Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
dierenpark Arts show topic.
boerroel545
Datum: Zondag, 01 Dec 2013, 22:37 | Bericht # 111   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

ziet er weer goed uit
de tips die ik wou geven zijn al gegeven dus ga zo door

Berichtziet er weer goed uit
de tips die ik wou geven zijn al gegeven dus ga zo door

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 01 Dec 2013 om 22:37
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 02 Dec 2013, 21:55 | Bericht # 112   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

carnotaurus en boerroel545 bedankt voor jullie reacties!! helaas werkt de hack om de zoo muur te verwijderen niet dus moet ik het zo laten : (

reacties zijn nog altijd welkom!! :D

gr. Marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D

Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Maandag, 02 Dec 2013, 21:55
Berichtcarnotaurus en boerroel545 bedankt voor jullie reacties!! helaas werkt de hack om de zoo muur te verwijderen niet dus moet ik het zo laten : (

reacties zijn nog altijd welkom!! :D

gr. Marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 02 Dec 2013 om 21:55
jeffrey
Datum: Dinsdag, 03 Dec 2013, 19:02 | Bericht # 113   
ZTSF Gegevens

Curator

Als je de hack download kan je de muur alleen verwijderen door op een stukje muur te klikken en hem te verkopen, niet met de bulldozer. Misschien dat je daar de fout in gaat? ;)

Always look on the bright side of life!
BerichtAls je de hack download kan je de muur alleen verwijderen door op een stukje muur te klikken en hem te verkopen, niet met de bulldozer. Misschien dat je daar de fout in gaat? ;)

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 03 Dec 2013 om 19:02
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 22 Apr 2014, 17:26 | Bericht # 114   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

jeffrey nee hacks werken nooit bij mij weet ook niet hoe dat komt. maar het hoeft ook niet persee opgelost te worden want ik erger me er niet zo veel aan

Added (22 Apr 2014, 17:26)
---------------------------------------------
hoi iedereen! 

sorry dat het weer een tijd duurde voordat er een nieuwe update kwam. maar deze keer heb ik er weer eentje. ook heb ik heel veel zitten bouwen zodat er de komende tijd vele update kunnen komen! bij sommige foto's kun je een grote kas zien. die is ook al bijna af (moet alleen nog een buiten verblijf bouwen) en dan kan ik die ook showen! ik ben namelijk ook erg benieuwd wat jullie er van vinden. maar in deze update laat ik een paar nieuwe volières zien, nieuwe diersoorten en kleine veranderingen en zo.

laten we beginnen!

zoals ik altijd doe in updates, beginnen we natuurlijk bij de ingang! :D
maar we lopen al snel door want hier is nog niet veel verandert. behalve dan dat de stokstaartjes groep weer bij elkaar zit en dat er nu andere dieren het oude verblijf van de stokstaartjes bewonen. (het verblijf dat achter die van de stokstaartjes staat.

we lopen verder langs de emoes. 

ook moet ik nog wat over de emoes vertellen: terwijl ik aan het bouwen was had ik niet in de gaten dat mijn emoes een beetje snel (iets te snel!) zich voortplanten. daardoor had ik opeens 90 emoes! inplaats van 3. daardoor is mijn spel ook helemaal gaan vastlopen en is die ook vaak gestopt. daarom heb ik toen alle emoes verwijdert en er nog maar 3 overgehouden en het mannetje apart gehouden. ik weet niet of het mocht, maar anders kon ik niet meer fatsoenlijk Zoo Tycoon 2 spelen.

we lopen snel verder en lopen dan al snel tegen nieuwe dingen aan. 

hier wonen nu de bantengs. er zijn ook al 2 jongen geboren en ze lijken het naar hun zin te hebben!

