@ Kit_Fisto, leuke update mooi gedaan de tips die ik wouw geven zijn al gegeven dus als je die volgt ziet het park er weer helemaal top uit, ga zo door
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ boerroel545, bedankt voor je reactie!
de volgende update wordt een SUPER UPDATE. met onder andere: Madagaskar. de Savanne. nieuwe kaart. nieuwe verblijven. en veel baby nieuws!
ik zal spoedig de eerste previews laten zien. de update zal nog wel wachten want de savanne en Madagaskar is niet af. en mijn vriend is bezig met de kaart.
gr. Marijn
Added (28 Apr 2013, 21:08) --------------------------------------------- hier heb ik niet de super update xD. die zal hopelijk deze vakantie komen :D. maar nu komen de PREVIEWS. van Madagaskar en de savanne. maar voordat ik daarmee begin wil ik even zeggen dat ik niet deze update kan plaatsen als dit probleem niet is opgelost. ik heb nu wel mooi Radacal Remake. maar de sommige dieren zijn ECHT stront lelijk xD. hier wat voorbeelden:
en zo zijn er nog VEEL meer dieren die echt lelijk zijn. als je weet hoe ik dit moet oplossen stuur me dan een pb en zet het a.u.b niet in dit topic. alvast super bedankt!!!!
maar laten we nu verder gaan met de previews. als eerste van Madagaskar:
en de savane:
ik hoop dat je het mooi vindt en een reactie achter laat!
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Kit_Fisto, Dat bepaalde dieren verschrikkelijk zijn is NIET de bedoeling, bij mij kwam dit doordat ik al andere reskins/remarks had waardoor ZT2 de nieuwe skin op het oude model of de oude skin op het niet nieuwe model plakt...
Afgezien van die lelijke dieren ziet er update er best mooi uit vind ik! Ik vind wel dat het hoger gaan van het pad in je preview een beetje soepeler mag...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind de savanne heel erg mooi, zou ook wat dieren zien rondlopen op de savanne. Daarom houd ik het altijd bij de ZT2 dieren, ook al zijn die een beetje tekenfilmachtig. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Dierenpark Arts brengt hun Gestreepte Hyena's terug naar het wild
Wereld Natuur Fonds heeft in overleg met Dierenpark Arts de 2 Gestreepte Hyena's van het dierenpark terug naar Afrika gebracht. Het Wereld Natuur Fonds heeft aangetoond dat de populatie in het gebied net te klein was voor een gezonde populatie. Hierdoor is er besloten deze man en vrouw terug te plaatsen in de natuur.
Laatste tot ziens voor de Gestreepte Hyena
Ter compensatie zal Dierenpark Arts via het Wereld Natuur Fonds een nieuwe soort krijgen om hier in de toekomst mee te kunnen fokken, het gaat hierbij om 1xV - 1xM Afrikaanse Wilde Hond. Het Wereld Natuur Fonds heeft aangegeven dit soort succesvolle actie's vaker te willen gaan laten plaatsvinden met wellicht ook andere dierentuinen. Ze vonden de samenwerking met Dierenpark Arts erg prettig en hopen het beste voor de Gestreepte Hyena's.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
na lang wachten heb ik toch weer een nieuwe update!! alleen het is niet de update die jullie hadden verwacht met heel de savanne Madagaskar enz...
hier het verhaal: nu de bezuinigingen bezig zijn in Nederland moest ook de dierentuin gaan bezuinigen. zo veel dat de dierentuin bijna plat zak zou zijn! dus heeft de directeur besloten de grond waar de dierentuin op stond weg te doen en heeft hij besloten om op een kleinere grond verder te bouwen. alle dieren zitten ondertussen achter de schermen op een ander stuk grond. de directeur heeft belooft snel weer een nieuw mooi dierentuin uit de grond te stampen!
het echte verhaal: mijn dierentuin was gecrasht dus moest ik overnieuw beginnen met de dierentuin wat ik erg jammer vond.. daarom was ik ook lang niet online geweest en had ik ook lang geen update geplaatst. omdat ik het zo erg en jammer vond dat de hele dierentuin weg was.. dus daarom ben ik overnieuw begonnen met de dierentuin! (ik heb de dieren wel gehouden) en dat was ook de reden dat ik een leuk verhaal hier om heen had gemaakt die je hier boven kon lezen xD.
maar laten we beginnen want de dierentuin heeft al veel gebouwd! zo hebben we al een aantal verblijven gebouwd. laten we zoals gewoonlijk beginnen bij de ingang. we kwamen daar al snel de directeur tegen die ons een rondleiding gaf door de dierentuin. hij vertelde ook dat ze deze simpele ingang ooit nog wouden ombouwen tot een grote ingang!
we lopen door de ingang heen en zien al het eerste verblijf liggen
dit verblijf is voor de stokstaartjes. zie jij ze al?
gevonden! zijn ze niet schattig?
we lopen door en zien en groter verblijf liggen.
ook zien we twee mooie olifanten standbeelden.
dit verblijf is voor de emoes. deze foto's zijn al een tijdje terug gemaakt dus er zijn echt heel veel jonge geboren (helaas xD) daarom zitten de mannetjes ook even apart.
zoals je ziet hebben ze ook een klein meertje.
we lopen verder en zien een groot verblijf waar we later herten of kamelen willen hebben.
zoals je ziet kun je om het hele verblijf heen.
we lopen verder en zien een lege plek (negeer die lege plek daar wordt later wat gebouwd) hier worden later wat volières gebouwd en een klein eet pleintje
we lopen verder
zoals je ziet heb je op verschillende plekken een leuk uitkijk punt.
we lopen weer verder xD
zoals je ziet zijn we nu helemaal aan de andere kant van het verblijf
als we ons omdraaien zien het tweede stokstaarten verblijf. we hebben de groep opgesplitst in twee groepen omdat het verblijf anders te klein werd.
helaas konden we niet in het binnenverblijf kijken omdat we geen verzorgers zijn. misschien de volgende keer wel!
nu wat overzicht foto's: de ingang:
stokstaartjes:
emoes:
het grote verblijf voor herten of kamelen:
ik hoop dat jullie het een leuke update vonden en het me vergeven dat ik een hele tijd niet online was.. laat ook een reactie achter van wat jullie er van vonden!!
in de volgende update: - nieuwe volieres - eetpleintje - en een begin aan.. een kas!?
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Mooi gedaan. Ik vind dat je een oudere stijl gebruikt, maar je zoo wordt er zeer zeker niet minder door! alleen wel jammer dat je de zoomuur kan zien. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!