo & Design © Igoyg, 2011-2013

-
-
-
-
-
-
-
-
Bijlage: 0371233.png (35.9 Kb)

Bericht veranderd door: krieke668 - Dinsdag, 31 Dec 2013, 19:09
Berichtfoto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members
-
-
-

-

Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan.
Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.

Updates

-

-

-

Zoo & Design © Igoyg, 2011-2013

-
-
-
-
-
-
-
-

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 19 Aug 2011 om 10:43
krieke668
Datum: Zondag, 25 Maa 2012, 11:25 | Bericht # 161   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ catfreako, @ ZooZa, @ NielsGuchelaar,
bedankt voor jullie reacties :)

@ ZooZa, ja dat is inderdaad niet zo goed te zien hier, heb het even aangeduid

het blauwe is het binnenverblijf en het rode zijn ramen waar bezoekers de dieren kunnen zien...
een dier zie je niet echt op, maar volgens mij is dat groen een achterste van een olifant...(op de grote foto ervan zul je dat beter zien)

@ catfreako, @ ZooZa,

het "beton" is eigenlijk subtiel gebruikt, het is niet alleen aparte decoratie... als je goed kijkt zie je dat het beton overal de rand raakt, hierdoor kan ik het gebouw hoger maken, anders was het deel van het verblijf even hoog als de de foto die je nu zag, maar dat is dus nog 3 niveaus hoger..., de beige vierkanten die erboven hangen hebben net de zelfde functie, dus dat is beton is wel een beetje doordacht, ik heb niet ook gebon gebruikt omdat ik beton wou gebruiken, maar voor de 2 kleuren grijs die goed bij het rood passen...

^_^
Bericht@ catfreako, @ ZooZa, @ NielsGuchelaar,
bedankt voor jullie reacties :)

@ ZooZa, ja dat is inderdaad niet zo goed te zien hier, heb het even aangeduid

het blauwe is het binnenverblijf en het rode zijn ramen waar bezoekers de dieren kunnen zien...
een dier zie je niet echt op, maar volgens mij is dat groen een achterste van een olifant...(op de grote foto ervan zul je dat beter zien)

@ catfreako, @ ZooZa,

het "beton" is eigenlijk subtiel gebruikt, het is niet alleen aparte decoratie... als je goed kijkt zie je dat het beton overal de rand raakt, hierdoor kan ik het gebouw hoger maken, anders was het deel van het verblijf even hoog als de de foto die je nu zag, maar dat is dus nog 3 niveaus hoger..., de beige vierkanten die erboven hangen hebben net de zelfde functie, dus dat is beton is wel een beetje doordacht, ik heb niet ook gebon gebruikt omdat ik beton wou gebruiken, maar voor de 2 kleuren grijs die goed bij het rood passen...

^_^

Toegevoegd op 25 Maa 2012 om 11:25
caspar1995
Datum: Zondag, 25 Maa 2012, 11:32 | Bericht # 162   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

wow , moeilijk vet, die lampen en alles, ziet r echt helemaal top uit, ik wil wel graag het verblijf nog van dicht bij zien,
mrja dit is nog maar een teaser :)

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtwow , moeilijk vet, die lampen en alles, ziet r echt helemaal top uit, ik wil wel graag het verblijf nog van dicht bij zien,
mrja dit is nog maar een teaser :)

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 25 Maa 2012 om 11:32
tjalf
Datum: Zondag, 25 Maa 2012, 12:53 | Bericht # 163   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

WOW, echt wonderbaarlijk. Dit is het voorbeeld van een moderne dierentuin, mooi gebruik gemaakt van alle downloads.

Bericht veranderd door: tjalf - Zondag, 25 Maa 2012, 12:54
BerichtWOW, echt wonderbaarlijk. Dit is het voorbeeld van een moderne dierentuin, mooi gebruik gemaakt van alle downloads.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 25 Maa 2012 om 12:53
wollykonijn
Datum: Zondag, 25 Maa 2012, 15:34 | Bericht # 164   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

Dit is gewoon zo mooi en reeel!
Ben benieuwd wat er allemaal in je volgende update's te zien is!
^_^

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
BerichtDit is gewoon zo mooi en reeel!
Ben benieuwd wat er allemaal in je volgende update's te zien is!
^_^

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 25 Maa 2012 om 15:34
krieke668
Datum: Maandag, 26 Maa 2012, 14:26 | Bericht # 165   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ wollykonijn, @ tjalf, @ caspar1995,

bedankt voor jullie reacties! :)
Bericht@ wollykonijn, @ tjalf, @ caspar1995,

bedankt voor jullie reacties! :)

Toegevoegd op 26 Maa 2012 om 14:26
Joshua
Datum: Maandag, 26 Maa 2012, 21:33 | Bericht # 166   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

OMG :o

Dat is :'( ECHT EEN GEWELDIG REALISTISCHE PANORAMA :D
Geweldig werk en het ziet er ook zo realistisch uit %) Met photoshop denk ik?

BerichtOMG :o

Dat is :'( ECHT EEN GEWELDIG REALISTISCHE PANORAMA :D
Geweldig werk en het ziet er ook zo realistisch uit %) Met photoshop denk ik?

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 26 Maa 2012 om 21:33
krieke668
Datum: Vrijdag, 27 Apr 2012, 22:38 | Bericht # 167   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

The plans...
Ik heb de laatste weken mijn zoo plannen volledig omgegooid,de nieuwe ingang en de plaats voor dieren die achter de schermen staan is volledig geannuleerd... Verder heb ligt het nieuwe project Eastern Grounds helemaal lam, ik heb er een zware design fout ingemaakt waardoor ik een stukje van het gebouw niet toe krijg gemaakt, het project heeft daarbuiten uit ook te kampen met bugs in o.a. het pad.

