Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Veluwe Bos Zoo
legoman12324
Datum: Vrijdag, 24 Aug 2012, 17:28 | Bericht # 91   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

jij bent echt de king onder de zoo's mooie verblijfen leuk beplant
en mooie thematische deelen in je zoo en zo kan ik wel doorgaan

een word EPIC zoo man

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtjij bent echt de king onder de zoo's mooie verblijfen leuk beplant
en mooie thematische deelen in je zoo en zo kan ik wel doorgaan

een word EPIC zoo man

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 24 Aug 2012 om 17:28
catfreako
Datum: Vrijdag, 24 Aug 2012, 17:46 | Bericht # 92   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 3

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

Mooie update! Ik hou erg van de manier hoe je ons keer op keer verrast.
Het moeras is erg natuurlijk en ook het opvangcentrum is zeker niet slecht voor 'maar' een tijdelijk gebied.

Kortom, zeer geslaagd en ik ben benieuwd naar meer.

BerichtMooie update! Ik hou erg van de manier hoe je ons keer op keer verrast.
Het moeras is erg natuurlijk en ook het opvangcentrum is zeker niet slecht voor 'maar' een tijdelijk gebied.

Kortom, zeer geslaagd en ik ben benieuwd naar meer.

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 24 Aug 2012 om 17:46
thijsboy123
Datum: Vrijdag, 24 Aug 2012, 18:00 | Bericht # 93   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

wauw is sta gewoon hellemaal paf!!!!
wat maak jij mooie zoos ik heb geen enkele tip wow!!!

Berichtwauw is sta gewoon hellemaal paf!!!!
wat maak jij mooie zoos ik heb geen enkele tip wow!!!

Bericht getypt door - thijsboy123
Toegevoegd op 24 Aug 2012 om 18:00
timo13
Datum: Vrijdag, 24 Aug 2012, 22:56 | Bericht # 94   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

Echt super ray,
Zoals je misschien wel weet houd ik zelf meer van realisme,
Maar dit is een zeeeeeer aangenamen afwisseling :p

Echt heel goed

BerichtEcht super ray,
Zoals je misschien wel weet houd ik zelf meer van realisme,
Maar dit is een zeeeeeer aangenamen afwisseling :p

Echt heel goed

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 24 Aug 2012 om 22:56
Jeroen-krokofreak
Datum: Vrijdag, 24 Aug 2012, 23:16 | Bericht # 95   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Oh, wat prachtig. Het meesterbrein is weer aan de gang hoor. :'(
Je hebt er vast heel wat tijd in gestoken, het is namelijk weer een kunstwerk geworden.
Ik vind wel dat de nijlkrokodillen een groter verblijf verdienen..maar dat is mijn mening D:

Pokemon White team!
BerichtOh, wat prachtig. Het meesterbrein is weer aan de gang hoor. :'(
Je hebt er vast heel wat tijd in gestoken, het is namelijk weer een kunstwerk geworden.
Ik vind wel dat de nijlkrokodillen een groter verblijf verdienen..maar dat is mijn mening D:

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 24 Aug 2012 om 23:16
raymondhoek
Datum: Zaterdag, 25 Aug 2012, 20:27 | Bericht # 96   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

@ Real_thomas,
De loopbrug moet je zien als een wildviaduct.
Het is natuurlijk uiterst veilig gemaakt voor mens en dier.

@ boerroel545,
Dankjewel.
Het volgende zal de lichte herindeling zijn van de Veluwse Oceans en natuurlijk nieuwe verblijven voor dieren die nu achter de schermen zitten.

@ Kit_Fisto,
bedankt.

@ legoman12324,
Fijn dat je mijn dierenverblijven mooi vind.

@ catfreako,
Het was nog best lastig om een moeras, moerassig te maken, dus bedankt voor het compliment.

@ thijsboy123,
Ik ben blij met je reactie ^_^

@ timo13,
Bedankt, het is fijn om te horen dat realisme mensen mijn zoo ook mooi vinden.

