ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
ik vindt alles met een kijkruit bij het water erg mooi! ik snap nooit hoe jij het zo kan maken dat je ook nog het land kan zien! erg knap. alleen zou je misschien meer planten rondom de verblijven kunnen maken.... anders is het zo kaal. maar verder erg goed!
@ dennis11, Dat klopt, dat was niet de bedoeling, maar had er geen mooie hekken voor, dus heb ik gekozen voor veel beplanting ervoor.
@ Laraatje2008, Daar heb ik bewust gekozen. Toen tot 2 maal een eerder idee voor al mijn nachtdieren was mislukt was ik er klaar mee. En toen ging ik voor 'basic'. Dus verblijven die lekker simpel zijn maar wel modern. Vandaar dat het geen doorloop voliére is geworden.
@ harry, Klopt, staat er ook in de tekst, dat dit nog gedaan word, dus dat is niet zo verrassend
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
... En het ziet er weer fantastisch uit...
Ik vind de volière mooi gemaakt met dat verbindingsgebouwtje (kei tof dak) en dat je zo in de hoogte hebt gewerkt. Je geeft de dieren zo veel plek om te vliegen... Verder vind ik wel dat het toendra deel van de volière iets te 'wit' is, sneeuw en bezoekers in t-shirt geeft nogal een raar een effect...
Het moeras verblijf vind ik al even knap, bij dat onderwaterzicht heb je dat pad heel mooi in een boog gekregen, het verblijf past zeer goed bij de dieren.
@ raymondhoek, Mooie update. Ik vind het alleen jammer dat je een sneeuwgebied buiten hebt, dit is niet heel erg realistisch. Als het binnen was geweest, dan had het nog gekund.
Ik ben wel benieuwd naar je nieuwe bouwproject, omdat ik het altijd leuk vind om naar te kijken.
Door nog onbekende redenen is door vrijwel de gehele dierentuin de vogelziekte verspreid. Veluwe Bos Zoo heeft direct alle vogels binnen geplaatst en is bezig met medicatie.
Echter zijn toch enkele kleinere diersoorten gestorven aan deze agressieve ziekte. Hieronder vallen soorten als Kluuten en Kleine Gevlekte Kiwi
Oehoe krijgt medicatie @ Veluwe Bos Zoo
Veluwe Bos Zoo heeft nog niet aangegeven of zij op zoek gaan voor vervangende dieren, al heeft een andere dierentuin al aangegeven Kluuten aan de dierentuin te willen schenken.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Leuk gemaakt! Al is het nieuws natuurlijk minder leuk Ik vraag me nu wel af hoe je het doet, met die nieuwsberichten. xD Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D