heel mooi begin hoor! ben zelf alleen meer fan van een meer uitbundige ingang! Ik kijk uit naar je verblijven! (ps: Ik heb het idee dat er een kans is op een emoe-verblijf: kijk in je trade!) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
mooi hoor! alleen kun je misschien het pad naar het aquarium wat rechter maken. en misschien kun je bij die waterval stenen aan dat land toevoegen. verder leuk gemaakt. ik ben benieuwd naar meer!
@ boerroel545, Leuke update, ik vind alleen de doorgang vanaf de ingang naar het aquarium wat smal. Wel leuk gedaan zo met dat aquarium.. De weg naar de bizons en de waterval kan je misschien wat meer aankleden, maar verder goed gedaan!
Ik ben benieuwd hoe de rest van de dierentuin eruit komt te zien?
Groetjes, Jeweetwelwie
Ps. Leuk dat je mijn geadopteerde dieren allebei tegelijkertijd laat zien ^^
iedereen bedankt jullie tips worden verwerkt in de zoo
update
welkom bij alweer een nieuwe update van zoo esch er is weer veel gebeurt dus laten we maar snel kijken we beginnen bij het hoofdpad en gaan hiernaar toe
we lopen er naar toe en zien links van ons het verblijf van de emoes
tegenover de emoes zien we dit pad
we lopen er naar toe en zien de ingang van het kleineroofdierenhuis in dit huis willen we duh kleine roofdieren laten zien
we lopen naar binnen en zien rechts het eerste verblijf hier leven de stokstaartjes
we lopen verder en zien daar nog een keer stokstaartjes
vraag waarom twee stokstaartjes hokken
antwoord dat hebben we gedaan om de stokstaartjes te kunnen scheiden als het nodig is bijv. als er teveel zijn kunnen we de mannetjes apart zetten van de vrouwtjes maar als dat niet is kunnen ze gewoon overlopen van het ene naar het andere hok
dit was het wij zoeken nog
veelvraten vosmangoesten fenneken europese wilde kat