@ Jeroen-krokofreak,
Nouja, dat lijkt vooral, doordat je niet alles kan zien vanaf beneden.
Dus voor de grootte moet je vooral op de plattegrond kijken , dan kun je zien dat het totaal 2x zo groot is als hun oude verblijf binnen.
Wel goed kijken, want doordat er een Deel A en Deel B is, staat de nijlkrokodil 2x aangegeven op de plattegrond.

Raymond ;)

Bericht@ Real_thomas,
De loopbrug moet je zien als een wildviaduct.
Het is natuurlijk uiterst veilig gemaakt voor mens en dier.

@ boerroel545,
Dankjewel.
Het volgende zal de lichte herindeling zijn van de Veluwse Oceans en natuurlijk nieuwe verblijven voor dieren die nu achter de schermen zitten.

@ Kit_Fisto,
bedankt.

@ legoman12324,
Fijn dat je mijn dierenverblijven mooi vind.

@ catfreako,
Het was nog best lastig om een moeras, moerassig te maken, dus bedankt voor het compliment.

@ thijsboy123,
Ik ben blij met je reactie ^_^

@ timo13,
Bedankt, het is fijn om te horen dat realisme mensen mijn zoo ook mooi vinden.

@ Jeroen-krokofreak,
Nouja, dat lijkt vooral, doordat je niet alles kan zien vanaf beneden.
Dus voor de grootte moet je vooral op de plattegrond kijken , dan kun je zien dat het totaal 2x zo groot is als hun oude verblijf binnen.
Wel goed kijken, want doordat er een Deel A en Deel B is, staat de nijlkrokodil 2x aangegeven op de plattegrond.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 25 Aug 2012 om 20:27
Jorrit
Datum: Zondag, 26 Aug 2012, 17:54 | Bericht # 97   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Ik heb hier al lang niet echt meer gepost, maar voor dit maak ik graag een uitzondering. Ik vind het bijzonder creatief, en wat ik al helemaal leuk vind, is dat "onrealistische" van je park. Je bewijst maar weer eens dat een park zonder al die downloads ,die tegenwoordig bijna nodig zijn om een goede zoo te maken, ook echt heel mooi kan zijn.

Ik denk wel dat wat verstopte mistmachines geen kwaad zouden doen in je moeras, bij de krokodillen bijvoorbeeld om het wat extra spanning te geven. Niet heel erg realistisch, maar ik denk dat ze geen kwaad kunnen in je park ;)

Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me!
Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel

Ingame photographer
BerichtIk heb hier al lang niet echt meer gepost, maar voor dit maak ik graag een uitzondering. Ik vind het bijzonder creatief, en wat ik al helemaal leuk vind, is dat "onrealistische" van je park. Je bewijst maar weer eens dat een park zonder al die downloads ,die tegenwoordig bijna nodig zijn om een goede zoo te maken, ook echt heel mooi kan zijn.

Ik denk wel dat wat verstopte mistmachines geen kwaad zouden doen in je moeras, bij de krokodillen bijvoorbeeld om het wat extra spanning te geven. Niet heel erg realistisch, maar ik denk dat ze geen kwaad kunnen in je park ;)

Bericht getypt door - Jorrit
Toegevoegd op 26 Aug 2012 om 17:54
arneb
Datum: Vrijdag, 02 Nov 2012, 17:49 | Bericht # 98   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

hoe heb je die plattegrond kunnnen maken? echt goed gedaan en je dierentuin is ook heel erg tof! normaal houd ik niet van vissen maar moest die dierentuin echt bestaan ik wou er naar toe!

Berichthoe heb je die plattegrond kunnnen maken? echt goed gedaan en je dierentuin is ook heel erg tof! normaal houd ik niet van vissen maar moest die dierentuin echt bestaan ik wou er naar toe!

