ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ziet er leuk uit. Alleen ben ik niet zo'n fan van de originele biomes die je gebruikt, niet heel realistisch ;). Probeer hier in je vernieuwde zoo aan te werken! Verder, keep up the good work! Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
ik ben het met olaf2000 eens want ik denk dat het banteng verblijf veel mooier zou zijn met een ander biome. dat geld eigenlijk voor elk hok die je maakt. maar verder is de beplanting goed en verder ook mooi.
welkom bij de vernieuwde zoo esch er is veel gebeurd [dud vernieuwd] dus we gaan maar snel kijken
we beginnen bij de ingang die van geisoleerd glas is gemaakt om licht en warmte te besparen
we lopen naar binnen en kopen een kaartje bij de kassa's
als we een kaartje hebben gekocht lopen we de ingang uit en zien dit eet pleintje met een picknickveld
we kunnen kiezen of we links of rechts willen we kiezen links en zien dit gebouw met erop kust vogel in dit gebouw leven vogels die aan de kust leven
we gaan naar binnen en stoten meteen tegen een leeg verblijf hierin zoeken bij nog bewoners [dus heb je dieren zet het in mijn trade]
we lopen verder en komen bij het laatste verblijf van de papegaaiduiker en de kluuten
we lopen langs het verblijf het gebouw uit dan zien we rechts van ons het verblijf van de rode reuze- kangoeroe's en de emoe's
we lopen we terug door kust vogel naar de ingang en kiezen de andere kant en zien dit
we lopen verder en komen bij het verblijf van de fenneken
achter ons staat een gebouw dat we een foto terug ookal zagen we lopen naar binnen en zien hier het verblijf van de mandrils
we gaan het gebouw uit en zien aan de muur dat we ook naar boven kunnen
we lopen naar boven en zien het verblijf van de mandrils van bovenaf
eenmaal beneden vervolgen we het pad en maken een schuine bocht naar links dan komen we bij het verblijf van de bizons
we lopen terug naar het pad wat we vervolgden en komen bij de bantengs
achter ons wonen de stokstaartjes
en dan zien we dit
ja het is de afrikaanse savannen als we dit goed gelezen hebben lopen we door de poort en moeten we hier omhoog
eenmaal boven aangekomen zien we dat er een restaurant is
en een plek is waar je kunt kletsen en souveniers kunt kopen
maar waar het eigenlijk allemaal voor bedoelt is is dat je de afrikaanse savanne kunt bekijken met : netgiraffe, zebra's, thomsongazelle's,impala's en struisvogels wij zoeken hiervoor nog dieren zoals gnoe's en helmparelhoenders en later als ik de goede reputatie heb neushoorns maar genoeg geklets hier de foto's
en als laatste voor mensen die een beetje verdwaald zijn geraakt door mij slechte ronleidings kwaliteiten is hier nog een plattegrond
dit was de update voor meer info over welke diersoorten er leven en hoeveel en allemaal andere zaken kijk dan even in mijn trade link, http://superzt.ucoz.com/forum/83-3087-1
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ boerroel545, Zéér mooi!! Echt waar, je verblijven zijn enorm maar zéér goed gemaakt. Je savanne is echt een pareltje. Je beplanting is heel mooi. Maar kun je bij het savanne-restaurantje misschien wat meer beplanting doen? Ook jammer dat je geen foto hebt kunnen tonen van een mandril in zijn verblijf. Maar toch is het een zeer mooie update. Doe zo verder!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Zeer mooie zoo je kunt alleen een beetje meer beplanting doen bij de Sevanne restaurantjes. Je hebt precies genoeg ruimte gemaakt voor alle dieren. Verder super mooie zoo. ga zo verder! groetjes jarne1
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
wel mooi maar ik vindt het er niet zo realistisch uitzien.... ik weet niet precies wat maar ik denkt dat het de de uitstraling is... daarom ben ik er niet zo'n fan van.... maar wel veel ruimte voor de dieren.
reacties @cheeta7, @jarne1 bedankt er wordt aan het savanne restaurant gewerkt.
@cheera7 de mandrils waren toen nog bang maar durven nou wel naar buiten in de update wat morgen zal zijn zal ik wel een foto maken van de mandrils.
harry, jarne1 bedankt ik probeer altijd grote verblijven voor dieren te maken zodat ze een grote groep later kunnen vormen en altijd nog iets te ontdekken hebben.
harry waarom is het niet realistisch want dan kan ik eraan werken
iedereen de update zal morgen of dinsdag zijn ook wil ik sommige dieren de groep van verklijnen daarom staat er in mijn trade een lijst met dieren die weg kunnen wel moet je zelf bieden dus ik zeg doen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ boerroel545, Heel goed gedaan! De savanne is geweldig! Alleen kan je misschien bij de uitkijk van de savanne de muren iets hoger zetten? Ze staan nu op hoogte 2 en dat vind ik nogal laag overkomen. Ook met de picknicktafels is het handig als de hoogte 3 is, misschien?
welkom bij de 2de update van de vernieuwde zoo esch met vandaag, pw en rt, capibara's, en de vernieuwde afrikaanse savanne restaurant
we beginnen bij de kangoeroe's en de emoe's waar we dit zien
we vervolgen dit pad en zien dan dit het pw [pauwoogzoetwaterrog] en rt [reuzen toekan] gebouw
we lopen naar binnen en zien dan meteen het verblijf van de reuzen toekan
we kunnen kiezen of we links of rechts willen wij kiezen eerst rechts daar is het verblijf van 13 mannelijke pauwoogzoetwaterroggen
en kiezen we de andere kant en komen bij het verblijf van 7 vrouwlijke pauwoogzoetwaterroggen
dan lopen we het gebouw weer uit en zien dan al het volgende verblijf
we lopen naar het verblijf toe en zien dat dit het verblijf is van de capibara's [ze zitten nog in hun binnenverblijf]
dan lopen we een stukje terug naar kustvogel daar zijn in het lege verblijf tijdelijk uit dierentuin Den Bosch 2xv-1xm rotsspringers gekomen er zijn zelfs 2xm geboren
dan lopen weer een heel stuk terug naar de afrikaanse savanne daar zien we dat afrikaanse savanne restaurant is verbouwd er zijn onderandere meer planten gekomen en de eetkraampjes en de toiletten zijn verplaatst ook is de muur iets verhoogdt
ook is het savanne verblijf zelf uitgebreid zo zijn er tijdelijk uit dierentuin Den Bosch een koppel gnoe's gekomen
en uit zoological organisation afrika een koppel zwarte neushoorns gekomen