het eerste wat je aan deze foto opvalt is: het eten rechts onderin! xD ik zag het ook pas toen ik de foto maakte en heb het daarna ook meteen weer weggehaald. (ik heb ook echt geen idee hoe het daar komt) maar wat er ook staat is het nieuwe eetpleintje dat is aangelegd voor hongerige bezoekers. 

als we ons dan omdraaien zien we twee volières. in de voorste volière zitten pauwen en in de achterste zitten tragopans.

de pauwen volière: 

toevallig komt er net eentje aanlopen! 

en de Tragopans volière: 

jammer ik zie er geen. misschien komen ze dadelijk nog. 

ook kun je in het binnenverblijf een kijkje nemen. en daar zit er net ook toevallig een. (ik ben nog aan het kijken voor iets van stenen of planten voor in het binnenverblijf want nu kijkt het een beetje kaal.) 

je kunt ook nog tussen de twee verblijven doorlopen. later willen we hier verder nog uitbreiden met veel meer volieres en ook nog wat zoogdieren. 

mischien zitten er ook een paar pauwen binnen in het binnenverblijf. 

een paar? eerder de hele familie! (op de foto kun je ze niet allemaal zien maar er waren er een hoop)

we lopen weer een klein stukje terug en lopen verder over het pad langs het banteng verblijf.

als je naar rechts kijkt kun je ook nog een klein stukje van de jungle zien.

kijk daar ligt het verblijf! 

het verblijf woord nu bewoont door dwergmangoesten. ook is het kleine houten schuurtje gerenoveerd, het is nu steviger en het ziet er mooier uit. (sorry trouwens voor de zoo muur, ik heb hem ondertussen na de foto's al weggewerkt.) 

een van de twee dwergmangoesten.

overzichtsfoto's: 

pauwen,tragopans en het kleine eetpleintje. 

stokstaartjes en dwergmangoesten. 

dit was de update.

in de volgende update wil ik proberen de jungle te laten zien. 

ik hoop dat jullie het een leuke update vonden en een reactie achterlaten. 

gr. Marijn  ^_^

ps. Sorry voor de emoticons, ik was ze vergeten uit te zetten en pressies toen ik foto's ging maken kwamen er overal grote groene smileys tevoorschijn xD

Berichtjeffrey nee hacks werken nooit bij mij weet ook niet hoe dat komt. maar het hoeft ook niet persee opgelost te worden want ik erger me er niet zo veel aan

Added (22 Apr 2014, 17:26)
hoi iedereen! 

sorry dat het weer een tijd duurde voordat er een nieuwe update kwam. maar deze keer heb ik er weer eentje. ook heb ik heel veel zitten bouwen zodat er de komende tijd vele update kunnen komen! bij sommige foto's kun je een grote kas zien. die is ook al bijna af (moet alleen nog een buiten verblijf bouwen) en dan kan ik die ook showen! ik ben namelijk ook erg benieuwd wat jullie er van vinden. maar in deze update laat ik een paar nieuwe volières zien, nieuwe diersoorten en kleine veranderingen en zo.

laten we beginnen!

zoals ik altijd doe in updates, beginnen we natuurlijk bij de ingang! :D
maar we lopen al snel door want hier is nog niet veel verandert. behalve dan dat de stokstaartjes groep weer bij elkaar zit en dat er nu andere dieren het oude verblijf van de stokstaartjes bewonen. (het verblijf dat achter die van de stokstaartjes staat.

we lopen verder langs de emoes. 

ook moet ik nog wat over de emoes vertellen: terwijl ik aan het bouwen was had ik niet in de gaten dat mijn emoes een beetje snel (iets te snel!) zich voortplanten. daardoor had ik opeens 90 emoes! inplaats van 3. daardoor is mijn spel ook helemaal gaan vastlopen en is die ook vaak gestopt. daarom heb ik toen alle emoes verwijdert en er nog maar 3 overgehouden en het mannetje apart gehouden. ik weet niet of het mocht, maar anders kon ik niet meer fatsoenlijk Zoo Tycoon 2 spelen.