Bericht getypt door - arneb
Toegevoegd op 02 Nov 2012 om 17:49
ZTAO-Crew
Datum: Dinsdag, 04 Jun 2013, 09:19 | Bericht # 99   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker

ZTAO-Crew
Directeur

Renkoekoeken terug: nu bij Veluwe Bos Zoo

Een tijd geleden was het voor de medewerkers van Dierenpark Greveninge wel even schrikken toen inbrekers geld en renkoekoeken hadden meegenomen. Helaas voor de inbrekers waren ze niet zo slim en wilde ze de renkoekoeken gaan verhandelen. Dit ging niet on opgemerkt. Veluwe Bos Zoo kreeg de aanbieding om 2xV - 1xM Renkoekoek te kopen. Dit vonden ze wel heel verdacht en schakelde ze de politie in.

Het bleken inderdaad de dieren van Dierenpark Greveninge te zijn, maar omdat Veluwe Bos Zoo zo'n goede daad heeft gedaan, mag deze alsnog de Renkoekoeken houden. Zij bedanken Dierenpark Greveninge voor deze aanbieding.

Follow the rules...
Bericht
Renkoekoeken terug: nu bij Veluwe Bos Zoo

Een tijd geleden was het voor de medewerkers van Dierenpark Greveninge wel even schrikken toen inbrekers geld en renkoekoeken hadden meegenomen. Helaas voor de inbrekers waren ze niet zo slim en wilde ze de renkoekoeken gaan verhandelen. Dit ging niet on opgemerkt. Veluwe Bos Zoo kreeg de aanbieding om 2xV - 1xM Renkoekoek te kopen. Dit vonden ze wel heel verdacht en schakelde ze de politie in.

Het bleken inderdaad de dieren van Dierenpark Greveninge te zijn, maar omdat Veluwe Bos Zoo zo'n goede daad heeft gedaan, mag deze alsnog de Renkoekoeken houden. Zij bedanken Dierenpark Greveninge voor deze aanbieding.

Bericht getypt door - ZTAO-Crew
Toegevoegd op 04 Jun 2013 om 09:19
raymondhoek
Datum: Woensdag, 05 Jun 2013, 22:33 | Bericht # 100   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Update 9
Het heeft een behoorlijke tijd geduurd maar hier is dan de nieuwe update.
Er is weer een hoop gebeurd in de Veluwe, dus laten we snel wat doornemen

Verbouwing Veluwse Oceans vertraagd
Door het verkeerd gespoten kunst beton zal alles opnieuw gedaan moeten worden, dit levert een vertraging op van zeker een maand.
Verder is het park inmiddels er vrijwel zeker over hoe het eruit moet gaan komen te zien.

Renkoekoeken
3 Renkoekoeken die slechts een kleine tijd geleden waren gestolen uit Dierenpark Greveninge werden bij ons te koop aan geboden.
Een dierenpark doet normaliter niet aan inkopen buiten de dierentuin wereld, maar we hielden de schijn hoog en hielpen zo de politie naar hen toe.
Als bedankje mogen wij de 3 renkoekoeken behouden.
Hun verblijf is geplaatst in het Uilengebied:

Het verblijf is in een prachtige woestijnstijl gehuld waarin ze zich volledig thuis voelen:

De 3 dieren zitten er al in en kunnen dus al bewonderd worden door onze bezoekers:

De dieren bezitten over een woestijn grot waar ze eventueel apart of binnen kunnen worden gezet:

Uitbreiding Dwergapen gebied
De dieren waren al enige tijd in bezit van Veluwe Bos Zoo maar hen verblijven waren nog lang niet klaar.
Inmiddels is het gebied afgerond en daarmee krijgen nu ook 2 andere dwergaap soorten een definitief plekje in onze zoo.
Laten we beginnen bij de ingang van het Dwergapen gebied:

Bij 2 van de 3 diersoorten kan ook even binnen gekeken worden, mochten onze zon liefhebbers even binnen zitten:

In dit zelfde gebouw zitten achter de schermen ook nog verschillende verblijven, zodat dieren apart kunnen worden gezet of even afgeschermd van de bezoekers:

We lopen vervolgens door...
Het gebied zelf is leuk aangekleed met een tropisch tintje en een waterval:

Hier verblijf aan de rechterkant bezit een mooi groot speel toestel:

In dit verblijf vindt ons koppeltje pinché aapjes hier een thuis:

We lopen weer een stukje door en gaan onder de tunnel door die het uiten verblijf verbind met het binnen verblijf:

We lopen links om het volgende verblijf heen:

In dit verblijf maken 3 gouden leeuwenaapjes de boel onveilig:

En dan zijn we alweer bij het einde van het moeras en dus nu ook aan het einde van het Dwergapen gebied:

Als je vanaf het moeras vandaan komt lopen krijg je een mooie impressie van dit nieuwe gebied:

Het nieuwe gebied ziet er van boven ook erg spectaculair uit:

Tenslotte nog een nieuwe plattegrond:

Hopelijk vond je deze update leuk.
Laat gerust ideeën, meningen, etc, etc achter, kortom plaats een berichtje ^_^
Voor mijn trade center klik --> hier <--

Raymond ;)

BerichtUpdate 9
Het heeft een behoorlijke tijd geduurd maar hier is dan de nieuwe update.
Er is weer een hoop gebeurd in de Veluwe, dus laten we snel wat doornemen

Verbouwing Veluwse Oceans vertraagd
Door het verkeerd gespoten kunst beton zal alles opnieuw gedaan moeten worden, dit levert een vertraging op van zeker een maand.
Verder is het park inmiddels er vrijwel zeker over hoe het eruit moet gaan komen te zien.

Renkoekoeken
3 Renkoekoeken die slechts een kleine tijd geleden waren gestolen uit Dierenpark Greveninge werden bij ons te koop aan geboden.
Een dierenpark doet normaliter niet aan inkopen buiten de dierentuin wereld, maar we hielden de schijn hoog en hielpen zo de politie naar hen toe.
Als bedankje mogen wij de 3 renkoekoeken behouden.
Hun verblijf is geplaatst in het Uilengebied:

Het verblijf is in een prachtige woestijnstijl gehuld waarin ze zich volledig thuis voelen:

De 3 dieren zitten er al in en kunnen dus al bewonderd worden door onze bezoekers:

De dieren bezitten over een woestijn grot waar ze eventueel apart of binnen kunnen worden gezet:

Uitbreiding Dwergapen gebied
De dieren waren al enige tijd in bezit van Veluwe Bos Zoo maar hen verblijven waren nog lang niet klaar.
Inmiddels is het gebied afgerond en daarmee krijgen nu ook 2 andere dwergaap soorten een definitief plekje in onze zoo.
Laten we beginnen bij de ingang van het Dwergapen gebied:

Bij 2 van de 3 diersoorten kan ook even binnen gekeken worden, mochten onze zon liefhebbers even binnen zitten:

In dit zelfde gebouw zitten achter de schermen ook nog verschillende verblijven, zodat dieren apart kunnen worden gezet of even afgeschermd van de bezoekers:

We lopen vervolgens door...
Het gebied zelf is leuk aangekleed met een tropisch tintje en een waterval:

Hier verblijf aan de rechterkant bezit een mooi groot speel toestel:

In dit verblijf vindt ons koppeltje pinché aapjes hier een thuis:

We lopen weer een stukje door en gaan onder de tunnel door die het uiten verblijf verbind met het binnen verblijf:

We lopen links om het volgende verblijf heen:

In dit verblijf maken 3 gouden leeuwenaapjes de boel onveilig:

En dan zijn we alweer bij het einde van het moeras en dus nu ook aan het einde van het Dwergapen gebied:

Als je vanaf het moeras vandaan komt lopen krijg je een mooie impressie van dit nieuwe gebied:

Het nieuwe gebied ziet er van boven ook erg spectaculair uit:

Tenslotte nog een nieuwe plattegrond:

Hopelijk vond je deze update leuk.
Laat gerust ideeën, meningen, etc, etc achter, kortom plaats een berichtje ^_^
Voor mijn trade center klik --> hier <--

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 05 Jun 2013 om 22:33
Search:

Hosted by uCoz