Datum: Donderdag, 21 Jun 2012, 17:40 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
wauw!
je gaat echt heel erg vooruit! vooral de verblijven van de stokstaartjes vindt ik heel erg mooi! het is heel leuk aangekleed en het verblijf is erg goed ingericht. ik heb wel een minpuntje: misschien kun je bij je binnenverblijven een echt ingang maken. ik vindt het niet zo mooi dat er zo'n groot gat als ingang is.
@ boerroel545, Je hebt het inderdaad goed verwerkt zo met die ronde paden. Bij de rotsmuren dat gebouw. Het is verblijf vind ik redelijk aan de grote kant. Wel zag ik dat er veel rotsen aan het zweven waren. Dit vind ik wel jammer. Ziet er niet heel realistisch uit.
Datum: Zaterdag, 23 Jun 2012, 11:55 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Het ziet er knap uit! Die hogere beplanting op de hoogte van de hekjes past er perfect bij, ik zou misschien wel op ZD de download van die paden die iet afronden gebruiken, dan loopt het pad samen met de hekken... De thema muren en het glas in het dak ziet er mooi uit, ook de beplanting is zeker niet mis!, maar je moet wel oppassen met de rotsen, ze zweven nogal...
@jww bedankt het verblijf is zo groot omdat het twee hokken zijn die in elkaar overlopen als de groep te groot wordt dan worden de mannetjes vande vrouwtjes gescheiden ook willen wij daar graag vosmangoesten bij hebben alleen die hebben wij nog niet en aan die rotsen is gewerkt
@krieke bedankt ik zal kijken waneer ik die download zal downloaden en aan die rotsen is gewerkt
@dennis bedankt aan die rotsen wordt gewerkt
update
welkom bij een nieuwe update van zoo esch met deze keer
- nieuwe verblijven - en geboorte nieuws
laten we beginnen bij de nieuwe verblijven we beginnen bij de bizons en zien dit
bij dat gebouw aan de linker kant gaan we naar binnen en zien dat dit het binnen hok is van de mandrils de rechtse is een apart binnenhok en die achterste is voor de hele groep
we lopen het gebouw weer uit en lopen verder op het pad we komen dan bij het eerste uitkijkpost van de mandrils buiten
we vervolgen het pad en komen dan bij het tweede uitkijkpost van de mandrils
we gaan helemaal terug naar de emoes waar tegeover dat verblijf een nieuw verblijf is gekomen van de bantengs
hier is ons vrouwtje die op dit moment drachtig is
dan gaan we naar het aqarium we zien tegenover het pauwoog- zoetwaterroggen een leeg verblijf we zoeken hiervoor nog dieren
langs het pauwoogzoetwaterroggen verblijf is nog een verblijf van de pauwoogzoetwaterroggen gekomen om de mannen te kunnen scheiden van de vrouwen omdat we er voort heel veel hebben er liggen nou zelfs weer eieren in het verblijf het is onze derde leg
en dan als laatste de plattegrond
geboortenieuws
- er liggen weer twee emoe eieren - er zijn veel stokstaartjes geboren - onze banteng vrouwtje is zwanger - en er zijn veel pauwoogzoetwaterroggen geboren
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Ik vind het verblijf van de mandrils wel chic gemaakt, mat die boomstammetjes en die koorden, ook het verblijf van de banengs ziet er goed uit Maar de bloemen in het bassin zijn wel niet erg realistisch... Op de eerste foto zie e rechts die struiken, ik zou misschien wat meer schillende soorten struiken gebruiken... verder top!
de zoo wordt verhuist naar een andere plek omdat deze locatie niet meer aan alle mogelijkhede deed daarom 11 juli eerste update van de vernieuwde zoo esch
gr.boerroel545
Bericht veranderd door: boerroel545 - Vrijdag, 29 Jun 2012, 16:56