Maar nu het goede nieuws,
Ik ben begonnen met alles terug bij elkaar te zetten, ik bedoel dan dat alles in één map komt. Het is me een lange tijd niet gelukt om zoo mappen voor meer dan 1/4 of 1/5, ik heb dit na wat prutsen terug kunnen brengen naar 1/3 van een zoo, 1/2 is voorlopig niet inzicht, want ik zit met een kopotte RAM-kaart, 3 GB ipv 4...

Ik ben dus aan een nieuw deel van Igoyg begonnen, met de nieuwe ingang, de parking kan/kon er helaas niet meer bij op... In het nieuwe deel komen de verblijven, minder grote verblijven dan bij mijn projecten. De dieren hierin zullen terug te vinden zijn in mijn trade center, onder de categorie 'verblijven'.

Igoyg gaat (waarschijnlijk) ook internationaal, en zal binnenkort ook te zien zijn op NS en TS, hiervoor zullen er enkele aanpassingen gebeuren aan de updates; deze zullen binnenkort geheel 2 talig zijn.
: For the people who don't speek Dutch.
: Voor de mensen die wel Nederlands spreken.

Ik kan wel zeggen dat de updates eerst hier komen en later pas op andere sites (ZTSF blijft favoriet :p )

Verder heb ik al een tijdje geen foto's laten zien, maar heb wel nog een preview van het nieuwe deel:

Het kan zijn dat ik het vorige ontwerp van de ingang en dat achter de schermen deel eens zal laten zien in 'Christoffs Creations'

^_^

Bericht veranderd door: krieke668 - Vrijdag, 27 Apr 2012, 22:39
BerichtThe plans...
Ik heb de laatste weken mijn zoo plannen volledig omgegooid,de nieuwe ingang en de plaats voor dieren die achter de schermen staan is volledig geannuleerd... Verder heb ligt het nieuwe project Eastern Grounds helemaal lam, ik heb er een zware design fout ingemaakt waardoor ik een stukje van het gebouw niet toe krijg gemaakt, het project heeft daarbuiten uit ook te kampen met bugs in o.a. het pad.

Maar nu het goede nieuws,
Ik ben begonnen met alles terug bij elkaar te zetten, ik bedoel dan dat alles in één map komt. Het is me een lange tijd niet gelukt om zoo mappen voor meer dan 1/4 of 1/5, ik heb dit na wat prutsen terug kunnen brengen naar 1/3 van een zoo, 1/2 is voorlopig niet inzicht, want ik zit met een kopotte RAM-kaart, 3 GB ipv 4...

Ik ben dus aan een nieuw deel van Igoyg begonnen, met de nieuwe ingang, de parking kan/kon er helaas niet meer bij op... In het nieuwe deel komen de verblijven, minder grote verblijven dan bij mijn projecten. De dieren hierin zullen terug te vinden zijn in mijn trade center, onder de categorie 'verblijven'.

Igoyg gaat (waarschijnlijk) ook internationaal, en zal binnenkort ook te zien zijn op NS en TS, hiervoor zullen er enkele aanpassingen gebeuren aan de updates; deze zullen binnenkort geheel 2 talig zijn.
: For the people who don't speek Dutch.
: Voor de mensen die wel Nederlands spreken.

Ik kan wel zeggen dat de updates eerst hier komen en later pas op andere sites (ZTSF blijft favoriet :p )

Verder heb ik al een tijdje geen foto's laten zien, maar heb wel nog een preview van het nieuwe deel:

Het kan zijn dat ik het vorige ontwerp van de ingang en dat achter de schermen deel eens zal laten zien in 'Christoffs Creations'

^_^

Toegevoegd op 27 Apr 2012 om 22:38
NielsG
Datum: Zaterdag, 28 Apr 2012, 09:50 | Bericht # 168   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ziet er al heel goed uit, ben benieuwd naar meer. ;)

BerichtZiet er al heel goed uit, ben benieuwd naar meer. ;)

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 28 Apr 2012 om 09:50
krieke668
Datum: Vrijdag, 18 Mei 2012, 21:09 | Bericht # 169   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Omdat het allemaal wat op zich laat wachten(moet nog een paar kleine dingetje doen voor ik er een update van kan maken), geef ik nog even een andere preview. rechts het giraffe verblijf, links het verblijf van de exclusie pinchéaapjes...
Available to users only

Bericht veranderd door: krieke668 - Zaterdag, 19 Mei 2012, 09:55
BerichtOmdat het allemaal wat op zich laat wachten(moet nog een paar kleine dingetje doen voor ik er een update van kan maken), geef ik nog even een andere preview. rechts het giraffe verblijf, links het verblijf van de exclusie pinchéaapjes...
Available to users only

Toegevoegd op 18 Mei 2012 om 21:09
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 18 Mei 2012, 21:23 | Bericht # 170   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Dat giraffen verblijf is te gek!
Vind je het erg as ik een deel van mijn hekwerk van de giraffen in mijn zoo mee maak?

Gr.Thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
BerichtDat giraffen verblijf is te gek!
Vind je het erg as ik een deel van mijn hekwerk van de giraffen in mijn zoo mee maak?

Gr.Thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 18 Mei 2012 om 21:23
Search:

Hosted by uCoz