we lopen snel verder en lopen dan al snel tegen nieuwe dingen aan. 

hier wonen nu de bantengs. er zijn ook al 2 jongen geboren en ze lijken het naar hun zin te hebben!

het eerste wat je aan deze foto opvalt is: het eten rechts onderin! xD ik zag het ook pas toen ik de foto maakte en heb het daarna ook meteen weer weggehaald. (ik heb ook echt geen idee hoe het daar komt) maar wat er ook staat is het nieuwe eetpleintje dat is aangelegd voor hongerige bezoekers. 

als we ons dan omdraaien zien we twee volières. in de voorste volière zitten pauwen en in de achterste zitten tragopans.

de pauwen volière: 

toevallig komt er net eentje aanlopen! 

en de Tragopans volière: 

jammer ik zie er geen. misschien komen ze dadelijk nog. 

ook kun je in het binnenverblijf een kijkje nemen. en daar zit er net ook toevallig een. (ik ben nog aan het kijken voor iets van stenen of planten voor in het binnenverblijf want nu kijkt het een beetje kaal.) 

je kunt ook nog tussen de twee verblijven doorlopen. later willen we hier verder nog uitbreiden met veel meer volieres en ook nog wat zoogdieren. 

mischien zitten er ook een paar pauwen binnen in het binnenverblijf. 

een paar? eerder de hele familie! (op de foto kun je ze niet allemaal zien maar er waren er een hoop)

we lopen weer een klein stukje terug en lopen verder over het pad langs het banteng verblijf.

als je naar rechts kijkt kun je ook nog een klein stukje van de jungle zien.

kijk daar ligt het verblijf! 

het verblijf woord nu bewoont door dwergmangoesten. ook is het kleine houten schuurtje gerenoveerd, het is nu steviger en het ziet er mooier uit. (sorry trouwens voor de zoo muur, ik heb hem ondertussen na de foto's al weggewerkt.) 

een van de twee dwergmangoesten.

overzichtsfoto's: 

pauwen,tragopans en het kleine eetpleintje. 

stokstaartjes en dwergmangoesten. 

dit was de update.

in de volgende update wil ik proberen de jungle te laten zien. 

ik hoop dat jullie het een leuke update vonden en een reactie achterlaten. 

gr. Marijn  ^_^

ps. Sorry voor de emoticons, ik was ze vergeten uit te zetten en pressies toen ik foto's ging maken kwamen er overal grote groene smileys tevoorschijn xD

Toegevoegd op 22 Apr 2014 om 17:26
boerroel545
Datum: Dinsdag, 22 Apr 2014, 18:02 | Bericht # 115   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ Kit_Fisto, ziet er weer goed uit je hebt de laatste tijd hard gewerkt en ik ben benieuwd naar de jungle.
ook vind ik het weer leuk dat je weer update  ^_^

Bericht@ Kit_Fisto, ziet er weer goed uit je hebt de laatste tijd hard gewerkt en ik ben benieuwd naar de jungle.
ook vind ik het weer leuk dat je weer update  ^_^

Toegevoegd op 22 Apr 2014 om 18:02
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 20 Mei 2014, 16:05 | Bericht # 116   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ boerroel545, bedankt voor je reactie! klopt ik had zelf ook weer zin om te gaan update :D

reacties zijn nog altijd welkom!

gr. Marijn ;)

Added (20 Mei 2014, 16:05)
weer een nieuwe update. in deze update behandelen we een nieuw themagebied die eigenlijk helemaal niet op de planning stond. het Europese bos. in dit thema gebied zul je veel dieren zien die in Europa voorkomen. een groot deel van het park is dus gerenoveerd. de tropische kas is weggehaald omdat hij niet goed was gebouwd. ook het emoe verblijf is weg (eindelijk YES!) 

laten we maar meteen beginnen.

