ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
de volgende keer als de foto's upload moet je ze met directe link plaatsen en laat echt wat meer van de verblijven zien, want je laat alleen foto's zien dat je de voorbij loopt en gebruik bij sommige verblijven andere hekken
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
nou heb je nog steeds geen directe link gebruikt, ik zal het duidelijker uitleggen: als een foto hebt geupload dan ga je naar je plaatjes en daar kies het plaatje dat hebt geupload dan kijk bij info van plaatje en je selecteerd daar de directe link
Hier wat duidelijker: Je hebt je foto geüpload daar staat een rijtje onder je foto als je hem hebt geupload daar tussen staat directe link die klik je aan en kopier je en zet je hier in dit topic tussen: [img][/img] Ik hoop dat het zo lukt! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ robje, en ja ik heb wel een directe link gebruikt. @ wollykonijn, bedankt dat je het duidelijk uitlegte, maar hoe jij het uitlegt doe ik het precies uploaden. maar bedankt dat jullie proberen te helpen
Added (11 Feb 2012, 09:06) --------------------------------------------- ( weer sorry voor de dubbelpost maar ik ga nu proberen te uploaden volgens de tips van robje en wollykonijn)
hallo iedereen!! in dit topic show ik mijn park. het heet Dierenpark Arts. voordat de eerste foto's komen wou ik nog wat vertellen over het park. dierenpark Arts probeert de mooiste leefgebieden ter wereld na te bouwen. met ruimen verblijven en natuurlijke verblijven. in de eerste paar updates zie je mischien geen leefgebied, maar daarna wel. we proberen ook de meest apparte dieren ter wereld in ons park te krijgen.
en dan zal ik nu mijn park showen.
welkom in dierenpark Arts dit is de ingang
als we een stukje verder lopen dan kunnen we rechts en links. wij kiezen links.
dan zien we een verblijf staan. in dit verblijf willen we een flamingo groep maken.
dit is de rechter kan van het verblijf.
er zijn ook boomstammen geplaatst voor de flamingo's. en een meertje is aangelegt.
hier het meertje.
hier kunnen de dieren naar het binnenverblijf.
aan de andere kant van het verblijf is een stukje natuur en wat bankjes voor de bezoekrs die moe zijn.
we lopen weer terug naar de kruising en gaan nu rechts.
weer een stukje natuur.
dan lopen we een gebouw in.
hier is het binnenverblijf van de flamingo's
er zijn boomstammen toe gevoegt om te kijken of de flamingo's die wel gebruiken. anders gaan die weg.
dit was de eerste update. ik hoop echt dat hij het doet. en ik hoop dat jullie genoten hebben en een reactie achter laten.
in de volgende update. - het capibar verblijf.
Marijn ps neem ook eens een kijkje in mijn trade topic
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
WOWOW! Dat ziet er echt erg mooi uit! Alleen op die 1ne laatste foto steekt het bosje een beetje door de muur. xD Maar verder echt heel leuk gedaan! Ik ga dit topic zeker in de gaten houden.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ziet er al leuk uit Wellicht een idee om je heg te vervangen voor een wat realistischer? Die is te vinden op ZD (Zeta design) Heb hem ff voor je opgezocht. Link Wel beetje naar beneden scrollen
Bericht veranderd door: Muisjep - Zaterdag, 11 Feb 2012, 10:31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Muisjep, zal kijken of ik hem download. maar bedankt voor je reactie!
Added (13 Feb 2012, 12:57) --------------------------------------------- update!!! de laatste twee dagen is er hard gewerkt aan het park. mischien herken je het niet eens meer. en niet alleen het capibara verblijf is er bij, ook een ander verblijf. laten we maar beginnen.
we beginnen bij de ingang
dit deel van het park is niet verandert.
maar als we naar rechts kijken is er een geheel nieuw verblijf!
er zijn planten geplant die normaal in de droge gebieden tegenkomt. maar wat voor dier zit er toch in?
linker kant van het verblijf.
we draaien ons om en gaan het gebouw in. ( zoals je kan zien is het uitgebreid)
als we in het binnen verblijf van de flamingo's kijken zien we iets lopen.
het is een flamingo!!! er is een koppel op bezoek. ze zijn afkomstig uit dierenpark lunteren.
we draaien ons om en gaan het nieuwe gedeelte van het gebouw in.
dit is een kijkruit op het nieuwe verblijf.
we lopen door en zien het binnenverblijf.
we lopen het gebouw weer uit, maar dan zien we wat bewegen in de struiken. het is een emoe!! in dit verblijf loopt een koppel emoes.
we lopen terug richting de ingang en lopen dan langs het flamingo verblijf.
we zien de andere flamingo lopen .
dan lopen we richting het nieuwe gedeelte. we zien dat er een heuvel is aangelegt.
we lopen de berg op en zien dat er een verblijf staat.
we zien dat er bamboe is geplaatst. ( ook al komt het niet in het leefgebied van het dier voor, het is voor de beschutig.)
rechter kant van het verblijf.
midden kant van het verblijf.
en het linker kant van het verblijf.
mischien weet je al wat voor dier er in zit. mischien ook niet maar het is een koppeltje capibara's!
en als je omdraait zie je een stukje bos. daar willen we het eerste thema gebied open.
ik hoop dat jullie het een mooie update vonden. wat je in de volgende update kan verwachten. - stokstaartjes kuil. - eerste stuk van het thema gebied af.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D