ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members - - -
-
Dit is het topic van Igoyg City Zoo, 2011-2013, Igoyg (Company) neemt vanaf 2014 het handelaarsstatuuut aan. Ik hoop dat jullie van Igoyg City Zoo hebben genoten.
Datum: Maandag, 28 Mei 2012, 10:24 | Bericht # 182
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
ik vind het heel apart... een hele moderne/oude bouwstijl. het ziet er erg bijzonder uit! ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er verder over kan zeggen..alleen dat je ZEKER door moet gaan!
Een goed beplant en mooie gebouwen. Wil jij later toevallig architect worden? Grappig idee van die ondergrondsegangen. Alleen vind ik het pad er soms niet helemaal bijpassen.
Datum: Maandag, 28 Mei 2012, 13:38 | Bericht # 185
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Dit is echt geweldig nice gemaakt. Echt heel erg cool. Het dak van zowel de ingang en het giraffen-binnenverblijf is gewoon episch, en de kelderverdieping is geweldig goed bedacht, en ook zeer mooi uitgewerkt. Het enige minpuntje over deze update is dat ik de beplanting in de ingang niet zó geweldig vind, maar verder is het echt heel erg mooi! Jouw gebouwen zijn echt heel erg origineel! Kan niet wachten op meer updates xD Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Woensdag, 30 Mei 2012, 15:02
Datum: Maandag, 28 Mei 2012, 18:39 | Bericht # 187
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Hele gave update! Je hebt veel dingen uit de kast getrokken zie ik. Helemaal te gek hoe je de etage -1 hebt gebouwd. Ook die ingang is helemaal te gek! Wil je in real life architect worden?