we beginnen weer zoals gewoonlijk bij de ingang en zien meteen een grote volière. 

zoals je ziet staat links het stokstaartjes verblijf er nog. hij is een beetje gerenoveerd zodat de stokstaartjes er zich nog beter in voelde! 

we lopen door naar de volière. voor de volière is een eetpleintje aangelegd voor de hongerige bezoekers. de voliere zelf is op de plek van het oude emoe verblijf gebouwd samen met het pleintje en nog iets anders.  

in de volière zelf zit een groepje raven. 

we lopen verder langs het stokstaartjes verblijf en zien dat er nog druk verbouwd word hier.  dus moeten we de afslag rechts nemen. 
(de olifanten standbeelden die daar rechts staan, stonden eerst nog voor het emoe verblijf. nu staan ze daar op bijna de zelfde plek.)

als we naar rechts kijken zien we de tot nu toe grootste verblijf van het Europese bos, een grote doorloop volière!

in deze volière zitten Lepelaars, Eidereenden, Auerhoenen en Flamingo's! (ja flamingo's komen ook in Europa voor, ik heb er vorig jaar op vakantie in Frankrijk echt gigantische groepen van gezien!) 

de grote vijver, hier zie je vooral vaak de Eidereenden zwemmen. 

helemaal achterin zie je vaak de grote groep Flamingo's en Lepelaars lopen. 

en hier aan de linker kant zitten heel vaak de Auerhoenen. omdat het hier niet zo druk en waterig is. 

we lopen verder de grote volière in. 

hier aan de rechter kant is een groot stukje land waar de grote groepen vogels vaak zijn. 

we lopen weer de volière uit en kijken nog snel even achterom voor een laatste blik. 

we lopen naar buiten en zien al snel een verblijf voor waterdieren.

in dit verblijf zit een klein groepje otters en een verzorger :P. 

we lopen verder om het verblijf heen. 

een kijkpunt van de andere kant van het otterverblijf. 

hier loopt het dood. maar ondertussen is er al heel veel gebouwd en zijn aan die kant veel nieuwe verblijven uit de grond gestampt. 

dan nu wat overzichtsfoto's. 

overzichtsfoto van de doorloop volière en het otter verblijf.  Ben het stokstaartjes verblijf vergeten dus die komt de volgende update. 

de raven. 

dit was de update alweer! 

in de volgende update komt de rest van het Europese bos. 
ik hoop ook dat jullie het leuk vonden en een reactie achter laten.

gr. Marijn  ;)

Bericht@ boerroel545, bedankt voor je reactie! klopt ik had zelf ook weer zin om te gaan update :D

reacties zijn nog altijd welkom!

gr. Marijn ;)

Added (20 Mei 2014, 16:05)
weer een nieuwe update. in deze update behandelen we een nieuw themagebied die eigenlijk helemaal niet op de planning stond. het Europese bos. in dit thema gebied zul je veel dieren zien die in Europa voorkomen. een groot deel van het park is dus gerenoveerd. de tropische kas is weggehaald omdat hij niet goed was gebouwd. ook het emoe verblijf is weg (eindelijk YES!) 

laten we maar meteen beginnen.

we beginnen weer zoals gewoonlijk bij de ingang en zien meteen een grote volière. 

zoals je ziet staat links het stokstaartjes verblijf er nog. hij is een beetje gerenoveerd zodat de stokstaartjes er zich nog beter in voelde! 

we lopen door naar de volière. voor de volière is een eetpleintje aangelegd voor de hongerige bezoekers. de voliere zelf is op de plek van het oude emoe verblijf gebouwd samen met het pleintje en nog iets anders.  

in de volière zelf zit een groepje raven. 

we lopen verder langs het stokstaartjes verblijf en zien dat er nog druk verbouwd word hier.  dus moeten we de afslag rechts nemen. 
(de olifanten standbeelden die daar rechts staan, stonden eerst nog voor het emoe verblijf. nu staan ze daar op bijna de zelfde plek.)

