ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ boerroel545, Top! Leuk dat je het savanne restaurant veranderd is! Wel zou ik het volgende veranderen: -waarom de vrouwtjes van de mannetjes scheiden? -misschien het hek bij de capybara's verlagen.
Zie dit niet als kritiek, dit zijn gewoon tips! Dus doe zo verder, ik kijk uit naar je volgende update
@ cheeta7 thnx ze worden van elkaar gescheiden omdat ik een te grote groep heb en ik ze nergens kwijt kan het hek van de capybara's is op ze kleinst maar echt bedankt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Zou ik je een tip mogen geven? Gebruik dezelfde soort planten en biome de hele tijd dat ziet er mooier uit, voor de rest ziet de dierentuin er heel goed uit..
Added (26 Jul 2012, 15:41) --------------------------------------------- ten eerste srry voor de dubbelle post
maar belangrijk nieuwtje de update komt morgen en mischien als ik nog tijd heb vanavond laat met daarin bengaalse tijgers alleen ik moet nog een naam verzinnen dus als je er nog een weet laat dat dan hier gerust achter ook mag je nog steeds reageren op de laatst gepostte update!!
@ svenyboy04 mooie namen en aangezien jij de eenige bent heten de tijgers zo
update
welkom bij alweer een nieuwe update van zoo esch er is niet heel veel gebeurt maar wel genoeg om er een update van te maken we beginnen bij de savanne die alweer is uitgebreid met 2 diersoorten de gerenoek (mochten we lenen van svenyboy04) en de helmparelhoenders (van de adoptie lijst)
dan gaan we helemaal naar de andere kant van de zoo dus naar het capibara verblijf en zien deze trap naar het tijger verblijf
we lopen naar boven en zien daar een lange gang met uitkijk op de tijgers
we lopen naar de uitkijk en zien links het verblijf van de vrouwlijke bengaalse tijger
en daartegenover dat van het mannetje
en dan zien we alweer de trap naar beneden
en als laatste de plattegrond
voor meer info over de zoo kijk in onze trade en reactie is altijd welkom
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mooie zo aleen vraag ik me af welke kaart grote je hebt gebruikt wat het begind wel erg vol te raken als je al de grootste kaartgrote heb lijkt het me handen om voortan wat verblijven wat kleiner te maken zo zijn de verblijven voor de stokstaartjes mandrils en pauwoogzoet watter roggen wel een beetje aan de grote kant.
gr.marcel(boy) Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
wow jij maakt echt hele grote verblijven!!! niet erg handig aangezien je 20 diersoorten in je zoo moet hebben als je rep. 5 wilt behalen! verder wel mooi...
@ harry, @ marcelboy ik maak eigenlijk altijd grote verblijven het is eigenlijk een aanwensel van mij want vroeger wou ik altijd grote verblijven maken en nu is het voort wat minder maar ik zal mij best doen om ze te verkleinen en er zijn al 21 diersoorten in mij zoo +2 van de gratis diersoortenlijst dus eigenlijk heb ik er 23 maar ik zal ze proberen te verkleinen