zoo esch
Verzorger-Jarne
Datum: Woensdag, 30 Apr 2014, 20:30 | Bericht # 211
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Verzorger
Ik vind het moerasgedeelte weer zeer mooi en realistisch zoals de vorige updates. Alleen lijken die kabelhekken bij de nijlpaarden op de brug niet sterk genoeg voor als het nijlpaard eruit zou springen. Ik stem op congo
Bericht Ik vind het moerasgedeelte weer zeer mooi en realistisch zoals de vorige updates. Alleen lijken die kabelhekken bij de nijlpaarden op de brug niet sterk genoeg voor als het nijlpaard eruit zou springen. Ik stem op congo Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 30 Apr 2014 om 20:30
valkje
Datum: Donderdag, 01 Mei 2014, 17:36 | Bericht # 212
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mooi gemaakt. Ik vind vooral het nijlpaarden verblijf erg goed. Ik stem op madagascar.
I care about animals.
Bericht Mooi gemaakt. Ik vind vooral het nijlpaarden verblijf erg goed. Ik stem op madagascar. Bericht getypt door - valkje Toegevoegd op 01 Mei 2014 om 17:36
legoman12324
Datum: Woensdag, 14 Mei 2014, 14:38 | Bericht # 213
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ boerroel545 , sorry dat ik niet eerder reageerde maar dit is echt het beste nijlpaarden verblijf dat ik ooit had gezien echt mooi afgewerkt mooi buitenperk echt top
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht @ boerroel545 , sorry dat ik niet eerder reageerde maar dit is echt het beste nijlpaarden verblijf dat ik ooit had gezien echt mooi afgewerkt mooi buitenperk echt topBericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 14 Mei 2014 om 14:38
boerroel545
Datum: Woensdag, 14 Mei 2014, 15:57 | Bericht # 214
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
bericht verwijderd
Bericht veranderd door: boerroel545 - Woensdag, 06 Aug 2014, 18:12
Bericht bericht verwijderd Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 14 Mei 2014 om 15:57
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 14 Mei 2014, 16:03 | Bericht # 215
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
zag er weer mooi uit! ik hoop alleen wel dat er een dak boven de fossa's zitten anders heb je dadelijk opeens wat minder maki's mijn stem gaat uit naar de Afrikaanse kust. gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht zag er weer mooi uit! ik hoop alleen wel dat er een dak boven de fossa's zitten anders heb je dadelijk opeens wat minder maki's mijn stem gaat uit naar de Afrikaanse kust. gr. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 14 Mei 2014 om 16:03
ZooZa
Datum: Woensdag, 14 Mei 2014, 16:39 | Bericht # 216
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
binnen gedeelte ziet er goed uit het buitengedeelte vind ik een beetje rommelig ogen maar dat geeft verder niets ik stem ook voor de afrikaanse kust! groetjes van mij en ga zo door
Bericht binnen gedeelte ziet er goed uit het buitengedeelte vind ik een beetje rommelig ogen maar dat geeft verder niets ik stem ook voor de afrikaanse kust! groetjes van mij en ga zo door Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 14 Mei 2014 om 16:39
boerroel545
Datum: Donderdag, 15 Mei 2014, 18:26 | Bericht # 217
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ Kit_Fisto , ja hoor de fossa zit in een voliere. en je stem staat genoteerd. @ ZooZa , bedankt voor je tip en stem ik ga er proberen iets aan tedoen. afrikaanse kust: 2 congo: 0 savanne: 0 stemmen en reageren kan altijd nog! mvg, Roel
Bericht @ Kit_Fisto , ja hoor de fossa zit in een voliere. en je stem staat genoteerd. @ ZooZa , bedankt voor je tip en stem ik ga er proberen iets aan tedoen. afrikaanse kust: 2 congo: 0 savanne: 0 stemmen en reageren kan altijd nog! mvg, RoelBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 15 Mei 2014 om 18:26
carnotaurus
Datum: Donderdag, 15 Mei 2014, 21:00 | Bericht # 218
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Ik ga ook voor Afrikaanse kust. (heb je trouwens wat maki's over?
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Ik ga ook voor Afrikaanse kust. (heb je trouwens wat maki's over? Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 15 Mei 2014 om 21:00
Verzorger-Jarne
Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 18:55 | Bericht # 219
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Verzorger
@ boerroel545 , mooi gemaakt. Alleen vind ik het jammer dat de Pinguïns Niet vrij kunnen rondlopen net als de andere vogels. Leuk dat het een doorwandelstuk is. Ook mooie beplanting en gebruik van rotsen. Ik ben benieuwd naar meer. Ik stem op de savanne. Groetjes, jarneAdded (21 Mei 2014, 18:55) --------------------------------------------- En nog iets over Madagaskar, Rain Bow Zoo heeft ook Fossa's, een koppeltje zelfs.
Bericht @ boerroel545 , mooi gemaakt. Alleen vind ik het jammer dat de Pinguïns Niet vrij kunnen rondlopen net als de andere vogels. Leuk dat het een doorwandelstuk is. Ook mooie beplanting en gebruik van rotsen. Ik ben benieuwd naar meer. Ik stem op de savanne. Groetjes, jarneAdded (21 Mei 2014, 18:55) --------------------------------------------- En nog iets over Madagaskar, Rain Bow Zoo heeft ook Fossa's, een koppeltje zelfs.
Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 21 Mei 2014 om 18:55
Michelaar
Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 18:57 | Bericht # 220
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
@ boerroel545 , Mooie zoo! ik vindt het wel Mooi, maar het ziet er een beetje eenzaam uit. Voor de rest super!
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht @ boerroel545 , Mooie zoo! ik vindt het wel Mooi, maar het ziet er een beetje eenzaam uit. Voor de rest super!Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 21 Mei 2014 om 18:57