als we naar rechts kijken zien we de tot nu toe grootste verblijf van het Europese bos, een grote doorloop volière!

in deze volière zitten Lepelaars, Eidereenden, Auerhoenen en Flamingo's! (ja flamingo's komen ook in Europa voor, ik heb er vorig jaar op vakantie in Frankrijk echt gigantische groepen van gezien!) 

de grote vijver, hier zie je vooral vaak de Eidereenden zwemmen. 

helemaal achterin zie je vaak de grote groep Flamingo's en Lepelaars lopen. 

en hier aan de linker kant zitten heel vaak de Auerhoenen. omdat het hier niet zo druk en waterig is. 

we lopen verder de grote volière in. 

hier aan de rechter kant is een groot stukje land waar de grote groepen vogels vaak zijn. 

we lopen weer de volière uit en kijken nog snel even achterom voor een laatste blik. 

we lopen naar buiten en zien al snel een verblijf voor waterdieren.

in dit verblijf zit een klein groepje otters en een verzorger :P. 

we lopen verder om het verblijf heen. 

een kijkpunt van de andere kant van het otterverblijf. 

hier loopt het dood. maar ondertussen is er al heel veel gebouwd en zijn aan die kant veel nieuwe verblijven uit de grond gestampt. 

dan nu wat overzichtsfoto's. 

overzichtsfoto van de doorloop volière en het otter verblijf.  Ben het stokstaartjes verblijf vergeten dus die komt de volgende update. 

de raven. 

dit was de update alweer! 

in de volgende update komt de rest van het Europese bos. 
ik hoop ook dat jullie het leuk vonden en een reactie achter laten.

gr. Marijn  ;)

Toegevoegd op 20 Mei 2014 om 16:05
boerroel545
Datum: Dinsdag, 20 Mei 2014, 16:33 | Bericht # 117   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ Kit_Fisto, ziet er weer goed uit het is mooi beplant een aangekleed ook de verblijven zien er goed en prima uit.

mvg,

Roel

Bericht@ Kit_Fisto, ziet er weer goed uit het is mooi beplant een aangekleed ook de verblijven zien er goed en prima uit.

mvg,

Roel

Toegevoegd op 20 Mei 2014 om 16:33
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 20 Mei 2014, 16:48 | Bericht # 118   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ boerroel545, bedankt voor je reactie!! 

reacties zijn nog altijd welkom.

gr. Marijn  ^_^

Bericht@ boerroel545, bedankt voor je reactie!! 

reacties zijn nog altijd welkom.

gr. Marijn  ^_^

Toegevoegd op 20 Mei 2014 om 16:48
Verzorger-Jarne
Datum: Dinsdag, 20 Mei 2014, 17:19 | Bericht # 119   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ Kit_Fisto, Mooi gemaakt en leuk dat je een doorwandel volière maakt. In welk deel van Frankrijk was dat? In Spanje zullen er misschien wel Flamingo's zijn maar in Frankrijk? Daar heb ik nog nooit van gehoord dus.
Doe zo verder en ik ben benieuwd naar je volgende update.
Groetjes,
jarne
Bericht@ Kit_Fisto, Mooi gemaakt en leuk dat je een doorwandel volière maakt. In welk deel van Frankrijk was dat? In Spanje zullen er misschien wel Flamingo's zijn maar in Frankrijk? Daar heb ik nog nooit van gehoord dus.
Doe zo verder en ik ben benieuwd naar je volgende update.
Groetjes,
jarne

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 20 Mei 2014 om 17:19
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 20 Mei 2014, 18:23 | Bericht # 120   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Heel leuk, die volières.
Er zitten heel wat interessante soorten tussen.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtHeel leuk, die volières.
Er zitten heel wat interessante soorten tussen.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 20 Mei 2014 om 18:23
Search:

Hosted by uCoz